Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 21:43
goedkei
goedkei is offline
ik zit met een heel groot probleem, ik heb medal of honor dus. Ik kan hem gewoon opstarten. Ik krijg het hoofdmenu nu te zien. Daarin kan ik alles doen. Maar als ik een missie wil doen of wil trainen, dan vraagt krijg ik een venster om een internetverbinding te maken, dan doe ik kruisje, dan krijg ik weer het beeld van medal of honor. Maar ik heb dan gewoon de normale muispijl in beeld (tijdens het laden).
Als de missie echt begint blijft de muispijl er staan. Ik kan dus niet draaien alleen maar lopen. Ik heb gewoon de normale muispijl op mijn beeld. Weet iemand hoe ik normaal kan spelen en dat ik die internetmelding wegkrijg, zodat ik nog normaal kan spelen. Alvast hartelijk bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 17:19
goedkei
goedkei is offline
ik ben ook al teruggegaan naar de winkel, toen heb ik een andere mee gekregen, maar hij geeft nog steeds hetzelfde probleem. Het ligt volgens mij aan de computer, maar wat moet ik veranderen om dit te voorkomen. please help me, want ik wil het spel heel graag spelen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:56
1201Rick
1201Rick is offline
Weet iemand waar ik het spel kan kopen ?
ik kan hem nergens hier in de winkels vinden wat ik wel heel vreemd vind .. omdat jullie em al wel kunnen kopen ...

Greetz Rick
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 23:25
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
1201Rick schreef:
Weet iemand waar ik het spel kan kopen ?
ik kan hem nergens hier in de winkels vinden wat ik wel heel vreemd vind .. omdat jullie em al wel kunnen kopen ...

Greetz Rick

ze hebben em of import gekocht of de ISO gerand... kan beide.. Het spel is officieel nog niet uit in NL... 14 feb is hij er zeker!! HALEN!!!!!!!1
Oud 08-02-2002, 23:05
DannyH
DannyH is offline
dat heb ik ook, je meot dan wachten tot geluid komt en dan kliiken met rechtermuisknop op dat vlakje in de taakbalk en dan vorig formaat
als goed is moet hij het dan weer doen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:08
goedkei
goedkei is offline
nee , het probleem zit anders, je moet bij internetopties iets veranderen, zodat ie niet steeds om internetverbinding vraagt. that's all
ik kan nu gewoon spelen, en ben al in missie 4 na een avond spelen. d-day is echt vet mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten