Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 13:50
DarkCat
DarkCat is offline
Doen jullie dat?

Stel, je hebt een vervelende ex. Jullie hebben al tijden ruzie. Je mag hem of haar niet. Hij/zij heeft je vreselijke dingen geflikt.
Dan zie je hem/haar met een nieuwe liefde, een meisje of jongen waar jij goed mee kan opschieten. Waarschuw je die?

Ik niet.
Ik heb een ex die meisjes afgaat als bierglazen. Als ze op zijn haalt ie een nieuwe. Alleen dan weten die argeloze meisjes niet. Meestal worden die meisjes door hem opgestookt tegen mij. Zodat ze maar uit mijn buurt blijven. Ik bekijk ze met een enigszins weemoedige maar ook geamuseerde blik. Ze showen met hem (hij is knap), ze kijken uit de hoogte neer op andere meisjes die hem ook willen. En drie weken later staan ze opeens met hangende pootjes en uitgelopen mascara naast mijn tafeltje in de kroeg. Hij maakte het uit. Hij was gemeen. Het was een hel. Jaja.
"Waarom had je me niet gewaarschuwd, je bent toch zijn ex?" krijg ik dan.

Tsjah..
Oud 27-09-2002, 13:54
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Boeien, het zou me werkelijk geen ene ruk meer interesseren wat hij/zij nog verder doet met zijn/haar leven. Ook niet wat hij/zij anderen aan doet.
Oud 27-09-2002, 14:03
Verwijderd
Ze zullen je toch niet geloven .. so why bother?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:09
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik zou lekker nix zeggen... En idd wat ******** zegt, ze zullen je toch niet geloven want door de liefde zijn ze blind. Hij is gewoon dom bezig, want zo krijgen mensen alleen maar een hekel aan hem.
Ik ga mensen echt niet waarschuwen voor m'n ex, wat voor theorien ik allemaal over hem heb, als ik die vertel, verklaren ze me voor gek en wordt ik opgenomen in het gesticht

Kuzzje IK
Oud 27-09-2002, 14:11
PardonMe
PardonMe is offline
Nee ik zou ze niet waarschuwen.. daar komen ze dan vanzelf wel achter en waarschijnlijk zullen ze het niet van me aan willen nemen maar zullen ze denken dat ik jaloers ben, of dat ik mn ex weer terug zou willen..
Oud 27-09-2002, 14:39
Optima
Optima is offline
nee

wat heb JIJ er mee te maken????
Oud 27-09-2002, 14:51
coecie
coecie is offline
ik heb gelukkig geen nare exen, ik kan het met ze allemaal nog heel goed vinden, wel fijn...
ik zou mensen nooit waarschuwen, maar ik beveel juist wel sommige meisjes die jongens aan, en d'r is al een geweldig nieuw stelletje uitgegroeid! yay!!
Oud 27-09-2002, 16:00
gizmo
gizmo is offline
Heb het nog niet meegemaakt..
maar zou zeker niet waarschuwen.. misschien dat hij is veranderd
of iets anders.. ze komen er zelf wel achter toch?!..
Want als jij zou gaan warnen.. krijg je denk k ruzie met haar en hem.. (nog meer)
Oud 27-09-2002, 16:27
Angeles
Angeles is offline
Waarom zou jij ze gewaarschuwd moeten hebben? Beetje belachelijk dat ze daarmee aankomen, inderdaad, alsof ze het geloofd zouden hebben, maar daarbij: is het jouw verantwoording om alle meisjes uit handen van je ex te redden? Lijkt me niet. Als zij dat wel vinden dan moeten zij dat in het vervolg maar lekker gaan doen, tenslotte zijn zij nu ook zijn exen.

Jij bent echt wel de laatste op wie ze de verantwoording mogen afschuiven!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:29
Angeles
Angeles is offline
Oh ja, om trouwens antwoord te geven op je vraag: ik heb wel een keer iets heel kortstondigs gehad met een jongen die ook nogal makkelijk is met meisjes en toen een goede vriendin van mij bij hem in het studentenhuis kwam wonen heb ik haar wel verteld dat ze een beetje op moest passen met hem.

