![]() |
|
![]() UTRECHT/AMSTERDAM - 22/09/02 - Prins Claus ligt niet langer aan de beademing. Wel ligt hij nog op de afdeling intensieve zorg, zo heeft de Rijksvoorlichtingsdienst zondag meegedeeld. De artsen zijn wel tevreden over de toestand van hun patiënt. Prins Claus werd afgelopen dinsdag opnieuw in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam opgenomen. Hij bleek wederom te kampen met een infectie aan de luchtwegen. Het staat hier: http://www.tiscali.nl/content/article/615225.htm Ik vind het wel goed dat claus het nog zo lang volhoud!!! eigenlijk is hij wel een goed soort koning voor ons land!!!! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk merk je steeds nog dat zijn prins-zijn niet een uitdagende bezigheid is, mischien herinner je die speech over stropdassen nog? Of die affaire met ontwikkelingsgeld waar hij speelbal van werd? Ik vind 'm sympatiek genoeg om het koningshuis te houden. Verdiep je maar eens in die Claus. Overigens, mocht Balkenende iets krijgen zal hij ook wel extra zorg krijgen, dat gaat (helaas) zo met mensen met hoge functies. REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Prins Claus overleden ZenZation | 120 | 16-10-2002 13:10 |