Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 19:58
klinkguppie
Zijn er hier nog mensen die hier planetarion spelen? en die ook de volgende ronde weer meegaan doen?
zo ja, wellke allianties zit je??

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 21:11
NG
NG is offline
Na meerdere rondes ben ik erachter gekomen dat het toch niet zo leuk spelletje is, de community en alliantie waar ik inzat was voor mij waar het omging, toen p2p erkwam ben ik er dus meegestopt, maar nog steeds altijd te vinden op de IRC-server.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 23:20
Rvo3
Rvo3 is offline
De balancering was zeer ZEER zwaar knudde. Maar goed, Ronde 6 komt er aan en ik zal wel meedoen. Ik betaal toch niet zelf. Ronde 1 en 2 hebben ontzettend ge0wned imo.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:51
klinkguppie
t ligt r natuurlijk ook wel beetje aan hoe je r voor staat natuurlijk,... als je bijvoorbeeld zeer lage score hebt en bij elke aanval behoorlijk veel schepen verliest is de lol r natuurlijk snel af.

Jammer genoeg is deze ronde alweer (bijna) afgelopen, want heb nu net een lekkere score 89mil (alleen ben nu meet aanval bezig op een big one dus verleis dneki k aardig wat, maja gaat voor de lol he). Btw mn coords zijn 49:10:15, dus als je wilt aanvallen de laaste daagjes van deze ronde ga je gang! :B

En in ronde 6 zijn r echt vet veel nieuwe schepen bijgekomen!! heb je ze al gezien?

C ya!

Good luck in battle every1!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:15
Stff
Stff is offline
http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003039.html

ik doe deze ronde NIET mee, account en gallaxy kan k wel krijgen, maar ik heb het gewoon veels te druk met school, gen zin dus om om 3 uur me nest uit te gaan enzo
Oud 17-01-2002, 16:17
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Stff schreef:
http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003039.html

ik doe deze ronde NIET mee, account en gallaxy kan k wel krijgen, maar ik heb het gewoon veels te druk met school, gen zin dus om om 3 uur me nest uit te gaan enzo
Dat wil ik wel voor je doen hoor, (ik Mag/kan niet meer meedoen omdat ze nu GVD geld gaan vragen (vorige ronde ook al maar ja.>!) :-(
Reageren

Regels voor berichten