Hallo allemaal,
Ik zit nu al sinds gisterochtend met een vraag. Laat ik beginnen bij het begin. Ik zou het erg waarderen als jullie het verhaal lezen en mij een antwoord geven op mijn vraag.
Een jaar geleden ben ik seksueel misbruikt op vakantie, hij is een heel klein beetje in mij geweest, ik bloedde (nog nooit seks gehad), en had voor de zekerheid de volgende ochtend meteen een MAP gehaald.
Nu, ik heb al een jaar een goede vriend (ik 17 hij 19) bij wie ik in de klas zit en waar ik ook vaak mee ga stappen. Leuk en aardig, nog nooit gezoend en eigenlijk ook nooit echt aangetrokken gevoeld, vind het wel een leuke jongen maar dat terzijde.
Afgelopen zaterdagnacht gingen we na het stappen nog naar een afterparty en hadden we gezoend en gelegen op de bank, we waren allebei een beetje opgewonden en besloten om bij hem thuis te gaan slapen.
Van het een kwam het ander, dit was mijn eerste keer sinds na de ervaring, waardoor ik erg gespannen was. Ook omdat we geen condoom hadden en ik niet aan de pil was. Ik was wel ongesteld op dat moment. Nou, doordat ik zo gespannen was was hij soms echt maar 1 seconde een klein beetje in me en dat een paar keer maar het lukte gewoon niet, wat ik trouwens erg gênant vind.
Hoe dan ook, hij is niet in me klaar gekomen, wel door hand en mond werk maar niet in mij.
Overigens weet hij wat ik had meegemaakt en dat dit mijn 1e keer was, ook oraal.
Nou is mijn vraag, ben ik nou echt ontmaagd? Ik weet dat het daar niet om gaat, maar het is wel iets wat ik me zelf nu afvraag. Mijn 1e ervaring tel ik niet mee als seks of wat dan ook, maar nu dit..
En moet ik het er nog een keer met hem over hebben? Ik heb niet echt spijt en ik denk niet dat het ongemakkelijk gaat worden maar moet ik het "loslaten" of nog een keer over beginnen?
Ook wilde ik dit gewoon even kwijt aangezien dit best wel een grote stap voor mij was.
|