Advertentie | |
|
![]() |
|
eigenlijk wil ik ze ook, maar mijn geweten roept toch iets anders.. op zich wel vet he.... maarre
hoe hou je ze nou uit elkaar als je ze een naam geeft??????? ![]() ![]() ![]() ![]() das wel een probleem lijkt me... naja.. oja! hoeveel moegn die schatjes kosten als ik vragen mag?? en als het voer nou op is?? moeten ze dan door de plee?? ciao, x mad
|
![]() |
Je moet met dieren niet omgaan of het speelgoed is. Ik zal altijd denk "in wat voor wereld leven we". Die stomme "als het maar geld opbrengt"-instelling moet nou toch eens verdwijnen.
What's next? Instant babies? Doe een beetje van dit en een beetje van maggi en voeg het zaad en eitje toe, binnen 9 maanden heeft u een 'instant baby' ![]() TechXP
|
laatst op TV iets over gezien
is gewoon weer een RAGE dadelijk komt iets anders en dan gaan bij iedereen de diertjes de deur uit vind het trouwens SCHANDELIJK dat je deze diertjes ook in een speelgoedwinkel kunt kopen het zijn levende wezens
||
Citaat:
Maar zijn het echt levende beesies?? Het lijkt me wel vrij vreemd, als je op die site ziet, hoe mensen ermee omgaan, met hele thema's enzo....triest wel.....
|
nee het zijn geen echte levende beestjes !
ze hebben geen gevoel ofsow aj hoe moet je dat zeggen had ik tenminste gehoord hoor! maar in iedergeval vind ik dit nergens op slaan! dit kan je gewoon niet maken! wat zal hetvolgende zijn? KuzZzZz.............
|
IK heb nou eerlijk gezegd geen flauw idee wara het over gaat
![]() 'wondertjes?' Ik had iig vroeger zo'n microscoop setje waar soort eitjes van garnaaltjes bijzaten. Samen met een kweekset/en gist die ik moest kopen kon ik ze dan laten groeien, vond ik weinig aan... Beetje zielig voor de wondertjes zeg maar....
||
Citaat:
ze hadden het er bij "Ook dat nog!" pas ook nog over... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |