Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 00:37
Verwijderd
Ik heb nu al een maand of 8 een vriendin en het is allemaal heel leuk, maar langzaamaan begint de creativiteit eruit te raken. Ze woont een eind weg, zien elkaar alleen in het weekend en doordeweeks is het dan veel msnen/bellen/smsen. Het is allemaal best serieus, maar langzaamaan gaat de creativiteit er dus uit en wordt het saai. De smsjes zijn altijd lief, maar altijd hetzelfde. Elk smsje heb ik al een keer gehad. Alles wat ze zegt, heeft ze al zo vaak gezegd. Ik weet dat het lief is allemaal, maar langzaamaan wordt het een beetje saai en voelt het zwaar aan, de relatie. Ook als we bij elkaar zijn is het wel leuk, maar begint het ook wat gewoontjes/saai te worden. Er treedt daardoor (vooral van mijn kant) wat meer irritatie op. Ik zit er behoorlijk mee omhoog, want ik ben echt super gek op haar, hou heel erg veel van haar en wil er zeker niet mee stoppen, maar er moet wel weer wat nieuws gebeuren, want het begint zo steeds minder te worden. Dan begin ik er ook aan te denken hoe het zou zijn met een nieuw iemand, of hoe het zou zijn als het bij ons weer weer fris enzo zou voelen. Weet iemand hoe ik er weer wat meer frisse lucht in kan blazen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 06:55
Herrie
Herrie is offline
Lastige kwestie, ik denk dat iedereen dit wel een beetje heeft na zo'n tijd. Probeer gewoon wat dingen te doen die je nog niet gedaan hebt....

Misschien wat extremere dingen zoals bungeejumpen samen, of op survival ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:09
Verwijderd
Doe onverwachtse dingen zoals ineens voor dr neus staan en dr meenemen naar iets origineels. Dingen doen die jullie nog niet gedaan hebben.. In plaats van bellen haar een brief of kaartje sturen.. En sowieso, er met haar over praten
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:52
Loezzel
Loezzel is offline
Ikzelf ga nu vandaag precies 22 maanden met mijn vriend (!!!!)
Die situatie waar jij nu in zit, heb ik ook gehad. Maar als je nog steeds gek op haar bent, moet je deze relatie niet laten schieten. Je moet dingen ondernemen die jullie nog nooit gedaan hebben.
Daarnaast moet je er met je vriendin over praten. Het helpt echt als je van elkaar weet hoe je over je relatie denkt. En vandaaruit kun je gaan kijken wat je moet veranderen om je relatie weer spannend te krijgen.
Veel succes!
Oud 08-10-2002, 13:04
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Das wel vervelend, ik ken t. Mijn ex-vriend maakte t wel uit omdat t allemaal te gewoon werd en het komt hard aan als achteraf blijkt dat je allebei niet geprobeerd hebt om er nieuw leven in te blazen. Ga gewoon leuke dingen doen en hou je niet aan dat weekend en sta plotseling door de weeks voor haar neus ofzo... Gewoon spontaan... Nouja het komt vast goed, maar geef niet op, want dan sla je jezelf achteraf voor je kop.

Kuzzje IK
Oud 08-10-2002, 15:59
PardonMe
PardonMe is offline
Een relatie is niet iets wat je hebt, en uit zichzelf wel allemaal leuk en perfect zal blijven, zolang jullie elkaar nog maar leuk vinden, maar aan een relatie moet je ook werken!!
Ga eens iets ondernemen wat jullie nou altijd al eens hadden willen doen, die je nog nooit gedaan heb..
Ga haar ook eens onverwacht opzoeken, die gewoon iets wat ze niet verwacht..Stuur ipv een smsje eens een kaartje, duurt wel langer, maar is niet echt verwacht nu met alle mogelijkheden van i-net enzo..

Maar je moet nu vooral niet de moed opgeven, maar gewoon doorzetten, een mooie relatie zet je niet aan de kant omdat het eventjes saai is..

Ik denk dat iedereen wel eens door zo'n periode heen moet.. Lastig, maar ga wel voor je relatie, 'werk' eraan..

Probeer ook het lieve van die smsjes enzo in te zien, ook al weet je wat er in zal staan en ook al is het zo vaak hetzelfde, zie haar boodschap erin, dat zij ook nog steeds gek is op jou.. Misschien dat je op die manier iets anders naar die smsjes zult kijken, ik weet het niet...
Reageren

Regels voor berichten