Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 13:43
HipHopSter
HipHopSter is offline
laatst zeiden een paar meiden in mijn klas dat het zou kunnen gebeuren dat als de piercer per ongeluk de zenuwbaan raakt je je gevoel kwijt kan raken kan dit kloppen of is dit gewoon bullshit?
Oud 26-11-2001, 13:43
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
laatst zeiden een paar meiden in mijn klas dat het zou kunnen gebeuren dat als de piercer per ongeluk de zenuwbaan raakt je je gevoel kwijt kan raken kan dit kloppen of is dit gewoon bullshit?

volgens mij is het bullshit, maar ik weet het niet zeker....

Oud 26-11-2001, 14:06
Navelpiercings worden niet geschoten, das al
één ding. En ja het kan dat er wat verkeerds geraakt word, maar dat verhaal ken ik alleen over tongpiercings; dat je dan niet meer kan proeven.
Maar om het zo fout te doen, moet een piercer wel erg zn best doen hoor! Dwz, de kans is errug klein, zeker bij een goeie piercing shop.

Cat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 14:16
Tampert
Tampert is offline
volgens mij moet een piercer dan door je ruggemerg schieten... Ik denk dat ie dan een beetje de verkeerde aparatuur gfebruiikt,
Oud 26-11-2001, 16:52
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
zenuwen en zenuwbanen lopen door heel je lichaam, er zitten ook van die 'voelsensoren' aan en die lopen door heel je lichaam en zitten in je hele huid.. het is daarom zeker wel mogelijk dat je zenuwen geraakt worden
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 16:56
Lilla
Lilla is offline
Citaat:
Tampert schreef:
volgens mij moet een piercer dan door je ruggemerg schieten... Ik denk dat ie dan een beetje de verkeerde aparatuur gfebruiikt,

als je een spies door je ruggenmerg schiet ben je gewoon verlamd omdat je hele zenuwbanen doorgescheurd zijn.. als je een spies door je navel doet zouden alleen je gevoelssensoren beschadigd kunnen worden en dan voel je je naveltje niet meer helemaal..

ach 1 voordeel als je piercing gaat ontsteken voel je dat ook niet meer ..

Regels voor berichten