Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net als in Survivor in het dorp.. Maar al die plekken die je nu opnoemt zijn oeroud ![]() Ook in Aztec... bij de deur boven het water... als je als CT op die stenen gaat staan (aan de kant van de bomplek) en de 1 op de ander duike dan kan je ook bovenin lopen.. kan je zelf door de muur kijken naar het water eronder |
![]() |
|
Trouwens bij italy vergeet je iets. Je kunt als je op dat balkon staat ook op het dak komen, met een hostage of een teammaatje, is wel zo handig. En als je in de kelder gaat zitten als T tussen de 2 kasten in in het hoekje zit je ook wel fijn. Maar er zijn zoveeeeeeeel plaatsen waar je kunt campen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Je bent skywalken in assault nog vergeten, en waarschijnlijk nog een hoop andere.
In assault: klim op gebouw bij APC in ct spawn, ene bukt andere springt erop dan ff springen en je zit in de lucht. En voor diegenen die zitten te lullen dat het spel er slecht uitziet, wat wil je nu van een engine die al super oud is. Gameplay bepaald ook of een spel goed is of nie hoor.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
![]() |
heeey gassie:
Hier moet er iemand gehurkt op de plek gaan zitten waar de crosshair op gericht staat. Via diegene zijn rug gaan er 2 anderen op de kist zitten. Daarvan gaat er 1 gehurkt zitten, en de ander op zijn rug. Wanneer diegene die gehurkt zit gaat springen wanneer diegene op z'n rug zit, kan deze persoon boven op "het plafond" komen. Hij kan zo door de lucht lopen, zeg maar op een onzichtbaar plafond. Hij kan hier wel door heen schieten en geschoten worden, maar volgens mij niet afvallen. dit heet skywalken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway toch bedankt... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|