Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk hoort dit er ook nog bij:
Analysis 1) Pattern of narrative is plot. 2) The central character is Göll who isn’t described in the story. Xeno en Xiren also play a big part in the story but they’re hardly described. The story suggests that Xeno is older and wiser than Xiren but that Xiren is stronger. The vague, black and red appearance also plays a part in the story. He is described a little but he hasn’t got a name. 3) There’s a small message in the story. The story tells that you don’t have to be strong to win but also smart. 4) I created the atmosphere by using different adjectives and by exaggerating some things. Marijke Dermois 3BB lekker simpel en snel geschreven (was vergeten dat dat er ook bij moest dus heb ik 't supersnel erbij getypt ![]() ![]() |
![]() |
|
heey
![]() ik zei dat ik het verhaal overdag wel zou lezen, en da hebbik helemaal gedaan, sekur wel mooi ![]() errug goed. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Hey,
Zoals beloofd, vandaag mijn reply. Je schetst de zogenaamde wereld, goed. Je zet het duidelijk neer, je beschrijft veel en redelijk goed. Zoals mijn voorganger al zei, sommige scené's zijn wel erg lang beschreven, met veel herhalingen. Toch goed gedaan. Veel beschrijvende stukken, zijn goed voor te stellen en door de herhaling "vervaag" je het weer, dat bevalt me. Om maar eens even te quoten: Citaat:
Citaat:
![]() De witregels maken het stuk duidelijk en overzichtelijk, daar er geen alinea's zijn, worden de witregels onmisbaar. Er zijn wel alinea's, maar alleen de alinea's gemaakt door de witregels, je breekt een regel niet af. Het verhaal is origineel, niet overdone, maar leuk. Brava ![]() Ik kon me goed inleven en het Engels is van een goed niveau, je past meteen in Engeland, Amerika of Australië e.d. Hear, hear. Je boft met je school. Dus, over het algemeen: Brava. Tof verhaal.
||
Citaat:
![]() de rest meekwooten is zo lekker nutteloos ofzo ![]() dat stukje van de witregels snap ik niet helemaal... ik ben geloof ik nog niet helemaal wakker ![]() ![]() mn school is trouwens niet zo geweldig ![]() ![]() ![]() nogmaals: thnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Luister goed: Witregels: ![]() Alleen maar "volle" regels: ![]() Probeer een zin vaker af te breken, een voorbeeld: De aap liep over de nieuwe straat en hij zag een andere aap lopen. De andere aap zei "hoi" tegen de eerstgenoemde aap. Aap nummer één heeft een naam: hij heet Piet. Aap nummer twee heet Gert-Jan-Nicolaas-Koekje. Beide apen wonen in apenheul. Daar hebben ze het erg fijn. en: De aap liep over de nieuwe straat en hij zag een andere aap lopen. De andere aap zei "hoi" tegen de eerstgenoemde aap. Aap nummer één heeft een naam: hij heet Piet. Aap nummer twee heet Gert-Jan-Nicolaas-Koekje. Beide apen wonen in apenheul. Daar hebben ze het erg fijn. Zo bedoel ik het. Let niet op de apen, ze zijn hersenspinsels. Tweetalig vwo lijkt me koel...
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |