Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Om er maar niet over te hebben dat in het begin praktisch alleen zwarte atleten het merk droegen. Laat dit soort opmerkingen aub achterwege slaat nergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als hij zegt alle merken die TERECHT met racisme gelinkt worden, bedoelt hij toch juist NIET Lonsdale... Meer van die jassen met Rune tekens er op en de makers van van die zieke armbanden enzo ![]() Lonsdale is idd een Boksmerk en erg populair onder gabbers. Dat er sommige gabbers dan ook extreem rechts zijn is jammer. Maar het merk Lonsdale heeft niets met racisme te maken, anders zouden Nike Air Max ook alleen voor racisten zijn ![]() in lonsdale zit trouwens wel 'bijna' NSDAP : Lo - NSDA (P) - le maarja dat dat opzettelijk gedaan is is weer zo'n broodje aap verhaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Fubu,coolcat,Tommy jassen,Ralph lauren bij meisjes vind ik die lijn nog wel aardig staan maar die vreselijke overhemden voor jongens zijn gewoon lelijk.
londsdale is niet de bedoeling dat t mooi moet staan tis voor boksers en die hoeven niet mooie kleuren en kleding.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik die namaak-Tommy jassen heel sneu...van Waveboard Sport, ofzo. Hebben op de achterkant een reusachtig rood/wit/blauw logo, gewoon het logo van TH maar dan omgekeerd, en zijn voor € 29,95 te krijgen bij Scapino ofzo. Echt heel jammer, die jassen, en de mensen die ze dragen ook ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja natuurlijk, Nickelson...
En niet omdat het een merk is met een lelijke collectie, maar door de hele sfeer die eromheen hangt...alleen 16-jarige scooterrijdende, oorbeldragende, Marlboro-rokende blagen met zo'n modieus plukjeskapsel (of hoe je het ook noemt)...dan zo'n 'stoere' worker-jeans eronder en van die hippe Mag's...Blegh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder.. *denkt* Ook Coolcat, Wonder Woman, al die gangstah-merken.. Alles is ongeveer wel genoemd, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel, ik ken een 14 jarige, en die vraagt andere om Breeza's voor hem te halen, hij heet Sjimmie, hij is verwent, niet te geloven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
favoriete ontwerper? Verwijderd | 75 | 13-11-2005 19:22 | |