Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
on-topic: NES, SNES, PSX, GameBoy, GameBoy Advance, PC en een NGC binnenkort!
||
Citaat:
Ik heb een PC, N64, Sega MegaDrive I, Atari Lynx ![]() |
![]() |
|
maf?kvind het maf dat mensen diee microsoft brol kopen==> bij Ps2 komen nu de topspellen uit terwijl we bij de x-box ruim een half jaar verder zitten bovendien gaat de x-box hier rond de 950 gulden liggen=> is veel te veel
ik heb een atari lynx,gameboy,gameboy advance,sega gamegear,pc,playstation en binnenkort een playstation2! [Dit bericht is aangepast door d@nny (19-11-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: PC & Gameboy. (Conan zulle we spelletjes ruile? ![]()
|
![]() |
Sommigge hebben F#CKING veel en sommigen F#CKING weinig maar ik ben nie zo oud hoor! Ik pas niet tussen die volwassenen, ik ben jonger dan jullie denken en van mijn mini zakgeldje kan ik dus geen NGC kopen en mijn vader wil dat nie doen
![]()
|
in volgorde dat ik ze kreeg
gameboy, snes, pc, nintendo64 (spijt spijt SPIJT!!!! wat een kut console is die N64 zeg, wazig beeld en maar 1!!! spel dat lang leuk blijft zeldaOoT) en als laatst PS2 zeer goeie aankoop geweest er komen tig coole spelen en ik kan nu ook alle ps1 spellen spelen woohoo!! ![]()
||
Citaat:
PS2 ga ik in ieder geval kopen (FF 10, DVD) |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik heb een Pc, psx, n64, game boy en een Ps2...
Ik vind die ps2 toch 't best ![]() Maarreh, die Xbox gaat rond de 1300 piek kosten, dus ik vind t niet gek dat mensen zich een ps2 kopen, i.p.v. de xbox...de ps2 is namelijk wel de helft (wel sjit dat ie nu zo goedkoop is...ik heb er nog 1200 piek voor betaald ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar goldeneye vind ik niet meer leuk dus ik reken dat niet tot de spellen die LANG!!! (zei ik duidelijk) leuk blijven.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|