Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat je vertel is heel goed mogenlijk ik heb het zelf ook je je ben helder voelend ik kan ook sferen aanvoelen maar dat betekendt dat je over een grote spiritualiteit beschik uuh laat ik het zo zegen toeval bestaat niet dus het feit dat je al zo kasteel bezoek zeg meer genoeg over je smaak je gevoelsleven mischien met je vorige levens ofwat dan ook maar het is iets spiritueel en wat jij voel ja het is gewoon logi,s gezond en niks raar eigenlijk kijk maar als je achtervolgd wordt in het donker dan voel je dat ook dus het is gewoon normaal in principe heb iedereen het alleen niet iedereen staat er voor open dus groetjes vanny
|
![]() |
|
![]() |
oja als je kippevel had dan was het negatief ja maar het kan jou niks aandoen het kan je wel bang maken groetjes vanny als ik jou was zou ik meer op inernet surfen en kijken bij de zoekmachine,s er is heel veel informatie te vinden over dit soort dingen gaat er mee aan de slag wel op een positief manier natuurlijk maar deze eigenschap ken je veel veder ontwikkelen trek even trug de andtwoorden zitten in je binni ste gebruik wierook doe aan meditatie maar alles wat je vanjezelf weet is waar dat is jou innerlijke rijdom jou ziel jou verleden jou vorrigge levens groetjes vanny
|
![]() |
|
![]() |
ik had dit vroeger heel erg in kerken. als kind zijnde durfde ik nooit kerken te bezoeken. tegenwoordig durf ik wel kerken in maar heb nog steeds een vreemd gevoel in een kerk. zelfde heb ik als ik alleen al in de buurt van een kerkhof kom. het is geen angst maar je voelt wel wat. tis moeilijk om het gevoel te omschrijven maar me hart gaat sneller kloppen en ik word heel emotioneel...
Een soort gelijk iets heb ik ook met mensen, ik probeer vaak mensen te mijden die pijn lijden omdat ik mezelf dat ook kut ga voelen. ik zie het ook als een verontwikkelde vorm van mensenkennis, ik kan zo aan iemand zien wat voor persoon hij/zij is. |
![]() |
|
Ik heb dit heel sterk in oude gebouwen. Laatst was ik in een gebouw waar vroeger een gesloten afdeling van een kliniek was. Ik voelde een hele nare sfeer. Ook pijn enzow, hoorde mensen huilen, heel raar was dat.
Zowiezo kom ik zelf liever niet meer graag in oude gebouwen. Mijn school was ook in een oud gebouw en daar hing ook weer een nare sfeer. *ben dr gelukkig weg* Of in die oude dorpjes waar nog net een paar oude mensjes wonen weet je wel? Die je in Frankrijk vol op heb, daar voel ik ook altijd zown sfeertje
|
Verwijderd
|
Heb heel vaak. Ook gewoon bij mensen. Ben zeer gevoelig, ik voel dus of het ergens 'goed' is of 'niet goed'. Ik ga af op mn intuitie en die klopt vaak. Ik krijg van sommige ruimtes hoofdpijn en dan moet ik daar gewoon weg, omdat er iets is wat me niet fijn laat voelen.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gevoelig voor licht? Denise_kaas | 6 | 24-11-2016 19:53 | |
Seksualiteit |
Vingeren vreemd gevoel SilverBlue | 27 | 13-04-2005 17:07 | |
ARTistiek |
[centraal] Post je laatst gemaakte foto's Fake-Plastic | 499 | 30-10-2004 00:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vindt u van uw forumbazen? Verwijderd | 32 | 23-09-2004 11:45 | |
Liefde & Relatie |
De sfeer is er niet ~Black Rose264~ | 13 | 12-11-2003 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Twee blauwe oogjes boven mijn bedrand Gothic | 9 | 27-10-2003 16:34 |