Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 19:58
coecie
coecie is offline
een vriendje van me heeft deze tekst geschreven, het is een rapnummer, ik vind dat hij talent heeft, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik zo dol op hem ben en omdat het over onze ontmoeting gaat. dus willen jullie even je professionele oordeel geven? misschien zet ik hem nog eens met muziek en al neer ergens, de liefhebbers van echt leuke nederlandse rap waar je helemaal blij van wordt zal ik hem opsturen ofzo.
hier is ie:

Heel heel lang geleden, 6 maanden en wat weken, in de middeleeuwen of tijdens de azteken.
Toen het WTC nog stond en big brother op tv was, MJ nog met zijn neus en Volkert van de G die vlees at.
Was er een prins op een avond in de melkweg hij was niet relaxed en wilde eigenlijk weer snel weg.
Voelde zich kut en wist niet waarom hij gegaan was, maar toen ineens, trok een blond meisje zijn aandacht.
Ze zag er leuk uit en meer van dat soort dingen, mooie blauwe ogen en liep heel hard op en neer te springen.
Ze wilde dansen, alleen dat kan hij niet, want een ding blijft een feit, muzikanten dansen niet.
Hij vond haar aantrekkelijk en liep haar maar wat aan te staren, toen hij besloot om haar maar eens naar haar naam te vragen.
"Nicoline" kwam er uit dat blonde koppie een heel gesprek volgde en haar stoppen deed je toch niet.
Ze was leuk om te zien, net te jong om op zichzelf te wonen, maar hoe dan ook het blonde meisje bleek uit delft te komen.
Het kwam ten einde met haar nummer plus een tongzoen, hij zou haar maar eens op gaan bellen bedacht de prins toen.
06....... zijn hart klopte sneller dan een hamster met een pacemaker.
Wat sms'jes wat gebel en een affaire van 2000 watt 8 ohms en wat ampère's.
Ze gaf zo'n harde impact hij dacht bijna dat ie out ging, toen was het over ja daar stond ie met zijn trouwring.
Hij dacht ik neem wraak, ik kom er tegen en verslind haar, want ja gedumpt worden ja dat vinden prinsen minder.
Toch vrienden gebleven lijkt nep maar het is echt zo, ze zit zomaar bij je aan de koffie, doe ik expres zo.
De mensen worden vrolijk als ze jouw stralende lach zien, een ding is zeker blonde meisjes worden 18.

leuk he!!! ik vind het allemaal zo goed gevonden, joepie, dit is echt het beste kado!!

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 18:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 21:16
endless nightmare
endless nightmare is offline
hij is een beetje lang, maar wel heel cool
vet verjaardagscadeau inderdaad. die muziek moet je mij opsturen!
ciao
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:27
coecie
coecie is offline
ik was nog twee regels vergeten, die heb ik erbij gezet!
jongens... ik weet dat het een lange lap tekst is, maar je vliegt er zó doorheen en het is echt heel leuk! lees het even!
liefs, nicoline
Oud 24-09-2002, 20:42
Evita
Evita is offline
hijs leuk
hijs lief!
Reageren

Regels voor berichten