Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 14:52
Last Resort
Last Resort is offline
Als hier al recent een topic over is geweest, mijn excuses, maar ik zit met wat vraagies.

Binnenkort ga ik 'het' doen met mn girl, dan voel ik aankomen, alleen, ik weet niet echt wat ik moet doen

Zij is bang dat het pijn zal doen, dus ik ben sowieso erg voorzichtig, maar kan iemand tips geven om vervelende situaties (die jij misschien zelf hebt gehad) te vermijden? Ik wil mn eerste keer namelijk niet verneuken (hoe dubbelzinnig )

Tips anyone????
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:53
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:

Tips anyone????
jah..
de ZOEKFUNCTIE
Oud 25-09-2002, 17:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Gewoon; lief zijn en zachtjes doen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 17:57
Ilsje
Ilsje is offline
Als ze zegt: "Wil je effe stoppen." (als t bij haar dus pijn doet) dan ook meteen uit haar gaan. (Dee mijn 1e vriendje nie )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef:
Als ze zegt: "Wil je effe stoppen." (als t bij haar dus pijn doet) dan ook meteen uit haar gaan. (Dee mijn 1e vriendje nie)
wat smerig van hem...

maar goed.. gewoon voorzichtig doen.. niet te snel.. behalve als ze dat wil.. en zorgen dat ze goed nat is wil ook wel eens helpen...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:02
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
wat smerig van hem...

behoorlijk jah.... kwou dit ook eerst nie posten, maar het heeft me letterlijk en figuurlijk zoveel pijn gedaan, dat niemand anders dat mag overkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:09
DEChengst
DEChengst is offline
Dont's:
  • prutsen
  • je vriendin niet klaar laten komen
  • na afloop gaan huilen

-Desecrator
Oud 25-09-2002, 19:34
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
[*] prutsen
:?
Oud 25-09-2002, 19:36
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
:?
Zoals geen idee hebben wat je moet doen. Hem er niet ingepropt krijgen etc.

-Desecrator
Oud 25-09-2002, 20:42
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
niet verwachten dat het meteen allemaal goed gaat

en ook niet doen alsof je helemaal weet hoe het moet etc.
Oud 25-09-2002, 21:05
LM
LM is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Als ze zegt: "Wil je effe stoppen." (als t bij haar dus pijn doet) dan ook meteen uit haar gaan. (Dee mijn 1e vriendje nie )
Wat een lul
Oud 25-09-2002, 21:53
STP
STP is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
niet verwachten dat het meteen allemaal goed gaat

en ook niet doen alsof je helemaal weet hoe het moet etc.
Oud 25-09-2002, 23:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Heel goed met elkaar praten...das het belangrijkste. Met het meeleven zit het wel goed geloof ik.

Oh ja, probeer niet meteen alle standjes van de kamasutra uit....kan blessures geven enzo .

*'I'he Prophet, die na zijn 1e keer nog steeds niet weet hoe t moet*
Oud 26-09-2002, 00:34
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Een grote don't is denk ik het verkeerde gaatje uitproberen

*Cerberus Rvo, die ook wil doen wat Prophet doet *
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 06:30
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zoals geen idee hebben wat je moet doen. Hem er niet ingepropt krijgen etc.
Hmjah dat zou me wel een situatie zijn zeg.. maar toch, je wordt dus verwacht alle ins en outs te weten als je voor de EERSTE keer begint? Dat klopt ook niet dan?
Oud 26-09-2002, 07:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Zo hee, leuke ontmaagding dan!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 08:18
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
maak er een mooie avond van naderhand samen doesjen een wandeling door het park veel knuffelen etc etc
Oud 26-09-2002, 09:52
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
maak er een mooie avond van naderhand samen doesjen een wandeling door het park veel knuffelen etc etc
Denk inderdaad dat ik maar zoiets ga doen jah, eerst s'avonds nog naar de bios om beetje 'in de stemming' te komen zegmaar, en daarna, tsja, daarna....., waarschijnlijk zie ik dr weer rond 10 okt (ze woont een eind van me vandaan) dus dan zien we wel------
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:20
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dont's:
  • prutsen
  • na afloop gaan huilen

-Desecrator
Oneens met alle punten.
Prutsen gebeurt vrijwel IEDEREEN bij z'n eerste keer. Lekker belangrijk, je bent nou eenmaal onervaren. Als je partner daar op afknapt heb je denk ik de foute persoon gekozen om je eerste keer mee te beleven.

Vriendin niet laten klaarkomen? Ik denk dat het meer regel dan uitzondering is dat het meisje de eerste keer niet klaarkomt. Vrouwen komen nu eenmaal moeilijker klaar dan mannen en bij de eerste keer is er vaak teveel spanning. En waarom moet het allemaal gericht zijn op klaarkomen? Zorg maar gewoon dat je er allebei van geniet, dat klaarkomen komt allemaal nog wel.

