Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 18:34
ongekend
ongekend is offline
wordt eenzeeeeeeeeeeeeeer vet spel het enige probleem is , wanneer komt het uit gaajs dat blizzard zich maar rept...
wete jullie het? alvast bedankt
Oud 01-02-2002, 09:02
Marcade
Marcade is offline
beta test is bezig he, dus nog eventjes wachten.

Ik weet niet trouwens of ik het leuk ga vinden, ik heb standaard iets tegen 3D Strategy games; 'k vind ze nie fijn spelen, en ook niet echt mooi. Voor RTS, geef mij 2D maar.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:46
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Marcade schreef:
beta test is bezig he, dus nog eventjes wachten.

Ik weet niet trouwens of ik het leuk ga vinden, ik heb standaard iets tegen 3D Strategy games; 'k vind ze nie fijn spelen, en ook niet echt mooi. Voor RTS, geef mij 2D maar.

ben ik het mee eens, Starcraft speelt bij wijze van spreke VEEL beter als Emperor Battle for Dune, 2D strategie spellen heerst, (maar WarcraftIII wordt wel cool!)
Oud 07-02-2002, 20:10
cup a soup
cup a soup is offline
ik vond emperor nog redelijk spelen, maar ik denk dat warcraft 3 te onoverzichtlijk wordt. en dat is écht vervelend... bij een strategie game moet je overzicht hebben.
Oud 07-02-2002, 21:10
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
ik vond emperor nog redelijk spelen, maar ik denk dat warcraft 3 te onoverzichtlijk wordt. en dat is écht vervelend... bij een strategie game moet je overzicht hebben.

Warcraft 3 wordt niet echt 3d hoor. Je kan dan wel in/uit zoomen maar je kan de positie van de camera verder niet aanpassen. Het blijft in principe dus gewoon een 2d spel, alleen zien de gebouwen/eenheden/special effects er gewoon een stuk beter uit. En of het onoverzichtelijk wordt? Ik denk dat Blizzard er al lang genoeg mee bezig is om een overzichtelijk camera standpunt te vinden.

Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 12:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef:
Warcraft 3 wordt niet echt 3d hoor. Je kan dan wel in/uit zoomen maar je kan de positie van de camera verder niet aanpassen. Het blijft in principe dus gewoon een 2d spel, alleen zien de gebouwen/eenheden/special effects er gewoon een stuk beter uit. En of het onoverzichtelijk wordt? Ik denk dat Blizzard er al lang genoeg mee bezig is om een overzichtelijk camera standpunt te vinden.

Waarschijnlijk zijn ze erachter gekomen dat 3D RTS toch minder leuk is dan ze dachten, ofzo.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten