Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 11:33
Fitnessboy
Fitnessboy is offline

UTRECHT/AMSTERDAM - 22/09/02 - Prins Claus ligt niet langer aan de beademing. Wel ligt hij nog op de afdeling intensieve zorg, zo heeft de Rijksvoorlichtingsdienst zondag meegedeeld. De artsen zijn wel tevreden over de toestand van hun patiënt.

Prins Claus werd afgelopen dinsdag opnieuw in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam opgenomen. Hij bleek wederom te kampen met een infectie aan de luchtwegen.

Het staat hier: http://www.tiscali.nl/content/article/615225.htm

Ik vind het wel goed dat claus het nog zo lang volhoud!!! eigenlijk is hij wel een goed soort koning voor ons land!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 11:35
twiety
twiety is offline
Aan een koning die continu op de IC ligt, heb je lekker veel he. Net zoveel als aan een paus die niet eens aan z'n eigen neus kan krabben.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 12:08
PV
PV is offline
Citaat:
twiety schreef:
Aan een koning die continu op de IC ligt, heb je lekker veel he. Net zoveel als aan een paus die niet eens aan z'n eigen neus kan krabben.
koning
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 12:48
anarpunk
anarpunk is offline
Dit is weer een goed voorbeeld voor me . Zo kan je toch zien dat gezondheid te een beetje te koop is. Wie krijgt er ingodsnaam nou een eigenkamer. Tegenwoordig word je al na een openhart operatie na een week naar huis gestuurd. Maar die arme foute 2e wereld oorlogse Claus ja die verdiend het wel.. Een eigenkamer, en het beste van het beste. Omdat hij uit de baanmoeder van een belanrijk iemand is komen rollen,omdat hij getrouwt is met ons hoede dragende Koningin, krijgt hij wel beter verzorging. Tja het maakt allemaal niet uit hoor dat laat weer eens zien, wat gelijkheid en democratie betekent. Zolang je maar met een rijk/belangrijk persoon getrouwt bent of ben. Ben je toch wel verzekerd van een sociale zekerheid/gezondheidszorg. Laat die vent toch uit de media, hij was fout in de 2e wereldoorlog, laat hem maar gewoon... zonder aandacht...

----------------
Weer eens een boze Anarpunk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 17:09
Verwijderd
Anarpunk, jouw post slaat echt nergens op. Binnenkort krijgt volgens mij iedereen een eigen kamer, en iedereen maakt fouten.
Zoveel mensen steunden in WO2 de Nazi's, maar staan daar nu niet meer achter.
Jij zou het toch ook minder vinden als je geen werk/school/begrafenis/operatie zou kunnen krijgen als je 1x bent opgepakt?
(beetje slechte vergelijking, maar ja)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 17:21
twiety
twiety is offline
Citaat:
PV schreef:
koning
Citaat:
Fitnesboy schreef:
eigenlijk is hij wel een goed soort koning voor ons land!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:29
anarpunk
anarpunk is offline
Kijk van mij mag de hele monarchie afgeschaft worden, alleen helaas is dat niet gebeurt, nee niet iedereen heeft zijn eigen kamer.
Het feit is gewoon zo dat hij fout is. Het koningshuis
word het voorbeeld gezien of visite kaartje van Nederland
Dan vind ik het bestwel lachen dat claus er ook een is.
Nee sorry ik blijf die hele monarchie bullshit vinden,
en kenbaar wilt nederland in traditie blijven,
met een foute prinses die ontkent dat haar vader
onder een fout regime heeft gedient. Als ze echt zo eerlijk
was geweest erkende ze dat haar vader fout was
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 02:24
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
anarpunk schreef:
Kijk van mij mag de hele monarchie afgeschaft worden, alleen helaas is dat niet gebeurt, nee niet iedereen heeft zijn eigen kamer.
Het feit is gewoon zo dat hij fout is. Het koningshuis
word het voorbeeld gezien of visite kaartje van Nederland
Dan vind ik het bestwel lachen dat claus er ook een is.
Nee sorry ik blijf die hele monarchie bullshit vinden,
en kenbaar wilt nederland in traditie blijven,
met een foute prinses die ontkent dat haar vader
onder een fout regime heeft gedient. Als ze echt zo eerlijk
was geweest erkende ze dat haar vader fout was
*buiging* *klapt*

net alsof ze het ook in het nieuws gaan pleuren als je Oma ziekjes is, wat boeit ons dat nou? De hele monarchie heeft totaal geen nut meer en we hebben het totaal niet nodig. Het hele koningshuis-gebeuren moet afgeschaft worden, tis toch useless. Wat doen die mensen eigenlijk de hele dag? Laat de RVS maar andere mensen lastig vallen, ik zal er heus niet slechter om slapen. Maarjah, hijs net zoals de Paus he, niet kapot te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:05
Verwijderd
Citaat:
anarpunk schreef:
Wie krijgt er ingodsnaam nou een eigenkamer.
ik had in het ziekenhuis ook 3 weken een eigen kamer hoor..en ik ben niet eens uit de baanmoeder van een belangrijk iemand komen rollen..

Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:06
Sommetje
Sommetje is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het weinig nieuwswaarde hebben.
Oud 24-09-2002, 12:06
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het weinig nieuwswaarde hebben.
just like I said, als tante Truus voor de zoveelste keer in het ziekenhuis ligt hoor je daar ook niks over...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:13
REIE
REIE is offline
Citaat:
anarpunk schreef:
Maar die arme foute 2e wereld oorlogse Claus ja die verdiend het wel.. Een eigenkamer, en het beste van het beste. Omdat hij uit de baanmoeder van een belanrijk iemand is komen rollen,omdat hij getrouwt is met ons hoede dragende Koningin, krijgt hij wel beter verzorging.
Sinds wanneer is Claus fout geweest? Tuurlijk, als je een hoge functie had ten tijde van de WO2 dan kwam je wel eens in contact met nazi's, maar dat wil nog niet zeggen dat hij er ook één was... Claus had, als hij niet zijn leven niet opgedragen had aan alle Nederlanders, een glansrijke carriere kunnen maken als topdiplomaat! Da's toch een groot offer?
Eigenlijk merk je steeds nog dat zijn prins-zijn niet een uitdagende bezigheid is, mischien herinner je die speech over stropdassen nog? Of die affaire met ontwikkelingsgeld waar hij speelbal van werd? Ik vind 'm sympatiek genoeg om het koningshuis te houden. Verdiep je maar eens in die Claus.
Overigens, mocht Balkenende iets krijgen zal hij ook wel extra zorg krijgen, dat gaat (helaas) zo met mensen met hoge functies.

REIE
Oud 29-09-2002, 13:26
Goezz
Goezz is offline
Laat die man AUB rusten... die is gewoon op... Hetzelfde als een fietsenbank met 100 gaten telkens weer plakken en plakken... op een gegeven moment moet je inzien dat de band op is...
Reageren

Regels voor berichten