Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dan heb je wel een gigantische kutverbinding nodig om niet misselijk te
worden bij MP en wel bij SP en what's next? misselijk worden door te kijken naar een voorbijrijdende auto? ik denk dat je (als je het aan je beeld ligt) beter iets minder contrast moet maken lijkt me logischer dan alleen de snelheid
|
![]() |
Het zou dus kunnen dat het aan zijn beeldscherm zelf ligt.
Teveel contrast, te donker, te licht. Kan allemaal een rol spelen. Ook kan het idd de framerate zijn. Als hij in SP lekker loopt te zwenken met zijn PoV dan word ie ook misselijk. Kan ook aan de resolutie liggenm of gewoon aan het spel. Als ik nu doom speel word ik ook misselijk(gatver wat een pixels). BTW: Sorry, klein schrijffoutje
||
Citaat:
||
Citaat:
maar goed, ontopic: ik denk niet dat het aan het contrast o.i.d ligt, want dat is bij SP en MP hetzelfde lijkt me...... |
![]() |
|
![]() |
Laten we het erop houden dat hij:
- een vage afwijking heeft - een zwakke maag - gevoelige ogen - toch een lichte vorm van epilepsie - een stel hersens dat na lang spelen de orientatie verliest. En anders weet ik het niet meer. BTW: ooit je monitor onder gekotst?
|
Ik ben zeer serieus hier en dit is geen grap.
Ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft. Het heeft niet met framerate, kleur, resolutie enz te maken. Als ik online speel heb ik geen last en das hetzelfde resolutie, kleur enz als singleplayer. Het is denk ik meer de combinatie van de hele stijd stil zitten en het gevoel dat je tegen de computer speelt. Dus voorspelbaar en weinig actie, traag. En dan word je ook gek van dat beeldscherm denk ik. :/ Online is het veel spannender en snellere actie, dus dan heb ik geen last nahja ik zal wel 1 van de weinige zijn die dit heeft en het is zo moeilijk uit te leggen ![]() Mij broer heeft het ook trouwens ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik had vroeger
Wolfenstein 3d, doom, duke nukem 3d gespeeld en shadow warrior gespeeld... nooit misselijk geweest... totdat ik een keer toen ik een beetje ziek was... shadow warrior ging spelen.... toen kreeg ik ineens erge koppijn... sindsdien kan ik de bovengenoemde spellen niet meer spelen ![]() Maar verder bij andere fps heb ik daar geen last van... alleen bij Unreal tournament.. als ik lang (uur) speel... dan begint mn hoofd te draaien... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit snap ik niet... dingen bewegen even snel hoor... tis alleen dat je LATER BEGINNEN met bewegen... mijn beeld blijft gewoon standaard boven de 70 fps... vloeiend beeld..... |
![]() |
|
Raar dat pas later begon van jou. (Lijkt me allesbehalve gezond) Een vriend van mij komt misselijk als ie Quake 1 speelt beweert ie. Ik dacht soms zelf krampen te krijgen in et begin dat ik dat speelde ( 5 j geleden ;-) ) maar kverbeet et. Heb ik nu geen last meer van :-D
BTW en heb je dat ook bij Bots? :-) Meer een combinatie van he ;-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Rare vraag Verwijderd | 4 | 03-04-2013 18:36 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolgala, iemand mee vragen? Verwijderd | 4 | 29-12-2011 11:16 | |
Muziek |
rare mail op tupac.nl Beyoned | 14 | 10-09-2003 16:43 | |
Werk, Geld & Recht |