Na afloop gaan huilen? Ik zie niet zozeer een reden om na afloop te gaan huilen, maar mocht die er wél zijn, wat houd je tegen? Als jouw emoties op die manier loskomen, waarom zou je ze dan gaan onderdrukken? Beter kun je ze delen met je partner en uitleggen wat je voelt, daar hebben jullie allebei een stuk meer aan.

Wat je wél moet doen?
Naar haar luisteren en haar aanwijzingen opvolgen. Lief voor d'r zijn en genieten.
Oud 26-09-2002, 13:52
Roxy
Roxy is offline
Maak je dr nie al te druk over, het komt vast wel goed, tis nie erg als zij niet komt, tis nie erg als je een beetje ligt te prutsen... dat hoort er allemaal bij... het belangrijkste is inderdaad dat je lief voor dr bent... maak dr een mooie dag van en zorg dat ze vochtig is.. veel plezier
Oud 26-09-2002, 15:39
DutchGirl
DutchGirl is offline
wees lief voor der, knuffel der veel, wandel of ga lekker uit eten, en PLAN het niet..(echt niet doen)
Oud 26-09-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Vriendin niet laten klaarkomen? Ik denk dat het meer regel dan uitzondering is dat het meisje de eerste keer niet klaarkomt. Vrouwen komen nu eenmaal moeilijker klaar dan mannen en bij de eerste keer is er vaak teveel spanning. En waarom moet het allemaal gericht zijn op klaarkomen? Zorg maar gewoon dat je er allebei van geniet, dat klaarkomen komt allemaal nog wel.
Dat is nou weer onzin... vrouwen komen over het algemeen niet klaar tijdens de sex (enkele uitzonderingen daargelaten... ik ken er alleen wat hier van het forum, verder nog nooit gehoord). Dan kun je haar daarvoor nog wel laten komen! Is ze tenminste meer ontspannen en heeft ze tenminste wat lol gehad...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:06
corduroy
corduroy is offline
niet bang zijn om te lachen als er iets mis gaat, er mag best gelachen worden om/bij seks, dat maakt het minder genant als er iets misgaat..
en wat jesus crust zegt is denk ik erg waar, dat maakt het alleen maar intiemer.
Oud 26-09-2002, 16:28
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Na afloop gaan huilen? Ik zie niet zozeer een reden om na afloop te gaan huilen, maar mocht die er wél zijn, wat houd je tegen? Als jouw emoties op die manier loskomen, waarom zou je ze dan gaan onderdrukken? Beter kun je ze delen met je partner en uitleggen wat je voelt, daar hebben jullie allebei een stuk meer aan.
ik huil geregeld na afloop, en dat is echt niet omdat hij zooooooo slecht was of omdat ik er spijt van heb. dat is gewoon omdat seks (bij ons toch) zo iets intiem is en zo veel deugd doet (niet alleen lichamelijk) dat ik achteraf moet huilen, van geluk dus.
Oud 26-09-2002, 18:07
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Prutsen gebeurt vrijwel IEDEREEN bij z'n eerste keer. Lekker belangrijk, je bent nou eenmaal onervaren.
Als je geen idee hebt wat je moet doen en dus gaat prutsen, ben je er blijkbaar nog niet aan toe. Ik begin nooit ergens aan zonder een idee te hebben hoe het moet.

Citaat:

Als je partner daar op afknapt heb je denk ik de foute persoon gekozen om je eerste keer mee te beleven.
Ik verwacht persoonlijk geen andere reactie. In mijn ogen is sex dan ook niet iets om van te genieten, maar iets dat een langdurige relatie in de weg staat.

Citaat:

En waarom moet het allemaal gericht zijn op klaarkomen? Zorg maar gewoon dat je er allebei van geniet, dat klaarkomen komt allemaal nog wel.

Omdat klaar komen de ultieme vorm van genieten is. Als je haar dat niet kan geven doe je haar dus ontzettend te kort. Als je niet de perfecte partner kan zijn, kun je er beter niet eens aan beginnen.

Citaat:

Als jouw emoties op die manier loskomen, waarom zou je ze dan gaan onderdrukken?
Omdat het gros van de meiden het niks vind als een jongen zijn gevoelens toont. Je wordt dan namelijk al snel een watje en dergelijke gevonden.

-Desecrator
Oud 26-09-2002, 18:18
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als je geen idee hebt wat je moet doen en dus gaat prutsen, ben je er blijkbaar nog niet aan toe. Ik begin nooit ergens aan zonder een idee te hebben hoe het moet.