Maar goed, dat was ten eerste een vriendin van mij en ten tweede had ze niks met hem.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 19:39
Verwijderd
Ik zou theoretisch als m'm laatste ex een nieuwe vriendin krijgt (goh misschien heeft ie die al ) haar kunnen waarschuwen..
Aangenomen dat ik haar dan tegen zou komen tijdens uitgaan ofzo. Maar dat zou ik niet doen...
Want misschien flikt hij haar zoiets niet, misschien houdt hij wel echt van haar..
En verder staat het net alsof ik jaloers op haar ben en hem expres zwart wil maken ofzo.
Zou ze aan mij vragen of hij het een beetje normaal uit had gemaakt enzo, dan zou ik daar wel eerlijk op antwoorden en vertellen wat voor eikel het is.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:05
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Hmm nou nee, je zult toch niet geloofd worden. De enige reden waarom iemand over een ex gaat praten nadat het uit is is 99% van de tijd om diegene compleet zwarte te maken, dus ze zullen geloven dat jij dat dan ook aan het doen bent.
Oud 27-09-2002, 23:57
utopian me
utopian me is offline
hm, wanneer het een vriendin zou zijn zou ze wel weten wat er gebeurd zou kunnen zijn en daar zou ik haar misschien wel aan herrinneren. maar waarschijnlijk weet ze dan ook wel wat ik van hem vind en anders zou ze het vragen. als het iemand zou zijn waar ik gewoon goed mee op kan schieten maar niet vaak spreek, tja, ik ga haar dan echt niet waarschuwen. heel misschien m'n mening over de jongen naar voren brengen wanneer dat ter sprake komt (ga er ook niet om liegen en wat maakt het uit als zij denkt dat het jaloezie zou zijn. na die paar weken zou ze waarschijnlijk beter weten).
maar dit is ook maar theoretisch is me nog nooit overkomen dus weet niet hoe ik zou reageren..
Oud 28-09-2002, 19:14
Verwijderd
Tis een ieder voor zichzelf. Ik zou me niet druk maken als een ex weer een ander zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:33
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik zou het niet doen, jullie zijn exen.. dus hebben eigenlijk niets meer met elkaar te doen.
Dus ook niet met jullie nieuwe partners.
Oud 28-09-2002, 22:31
Piccola
Piccola is offline
Nee, zou ik nooit doen. Ookal zou ik het stiekem toch willen ofzo. Het is hun relatie, dan komt ze er vanzelf wel achter! En als ik het zou zeggen zou ze me waarschijnlijk niet eens geloven ofzo. Ik denk niet dat je er iets mee opschiet. Ik heb niets met die 2 te maken verder. Ze zoeken het wel uit.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:33
Evilqueen
Evilqueen is offline
Dat je je met zijn nieuwe relatie wilt bemoeien komt doordat hij je nog steeds bezighoud.. als dat niet het geval is kan het je toch ook niet intereseren wat hij doet en met wie?

Als je dat meisje - zijn nieuwe vriendin - kent is het misschien een ander verhaal. Ik zou me er sowiso niet mee bemoeien, dat meisje is verliefd op hem dus zij ziet toch alleen zijn goede kant en ze zal jou zien als jaloerse ex dus dat lijkt me niet zinvol.

Als hij echt zo slecht is komt ze daar gauw genoeg achter..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:21
Tox
Tox is offline
Citaat:
Optima schreef:
nee

wat heb JIJ er mee te maken????
hehe ja mensen die andere mensen voor hu ex waarschuwen zijn triest!!!!
Oud 30-09-2002, 17:50
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ze zal je hoogstwaarschijnlijk niet geloven,
Als het echt iemand is die je heel graag mag kan je natuurlijk wel een uitzondering maken en het wel vertellen, maar als het gewoon iemand is die je kent zou ik het lekker op een afstandje bekijken.
Reageren

Regels voor berichten