Advertentie | |
|
![]() |
|
Life suckt? Life suckt.. weleens
En da's maar goed ook, anders had je nooit geweten hoe goed je het hebt als je volgende week de liefde van je leven tegenkomt of je er ineens achter komt hoeveel mensen om je geven etc. Kortom; Je hebt altijd goede en slechte momenten in het leven. Het is de kunst om de goede dingen te herinneren als je down bent, en te denken "het komt wel weer goed". *Hope is the one crop that can grow in any climate* Sterkte, en je komt er weer bovenop ('what doesn't kill you makes you stronger') Soulflame
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn werk zit ik samen met mensen die veel ouder zijn dan ik, naar school ga ik niet meer (ik studeer schriftelijk naast mijn werk), ik ben geen uitgaanstype, aan sport doe ik wel (maar mensen daar zijn verder ook niet zo interessant).. Blijft weinig over. Ik ben best kritisch wat de omgang met mensen aangaat. Ik moet leuk met ze kunnen praten en er zijn niet zoveel mensen met dezelfde interesses dan ik (computers, filosofie en psychologie .. standaard dingen als voetbal, auto's en zooi interesseren me niks). Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties, voel me nou al iets beter, maar toen ik mun bericht typte kon ik wel door de grond zakken van ellende, tis me nu allemaal wat duidelijk geworden en ik probeer me er bij neer te leggen, dat ze niet meer bij me terugkomt, hoe moeilijk dat ook is! Ik heb eigenlijk best wel een leuk leven, maar op momenten als vrijdagavond, is het ff allemaal suck en wil ik alles gewoon ff suck vinden!
|
Kop op. Het leven is prachtig. Alleen de mens is altijd zo'n kritische zeur als het over het leven gaat. Het kan altijd beter, kan ik helemaal beamen. Maar je kan ook blij zijn met wat je hebt en als het vandaag niet goed ging, tja. Volgende week ben je dat toch wel weer kwijt. Als je vriendin vreemd gaat met je beste vriend. Nou dat zuigt inderdaad wel. Maar je hebt meer vrienden en er loopt nog genoeg vrouwelijk schoon op deze planeet. Wat jij moet doen is gewoon je sportgtmpies aantrekken en buiten een sprintje ofzoiets trekken. Helpt bij mij erg goed. Gewoon even met iets anders bezig zijn en niet de hele tijd: Dit is kut, dit is kut , dit is kut denken.
|
Verwijderd
|
what doesn't kill you makes you stronger is een oud gezegde, maar toevallig verwerkt in een vrij oud nummer van Buckshot Lefonque en het nummer heet another day. Eigenlijk is dit een best opbeurend nummer en relativeerd vrij veel, zoek maar eens op, misschien heb je er wat aan.
Oja, het is best een catchy tune ook nog.... ![]() Sterkte, doen eens gek, doe eens iets compleet anders |
Advertentie |
|
![]() |
|
|