Ik verwacht persoonlijk geen andere reactie. In mijn ogen is sex dan ook niet iets om van te genieten, maar iets dat een langdurige relatie in de weg staat.

Omdat klaar komen de ultieme vorm van genieten is. Als je haar dat niet kan geven doe je haar dus ontzettend te kort. Als je niet de perfecte partner kan zijn, kun je er beter niet eens aan beginnen.

Omdat het gros van de meiden het niks vind als een jongen zijn gevoelens toont. Je wordt dan namelijk al snel een watje en dergelijke gevonden.

-Desecrator [/B]
het is duidenlijk dat je gefrustreerd bent en zelf geen ervaring hebt... verder ga ik er niet eens op in...
Oud 26-09-2002, 18:25
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
het is duidenlijk dat je gefrustreerd bent en zelf geen ervaring hebt... verder ga ik er niet eens op in...
Oud 26-09-2002, 18:44
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
Maar ik wel!!

Citaat:
Desecrator schreef:
Nee tuurlijk, en al die hoeren op de wallen bestaan ook alleen omdat ze desperately op zoek zijn naar een langdurige relatie.
Citaat:
Niemand is perfect. En voor wat mij bekend is is klaarkomen voor de meeste meiden eerder het 'kersje op de slagroom' dan de slagroom zelf.

Citaat:

Maar natuurlijk. MEIDEN!! SPREEK TEGEN!!
Oud 26-09-2002, 19:08
Verwijderd
Nou, voor deze meid is klaarkomen wél de slagroom zelf!

En mjah, ik heb ook liever niet dattie gaat huilen,... magoe ik zou er ook niet op afknappen. Als hij tenminste niet eeuwen ligt te janken. Paar traantjes mag
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:20
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
het is duidenlijk dat je gefrustreerd bent en zelf geen ervaring hebt
Tuurlijk ben ik gefrustreerd. Lijkt me ook niet vreemd als je op je 26ste nog steeds een te grote prutser bent om een meid te kunnen versieren. Je nog steeds geen enkel idee hebt hoe je een meisje gelukkig maakt. En je sex ziet als iets waarin je alleen maar keihard kan falen om vervolgens gedumpt te worden.

-Desecrator
Oud 26-09-2002, 19:22
Last Resort
Last Resort is offline
THX People! kben wat minder zenuwachtig dan eerst, ik zie wel hoe het gaat, en ik denk dat ik wel lief genoeg ben Jullie horen het wel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:34
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tuurlijk ben ik gefrustreerd. Lijkt me ook niet vreemd als je op je 26ste nog steeds een te grote prutser bent om een meid te kunnen versieren. Je nog steeds geen enkel idee hebt hoe je een meisje gelukkig maakt. En je sex ziet als iets waarin je alleen maar keihard kan falen om vervolgens gedumpt te worden.

-Desecrator
ja je bent heel zielig maar ga in een praatgroep en laat deze topics dan met rust....
Oud 26-09-2002, 19:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ja je bent heel zielig

Ik ben niet zielig. Loser zijn is 100% eigenschuld.

Citaat:
en laat deze topics dan met rust
Ah, ik mag dus niet zeggen wat ik denk en voel. Ik was me er niet van bewust dat hier sprake was van censuur.

-Desecrator
Oud 26-09-2002, 19:43
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
hier deze post weer sorry dat ik zo bot doe, man het is zo doorzichtig je schreeuwt om aandacht en het spijt me heel erg maar je schreeuwt op de verkeerde plek(ken)
Oud 26-09-2002, 20:01
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ah, ik mag dus niet zeggen wat ik denk en voel. Ik was me er niet van bewust dat hier sprake was van censuur.

-Desecrator
Kwil ook nie lullig doen, maar als je je kut voelt (wat me het geval lijkt) ga dan naar een psycholoog/praatgroep/whatever, maar deze topic opende ik om een andere reden.....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
sorry dat ik zo bot doe
Maakt niet uit. Mijn instelling is toch echt dat als mensen met mij een probleem hebben dat dat dan hun probleem is. Ik zit er niet mee.

Citaat:

man het is zo doorzichtig je schreeuwt om aandacht
Ik schreeuw helemaal niet om aandacht. Ik weet namelijk van 10 jaar terug al dat daar toch niet op gereageerd wordt. Bovendien zou ik niet weten wat aandacht dan zou moeten opleveren.

Het is meer zo, dat als ik het een keer uitgesproken heb, dat de last dan wat minder zwaar weegt.

-Desecrator
Oud 26-09-2002, 20:21
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
Kwil ook nie lullig doen, maar als je je kut voelt (wat me het geval lijkt) ga dan naar een psycholoog/praatgroep/whatever, maar deze topic opende ik om een andere reden.....
Sorry. Als mensen op mij reageren heb ik nogal de neiging om off topic gaan.

