![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou er de discipline er niet voor hebben, laat staan er zin in hebben om iedere avond brak nog allerlei oefeningen te gaan doen ![]() Waarvoor doe je dat als ik vragen mag? Om energie kwijt te raken? Om spieren te kweken voor sport of iets dergelijks? Of gewoon om met een sixpack te kunnen showen bij de meiden? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een aantal jaar geleden deed ik elke avond 100 push-ups (5x 20) en daarnaast allerlei stretchoefeningen. Dat was toen wel zichtbaar.
Maar ja, ik kreeg het druk met werken, vader belandde in het ziekenhuis .. kortom ik voelde me rot en dat werd ook zichtbaar. Ik verloor erg veel gewicht en trainde helemaal niet meer. Pas vorig jaar begon ik weer. Resultaat was een tijdelijke gewichtstoename van 7kg, omdat ik dit jaar wéér ***** lui was en het meeste ervan weer weg is. Na ja, ik train nu al sinds een paar weken weer voor mezelf haast elke dag. Ik wil weer op die 100 push-ups per dag komen en daarnaast de Taekwondo-lessen weer oppikken. Morgen is les, tijd om er weer mee te beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom ik et doe?.... ik voel me er lekker bij en om in conditie te blijven voor waarneer ik weer kan sporten..... maar dat showen van m'n sixpack is een goeie 2de........... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Na, punt was, dat iemand voorstelde dat ik ook krachttraining ging doen. Ik zie het nut er niet van in, is het extra goed voor je conditie dan?
|
![]() |
Ik en mijn lichaam hebben veel problemen, maar uit ervaringen weet ik dat gezonde, evenwichtige voeding gewoon het beste is. Veel fietsen en een sport die je leuk vind, dus niet tegen je zin in gaan fitnessen. Ik dans veel,klassiek, jazz, show en nog meer. Daar heb ik lol in en dan werkt het beter, je moet een sport niet per se gaan doen omdat je af wilt vallend enk ik
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zit sinds kort op Fitness. Dit om wat spieren te kweken maar OOK om een conditie te krijgen en te behouden.
Verder eet ik wel patat en chips enz, maarja ik wordt vor de rest niet dik dus daar gaat het niet om alleen als ik een wasbordje wil moet ik wel wat gaan letten op me voedingswijze denk ik |
![]() |
|
![]() |
wow wat goed allemaal
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
groeten the conquer (trouwens mephisto, speel je trouwens ook diablo 2??? )
|||
Citaat:
Cool, welke band heb je? Ik ga in mei op voor zwart... ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() effe offtropic. misschien een update van je dvd drivers of een driver update met xp zou de truc wel eens kunnen doen. groeten the conquer
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
elke dag 4 tot 6 soms 7 km harlopen, 3 avonden per week ben ik in de sportschool te vinden om spieren te kweken, en verder drum ik véél, en sinds kort zit ik bij Het Korps (volgende week begint mun opleiding) dus....ik denk wel dat ik dan ook wel aardug wat moet werken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ben er alwee rgeweest hoor , ik had last van mijn rug dus heb ik maar zo een powerbelt gekocht ter versteving vanje rug
![]() Hij corrigeert je houding zegmaaar ![]() ![]() maare oke als straf heb ik vandaag zo een 180 abcrunchers gedaan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lama raden jij doet neit aan sporten ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête geloof onder jongeren bokbier | 27 | 20-04-2011 15:10 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Lifestyle |
Het hoe-ga-jij-met-je-lichaam-om-style topic. Verwijderd | 104 | 19-12-2005 12:08 | |
Lifestyle |
Keihard drinken en nog harder kotsen? Verwijderd | 110 | 03-06-2004 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Girls ONLY: how to get rid of the losers (erg handig!) Ronella | 38 | 08-05-2004 08:36 | |
Lifestyle |
Wat doe jij voor de kost? Shah of Blah | 83 | 11-12-2002 14:41 |