Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ook het bordspe+stad en ridder+ 2 uitbreidingen voor 6 personen
![]() komt binnenkort ook nog zeevaarders bij, hoezo verslaafd ![]() ik had hem al toen hij nog niet eens in het nederlands bestond, tegenwoordig heeft iedereen het, maar ik schijn bij de 1e 100 nederlanders ofzo gezeten te hebben ![]() CDrom versie lijkt wel kewl, maar ik heb liever de zeevaarders+6 personen voor hetzelfde geld
|
![]() |
Allereerst wil ik zeggen dat Catan een supergaaf spel is (kep het nu over het boordspel) Wij zelf hebben het ook plus de uitbreiding 5/6 spelers. Binnekort gaan we ook zeevaarders halen, om het in de vakantie nog spannender te maken. En ik heb de cd-rom ook 1X gezien en is heus wel aan te raden/ leuk. Om te oefenen bijvoorbeeld. Weet iemand ook of je catan cd rom ergens of met een programma kan downloaden toevallig. Ik vind de prijs van 80 gulden namelijk wel erg veel voor zo'n game.... Hoe dan ook, Ctan is nice!
................Elwin..............xbox |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik 0wn je met Steden & Ridders/Zeevaarders :> |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
serieus: Is er hier iemand die van rummicub houd? Maanmeisje | 69 | 15-08-2005 13:46 | |
Games |
Sea3d (kolonisten van Catan freeware) wilco984 | 4 | 28-09-2004 19:31 | |
Games |
Wie doet dr mee 'kolonisten van Catan' ? Blisss | 3 | 22-04-2003 12:20 | |
Games |
Catan (bordspel!) Retinite | 3 | 11-03-2002 09:21 |