Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop echt dat ze t niet verpesten door aerith te reviven of sephiroth humaner maken ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() voor dat gled heb je ook wel een Playstation 2!!!! ![]() *valt flauw*
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door D@mien (06-12-2001).]
|
![]() |
Ja, ik kom er ook ff in.
Weten jullie misschien waar je FF kunt kopen? Ik zoek in (bijna) elke winkel maar ik zie maar geen Final Fantasy! Ik heb no. 8 gespeeld, maar als die volgens jullie tegenviel, wil ik die anderen wel eens spelen! Samengevat --> Waar kan ik FF kopen?! (henkkortes@freemail.nl) BVD HK
|
Welke versie bedoel je?? Die voor de Playstation of de pc??
Doe voor de pc zijn namelijk zeer moeilijk te krijgen... FF9 is iig (naar mijn weten) nog niet uit voor de pc, en ik weet niet of 'ie daarvoor ook nog wel uit zal komen...
|
Ik vond ff7 meesterlijk omdat het mijn eerste rpg was na de beginner's rpg Final Fantasy - Mystic Quest. Het verhaal zat zo mooi in elkaar, en ik kon mezelf zo mooi plaatsen in Cloud... Tja, en Sephiroth blijft van alle villains samen met Kefka van ff6 aan de top staan... Dat koele, onverschillige doorzettingsvermogenuitstralinkje van Sephiroth blijft me trekken...
Ff9 is op zich wel leuk, maar ik heb vaak het idee dat de balans tussen je characters en de vijanden een beetje verkeerd ligt; m.a.w. je bent steeds net iets te zwak... En het verhaal maakt lang niet zo veel indruk als dat van ff7... ik kan ff7 nog zo ongeveer uit m'n kop opzeggen, maar ff9 niet...
|
Ik vond FF8 veel meer uitdaging hebben dan FF7. Maar FF7 was imo veel 'groter' maar stukken simpeler...
En 't verhaal, nah ze hebben alle een 'fijne' onverwachte wending, vond ze allebei wel goed... en zoals iemand hier al zei, het Junction Systeem is erg chill, je kan je wapen echt zo tweaken voor max. dam. alleen je moet er wel ff over na denken... En in FF8 zaten die fijne kaartjes... ![]()
|||
Citaat:
In anders nieuws even (wat jullie allemaal natuurlijk allang weten ![]() In Final Fantasy X: Europe zit geloof ik een extra film aan het einde, plus een verbetering van heu .. hoe heet dat ook al weer .. van het upgrade systeem dat ze gebruiken voor je character. (ben naam vergeten.) Wat minder leuk is, is dat Square aangekondigd heeft de FF X ook voor andere platforms te developen (X-Box, GC). Hij komt in ieder geval ook al voor de PC. ![]() Vind ik wel jammer, want een van mijn grote redenen tot de aanschaf van FF X was omdat die niet op de PC/X-Box/GC zou komen. Bah ![]() |
![]() |
|
![]() |
FFVII is echt duideijk het best!!!
maar ja FFVIII is ook echt cool dus jha eigenlijk is alles waar FF boven staat zeker de moeite waard om te spelen. FF-ADDICTED FOR LIFE weet iemand trouwen s waar/hoe ik de pc versie van FFVIII kan krijgen ik begin namelijk een ontzettend FFVIII-gebrek te krijgen So please tell me !!!!!!!!!! mZZl DA Ma$teR RuLeR
||
Citaat:
|
![]() |
|
FF VII is de beste absoluut, het is gewoon een prachtig spel (absoluut geniaal)..ik wist dat het spel tegen het einde aan liep (bij de krater) en ben daar een hele tijd niet ingegaan,, ik wilde gewoon niet dat het spel zou stoppen. FF VIII heb ik ook wel plezier aan beleefd.. zeker niet zo goed als FFVII maar ik vond hem zeker niet slecht,, ik vind meer FFIX een klote spel....binnenkort is de PAL versie beschikbaar (ps2)van FFX en ga ik hem zeker proberen.. greetzz
|
![]() |
|
![]() |
FFVII vind ik gewoon de best. FFVIII vind ik gewoon een zuig game, als je het spel voor de eerste keer speelt is het erg leuk, voor de 2e keer ook nog wel, maar het haalt de herspeel waarde van VII (17 keer gespeeld) en IX (8 keer gespeeld) bij lange na niet. IX is een leuke game, maar waarom ze het zo kinderachtig gemaakt hebben is mij een raadsel.
|
![]() |
||
Citaat:
je kan ook PS2 kopen en wachten op de remakes van 7, 8 en 9 op de PS2. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en in alle andere winkels doe ik mijn gok op ergens in de zomervakantie ![]()
|
![]() |
Deeltje zeven roxoort echt wel, maareh, shoot me, ik vind Secret of Mana op de SNES net een tikkie beter
![]() En de beste RPG is toch echt wel Planescape Torment, console RPGs zijn toch net iets te veel actie gericht, je hebt te weinig keuzes om je eigen karakter uit te bouwen...
|
Ik vind persoonlijk 8 stukken makkelijker dan 7: gewoon je GF klaarzetten die damage voor je opvangt en daarna zelf veel damage terug uitdeelt. 7 was wel erg goed, maar 6 veel beter. En 9 zit tot nu toe voor mij op een iets hoger niveau dan 7, gewoon omdat er zoveel meer secrets en side quests inzitten, wat de lol erg verhoogd natuurlijk
![]() Maar de aller aller ALLERbeste console RPG is CT ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|