*Desecrator houdt verder zijn mond maar

-Desecrator
Oud 26-09-2002, 23:44
Verwijderd
gewoon hup, als de soep heet is moet de worst erin, en hard bonken maar.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 06:08
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
gewoon hup, als de soep heet is moet de worst erin, en hard bonken maar.
blauwe bonen soep in jouw geval zeker
Oud 27-09-2002, 06:48
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dont's:
  • prutsen
  • na afloop gaan huilen

-Desecrator
waarom zou je niet mogen prutsen?
iedreen prutst wel een beetje in het begin, gaat me niet zeggen dat al jou keren perfect waren
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
blauwe bonen soep in jouw geval zeker
hou je schijtbek eens dicht, probeer je grappig te zijn ofzo ?

ff 'ontopic'

Gewoon, iedereen weet wel wat ie moet doen, stop dat ding erin en beweeg em heen en weer en ga aan elkaar voelen en likken enzo.

Kan je dat niet zelf bedenken ?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
waarom zou je niet mogen prutsen?
Omdat de eerste keer sex voor een meisje heel belangrijk is voor de beleving van sex in haar verdere leven. Ga jij dus heftig zitten prutsen, dan krijgt zij daardoor misschien wel een afkeer van sex. Het lijkt met logisch dat je iemand waarvan je houd dit niet aan wil doen.

Citaat:

iedreen prutst wel een beetje in het begin
Als je dat van te voren al weet moet je je dus goed voorbereiden door er bijvoorbeeld over te lezen of er met anderen over te praten. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je weet waar je mee bezig bent.

-Desecrator
Oud 27-09-2002, 17:52
feline
feline is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Omdat de eerste keer sex voor een meisje heel belangrijk is voor de beleving van sex in haar verdere leven. Ga jij dus heftig zitten prutsen, dan krijgt zij daardoor misschien wel een afkeer van sex. Het lijkt met logisch dat je iemand waarvan je houd dit niet aan wil doen.

Als je dat van te voren al weet moet je je dus goed voorbereiden door er bijvoorbeeld over te lezen of er met anderen over te praten. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je weet waar je mee bezig bent.

-Desecrator
De eerste keer sex is belangrijk. Daarom lijkt het me vreselijk om dat met een jongen te doen die zich van te voren flink heeft ingelezen en vervolgens het idee heeft dat hij jou op die manier gelukkig maakt--> ieuw. het lijkt me veel leuker om samen met die jongen uit te zoeken wat je leuk en lekker vindt. En daarbij komt misschien wel wat gepruts, maar daardoor zou ik zeker een afkeer van sex krijgen.
Oud 27-09-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Nee stel je voor, hij zal toch maar menselijke trekjes hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
feline schreef:
De eerste keer sex is belangrijk. Daarom lijkt het me vreselijk om dat met een jongen te doen die zich van te voren flink heeft ingelezen en vervolgens het idee heeft dat hij jou op die manier gelukkig maakt
Je kan het voorbereiden natuurlijk ook overdrijven. Wat je dus moet bereiken met lezen is dat je een idee krijgt wat in ieder geval ontzettend fout is om te doen. Dingen die altijd goed zijn om te doen. En wat de gevoelige plekjes zijn, die het waard zijn om uit te proberen.

Als je op zo'n manier inleest dat je een soort draaiboek in je hoofd hebt zitten dan maak je inderdaad een andere, minstens net zo grote fout als (teveel) prutsen: niet spontaan zijn.

-Desecrator
Oud 27-09-2002, 21:29
Last Resort
Last Resort is offline
dat wil ik dus ongeveer doen; geen schema ofzow opstellen, maar weten wat ik absoluut niet moet doen, en wat tips krijgen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 10:08
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
hou je schijtbek eens dicht, probeer je grappig te zijn ofzo ?

ff 'ontopic'

Gewoon, iedereen weet wel wat ie moet doen, stop dat ding erin en beweeg em heen en weer en ga aan elkaar voelen en likken enzo.

Kan je dat niet zelf bedenken ?

nee jij probeert grappig te zijn ik ben het..

vervelend ventje

maar ik begrijp het wel hoor iedereen is een beetje humeurig als zijn schaamhaartjes doorbeginnen te komen...
Oud 28-09-2002, 10:46
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

vervelend ventje

maar ik begrijp het wel hoor iedereen is een beetje humeurig als zijn schaamhaartjes doorbeginnen te komen...

Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:01
michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Misschien ook nog een oefensessie organiseren?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:39
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:

vervelend ventje

Ja die had je moeder erafgeschoren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten