Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 23:42
Verwijderd
De nieuwe single van Matchbox Twenty komt binnenkort uit:

Luister hier

Ik heb m inmiddels geluisterd en ik moet zeggen dat het me ernstig teleurstelt... de tekst is erg slecht, zeker voor Rob's doen, het is een beetje Latin-achtig en daar hou ik niet van. Ik was er al bang voor, maar ik vind het een zeer matig nummer. Het is Rob's stem die het niveau nog een beetje naar luisterbaar optilt, maar ik vind het echt een erg matig nummer. Matchbox Twenty is niet meer wat het geweest is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 01:18
Devotee
Devotee is offline
Ik heb de andere cd's van MT maar of ik deze haalt... zal ik eerst de rest moeten horen... maar ik vind het niet echt anders dan wat ze al uitgebracht hebben...

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 01:21.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 10:30
mixtape
mixtape is offline
Ik was al afgehaakt bij Mad Season, dus dit kan me ook niet boeien.

ps. heb Mad Season hier nog steeds liggen onder het stof, maar nooit meer dan 1x gedraait - iemand interesse?
Oud 27-09-2002, 12:10
Verwijderd
ik vind het ook wel belachelijk dat ze zo lang niks van zich laten hore qua singles of iets anders van promo...dan krijgen de fans alleen maar hoge vewachtingen, en dan stel je zowat altijd teleur als band, behalve als je echt met iets geniaals komt, maar eerlijk gezegd had ik dat al niet meer verwacht van MBT. omdat ik mad season niet echt leuk vond, en ze toch niet terug zouden gaan naar hun eigen stijl, had ik al geen hoge verwachtingen meer...

ik kan het nummer alleen niet draaien op mn comp, er gebeurt niks? ook niet als ik op dat play knopje klik...

najjjaaa

*edit*

nu wel..
ja zn stem klinkt wel lekker maar de muziek doet me niet zo veel, al die breaks in het begin, klinkt te stroef.
de tekst is idd een beetje slap, slijmerig.
maar het nummer op zich, niet echt slecht, maar ook niet echt een geweldig nummer ala MBT vroeger ofzo....jammer...

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:19
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Oh mijn God, wat een verschrikkelijk nummer! Echt een teleurstelling.. Dit was nou niet hetgeen ik voor ogen had in de tijd dat we zo lang moesten wachten op nieuw materiaal van MB20.
Hoop dat de rest van de CD beter is anders download ik um wel gewoon ofzo...
Oud 30-09-2002, 11:28
Verwijderd
Mjah, ik had al een beetje gelezen dat Rob deze kant op ging... maar dit is erger dan ik had verwacht. De tekst is ook behoorlijk slecht, maar ja, het album koop ik toch wel Het zal btw wel een vette hit worden, want het nummer is wel catchy.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:
Ik was al afgehaakt bij Mad Season, dus dit kan me ook niet boeien.

ps. heb Mad Season hier nog steeds liggen onder het stof, maar nooit meer dan 1x gedraait - iemand interesse?
Ik heb wel interesse... mijn vriendinnetje is met de hare nogal onvoorzichtig geweest en die is naar de klote. How much? 5 euro?

neem me anders ff op msn: leon_dus@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten