Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 16:52
Verwijderd
Sinds ik CS online speel heb van een paar andere lui nieuwe plekjes afgekeken in een paar CS levels.

DE_DUST

Hier moet er iemand gehurkt op de plek gaan zitten waar de crosshair op gericht staat. Via diegene zijn rug gaan er 2 anderen op de kist zitten. Daarvan gaat er 1 gehurkt zitten, en de ander op zijn rug. Wanneer diegene die gehurkt zit gaat springen wanneer diegene op z'n rug zit, kan deze persoon boven op "het plafond" komen. Hij kan zo door de lucht lopen, zeg maar op een onzichtbaar plafond. Hij kan hier wel door heen schieten en geschoten worden, maar volgens mij niet afvallen.
Dit vergt echt heel veel oefening, het is mij nog nooit gelukt maar heb het 2 x andere lui zien doen. T zag er heel melig uit! Misschien dat er anderen hier zijn die het wel lukken...?!

CS_ITALY (1)

Deze is simpeler. Je komt aanlopen, springt op het rode hekje rechts en springt via het hekje op de ton. Als je op de ton staat moet je met crouch en springen tegelijk (oke, dit vergt ook wel weer wat oefening maar is wel te doen) een sprong maken boven op de openstaande deur. Vervolgens spring je op het randje boven de deur, waarna je over het hekje springt. Je zit nu boven op dat dakje.

CS_ITALY (2)

Deze is denk ik bij veel meer mensen bekend, en is ook niet echt ongewoon, maar kan toch wel makkelijk zijn. Op dat randje daar rechts, kan je als je helemaal in het begin staat bovenop springen en naar het einde lopen. Tis niet echt byzonder, maar kan soms heel sneaky zijn wanneer er dan iemand langs komt lopen. (Dit is echt voor campers waar ik zelf best wel een hekel aan heb, maar goed...)

Kennen meer mensen van dit soort dingen in CS levels?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 17:12
Verwijderd
zelfde level als de onderste maar dan bij dat markt plein kan je via de tonnen aan de linkerkand op van alles springen en zo kan je heel het plein van bovenaf in de gaten houden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:35
Francorchamps
Francorchamps is offline
mja, deze trucjes zijn de meesten al wel bekend

trouwens voor dat skywalken in de_dust (bovenste plaatje) wordt je op veel servers voor gekickt.. en terecht want het is irritant als je een terror bent en er staan ineens CT's boven je

BTW speel je CS op software mode? Zet hem es snel op OpenGL of D3D (of heb je een crappy videokaart =/)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Francorchamps schreef:
mja, deze trucjes zijn de meesten al wel bekend

trouwens voor dat skywalken in de_dust (bovenste plaatje) wordt je op veel servers voor gekickt.. en terecht want het is irritant als je een terror bent en er staan ineens CT's boven je

BTW speel je CS op software mode? Zet hem es snel op OpenGL of D3D (of heb je een crappy videokaart =/)
Ja dat skywalken word je idd (gelukkig) snel voor gekickt...

En ja... ik heb een bad vid card... erg bad...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:07
Infaustus
Infaustus is offline
vergt veel oefenen? da's hartstikke makkelijk man!! ik ken ze ook wel
ga maar eens op zoek naar de eastereggs in cs ..
Oud 21-02-2002, 14:47
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

zoals the hobbit in office?

Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef:

Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
zoals the hobbit in office?
Kunnen jullie iets duidelijker zijn? Zijn dit ook van die hidden places of zo?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 15:27
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
henri schreef:
Kunnen jullie iets duidelijker zijn? Zijn dit ook van die hidden places of zo?

Jah.. kan je muur kapot schieten..
Net als in Survivor in het dorp..

Maar al die plekken die je nu opnoemt zijn oeroud
Ook in Aztec... bij de deur boven het water... als je als CT op die stenen gaat staan (aan de kant van de bomplek) en de 1 op de ander duike dan kan je ook bovenin lopen.. kan je zelf door de muur kijken naar het water eronder
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:03
durex
durex is offline
op die plekken die jij aanwijst kijkt een beetje cs'er meteen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 22:13
MaakUt
MaakUt is offline
wat is counterstrike toch lelijk 8) .... ik heb nooit counterstrike gespeeld maar ik zie wel hoe lelijk het is ;P
Oud 21-02-2002, 22:22
Psychoot
Psychoot is offline
Trouwens bij italy vergeet je iets. Je kunt als je op dat balkon staat ook op het dak komen, met een hostage of een teammaatje, is wel zo handig. En als je in de kelder gaat zitten als T tussen de 2 kasten in in het hoekje zit je ook wel fijn. Maar er zijn zoveeeeeeeel plaatsen waar je kunt campen
Oud 22-02-2002, 13:11
mad operator
mad operator is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
wat is counterstrike toch lelijk 8) .... ik heb nooit counterstrike gespeeld maar ik zie wel hoe lelijk het is ;P
hallo het ziet er alleen maar lelijk uit omdat hij een lelijke computer heeft heheh met een beetje video kaart ziet het er gruwelijk mooi uit
Oud 22-02-2002, 18:23
MaakUt
MaakUt is offline
gruwelijk mooi? het is toch quake 2 engine?
Oud 22-02-2002, 20:58
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
gruwelijk mooi? het is toch quake 2 engine?
Pardon?! Half Life Engine
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:18
Francorchamps
Francorchamps is offline
En de Half-Life engine is zelfs een opgevoerde Quake 1 engine. Ik vind CS er trouwens nog prima uitzien, en het gaat niet om de graphics maar om de gameplay.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:53
Verwijderd
Ja, oke, ik heb nou eenmaal een KUT videokaart... maar ja, Trance Energy en de zomervakantie hebben tot nu toe al mn geld opgeslokt, dus ik heb nu echt ff helemaal nix meer... maar er komt een nieuwe aan
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 02:27
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
En de Half-Life engine is zelfs een opgevoerde Quake 1 engine. Ik vind CS er trouwens nog prima uitzien, en het gaat niet om de graphics maar om de gameplay.
jaaaaajaaaaaaa... waarom spelen er dan mensen quake 3 terwijl je precies hetzelfde kan met quake 2 en zelfs 1?
Oud 23-02-2002, 08:39
Francorchamps
Francorchamps is offline
huh?

waarom ga je CS niet gewoon proberen, dan piep je wel anders
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 11:28
The Iceman
The Iceman is offline
Je bent skywalken in assault nog vergeten, en waarschijnlijk nog een hoop andere.
In assault: klim op gebouw bij APC in ct spawn, ene bukt andere springt erop dan ff springen en je zit in de lucht.

En voor diegenen die zitten te lullen dat het spel er slecht uitziet, wat wil je nu van een engine die al super oud is. Gameplay bepaald ook of een spel goed is of nie hoor.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:15
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
huh?

waarom ga je CS niet gewoon proberen, dan piep je wel anders
nee man... als ik hoor hoeveel cheaters daar spelen blijf ik wel bij rtcw...
Oud 28-02-2002, 16:58
Dark Justice
Dark Justice is offline
heeey gassie:
Hier moet er iemand gehurkt op de plek gaan zitten waar de crosshair op gericht staat. Via diegene zijn rug gaan er 2 anderen op de kist zitten. Daarvan gaat er 1 gehurkt zitten, en de ander op zijn rug. Wanneer diegene die gehurkt zit gaat springen wanneer diegene op z'n rug zit, kan deze persoon boven op "het plafond" komen. Hij kan zo door de lucht lopen, zeg maar op een onzichtbaar plafond. Hij kan hier wel door heen schieten en geschoten worden, maar volgens mij niet afvallen.

dit heet skywalken
Oud 28-02-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Dark Justice schreef:
heeey gassie:

dit heet skywalken
Eehh ja, dat weet ik al?

Anyway toch bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten