Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 02:23
dewdrop
dewdrop is offline
Op dit moment jank ik gewoon ff, iets wat ik al maanden niet gedaan heb, maar wat ik nu kwijt moet!
Het leven zuigt soms en dit is weer zo;n moment, ik weet niet wat ik moet typen, maar ik voel me zo ellendig!
Mun ex vriendin gaat voor mun neus met een vriend van mij, heb het niet naar mun zin op school en ik heb het idee dat ik mun vrienden verwaarloos!
Luister op dit moment replay en dat stimuleert de hele zooi ook niet, maar wat moet ik nou??
MOet ik mun ex gewoon vrijlaten en zeggen, doe maar wat je wilt doen, of hard zijn, en zeggen dat ze me op deze manier kwijtraakt!
Ik ben zo onzeker over bepaalde dingen en al ben ik juist een persoon die dat soort dingen voor me houd, ik heb het gevoel dat ik dit moet typen! Soms heb ik ff steun nodig en op dit moment juist van mensen die niks van me weten, het klinkt raar, maar soms kan dat zo verhelderend zijn! Ik ga zo slapen en nadenken, over het leven en hoe waarom het nou zo vaak suckt en misschien warom ik zo jaloers ben op bepaalde mensen die het zo gaat lijken te hebben! Hier is waarschijnlijk geen reactie op te plaatsen door mensen die dit lezen, maar ik wil gewoon even mun ongelukkigheid kwijt, ik wil gewoon even mun verhaal kwijt, ff janken als ik dit terug lees! Ik mis mun ex nog verschrikkelijk, ik kan haar niet vergeten!!
Oud 28-09-2002, 06:55
Verwijderd
Life suckt altijd.

Zeker als het aankomt op gevoelens en meisjes. Ik kan daar voor geen meter mee omgaan.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:36
Verwijderd
Cheer Up

You say you're down you can’t lose that frown
Life sucks. What else is new? That’s tough.
There's not much you can do- you're not the only one not havin’ any fun

I've got a funny feelin’ we’re all born to lose
And I've got a funny feelin’ that this life ain’t worth livin’ through
I've been depressed and I get so stressed
Life sucks. I don't wonder why. That's tough.
I just keep on tryin’, so I won’t be the one not havin’ any fun

I'm not givin’ up yet that's not the end of me
But it's not gonna be all right you'll see, you’ll see!

Cheer Up!

(reel big fish heerst )
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:31
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
******** schreef:
Life suckt altijd.

Zeker als het aankomt op gevoelens en meisjes. Ik kan daar voor geen meter mee omgaan.
Ik snap echt niet dat jij niet uit je patroon komt, je hebt het alleen maar over je leven, dat het zo slecht is dat jij zo slecht bent en dat je het allang hebt geaccepteerd maar ondertussen heb je het nergens anders over.
Begrijp me niet verkeerd ik vind je verder een hele goede jongen en snap dus niet waarom je niet uit dat patroon komt dat je zo'n rotleven hebt, als je het weet waarom doe je er dan niets aan? Er zijn toch genoeg kansen er valt toch genoeg uit het leven te halen? Zeggen niet meer mensen dit tegen je?

Ik bedoel misschien dit.. blijf niet tegen de mensen op het forum zeggen hoe rot het leven is maar doe er zelf iets aan.

Ik vraag me dit gewoon af. Ik ken meer mensen die totaal niet gelukkig zijn met hun eigen situatie die het helemaal niet zo heel slecht hebben maar het er altijd over hebben en er niets aan doen.
Oud 28-09-2002, 22:21
Soulflame
Soulflame is offline
Life suckt? Life suckt.. weleens
En da's maar goed ook, anders had je nooit geweten hoe goed je het hebt als je volgende week de liefde van je leven tegenkomt of je er ineens achter komt hoeveel mensen om je geven etc.

Kortom;
Je hebt altijd goede en slechte momenten in het leven. Het is de kunst om de goede dingen te herinneren als je down bent, en te denken "het komt wel weer goed".
*Hope is the one crop that can grow in any climate*

Sterkte, en je komt er weer bovenop ('what doesn't kill you makes you stronger')

Soulflame
Oud 28-09-2002, 22:23
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
('what doesn't kill you makes you stronger')
Hee Soulflame, van wie is die zin?! Een vriendinnetje van me zei het altijd als ik me rot voelde. Vindt het wel een goeie!
Oud 28-09-2002, 22:26
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Hee Soulflame, van wie is die zin?! Een vriendinnetje van me zei het altijd als ik me rot voelde. Vindt het wel een goeie!
Ik weet niet precies van wie hij is. Hij is volgens mij al best oud. Ik zou ook wel willen weten van wie hij eigenlijk is, maar ik denk van een griekse filosoof ofzo .
Oud 29-09-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:
Begrijp me niet verkeerd ik vind je verder een hele goede jongen en snap dus niet waarom je niet uit dat patroon komt dat je zo'n rotleven hebt, als je het weet waarom doe je er dan niets aan? Er zijn toch genoeg kansen er valt toch genoeg uit het leven te halen? Zeggen niet meer mensen dit tegen je?
Het is erg moeilijk voor mij om mijn sociale kringen uit te breiden. Dat is ook één van de redenen dat ik op het internet zit.

Op mijn werk zit ik samen met mensen die veel ouder zijn dan ik, naar school ga ik niet meer (ik studeer schriftelijk naast mijn werk), ik ben geen uitgaanstype, aan sport doe ik wel (maar mensen daar zijn verder ook niet zo interessant)..

Blijft weinig over. Ik ben best kritisch wat de omgang met mensen aangaat. Ik moet leuk met ze kunnen praten en er zijn niet zoveel mensen met dezelfde interesses dan ik (computers, filosofie en psychologie .. standaard dingen als voetbal, auto's en zooi interesseren me niks).

Citaat:
Roozie schreef:
Nietzsche.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 15:46
dewdrop
dewdrop is offline
Bedankt voor de reacties, voel me nou al iets beter, maar toen ik mun bericht typte kon ik wel door de grond zakken van ellende, tis me nu allemaal wat duidelijk geworden en ik probeer me er bij neer te leggen, dat ze niet meer bij me terugkomt, hoe moeilijk dat ook is! Ik heb eigenlijk best wel een leuk leven, maar op momenten als vrijdagavond, is het ff allemaal suck en wil ik alles gewoon ff suck vinden!
Oud 30-09-2002, 11:09
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Kop op. Het leven is prachtig. Alleen de mens is altijd zo'n kritische zeur als het over het leven gaat. Het kan altijd beter, kan ik helemaal beamen. Maar je kan ook blij zijn met wat je hebt en als het vandaag niet goed ging, tja. Volgende week ben je dat toch wel weer kwijt. Als je vriendin vreemd gaat met je beste vriend. Nou dat zuigt inderdaad wel. Maar je hebt meer vrienden en er loopt nog genoeg vrouwelijk schoon op deze planeet. Wat jij moet doen is gewoon je sportgtmpies aantrekken en buiten een sprintje ofzoiets trekken. Helpt bij mij erg goed. Gewoon even met iets anders bezig zijn en niet de hele tijd: Dit is kut, dit is kut , dit is kut denken.
Oud 30-09-2002, 22:30
Verwijderd
what doesn't kill you makes you stronger is een oud gezegde, maar toevallig verwerkt in een vrij oud nummer van Buckshot Lefonque en het nummer heet another day. Eigenlijk is dit een best opbeurend nummer en relativeerd vrij veel, zoek maar eens op, misschien heb je er wat aan.
Oja, het is best een catchy tune ook nog....
Sterkte, doen eens gek, doe eens iets compleet anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten