Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 20:05
Verwijderd
ja iedereen heeft die film waarschijnlijk ook al 10 keer gezien, maar toch, ik ga hem denk ik nog wel een keer kijken, hij blijft lache, of niet?

dinsdag 1 okt, sbs6, 20:30

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 20:19
D@mien
D@mien is offline
kgaatem wel kijken...kheppem nog nooit gezien...
Oud 29-09-2002, 20:32
Uice
Uice is offline
Heb hem nog nooit helemaal gezien... Als ik zin heb in melige slapstick zonder enige boodschap, intelligentie of wat dan ook ga ik hem wel kijken. En dat heb ik vrijwel altijd.
Oud 30-09-2002, 10:37
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Juice schreef:
Heb hem nog nooit helemaal gezien... Als ik zin heb in melige slapstick zonder enige boodschap, intelligentie of wat dan ook ga ik hem wel kijken. En dat heb ik vrijwel altijd.
hoe kan t dan dat je m nog nooit helemaal gezien hebt?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 12:27
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ja iedereen heeft die film waarschijnlijk ook al 10 keer gezien, maar toch, ik ga hem denk ik nog wel een keer kijken, hij blijft lache, of niet?

Een jaar of vijf geleden was die film een enorme hype, en iedereen kon er geen genoeg van krijgen. Zelf vond ik 'm wel aardig, maar ik heb nooit begrepen hoe mensen zo'n film tien keer kunnen zien....
Oud 30-09-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Een jaar of vijf geleden was die film een enorme hype, en iedereen kon er geen genoeg van krijgen. Zelf vond ik 'm wel aardig, maar ik heb nooit begrepen hoe mensen zo'n film tien keer kunnen zien....
ja oke, het was misschien een beetje overdreven
ik heb hem denk ik nu 3 keer gezien ofzo, maar je zal dr vast mensen tussen hebben die hem echt al 10 keer hebben gezien
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 16:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
hoe kan t dan dat je m nog nooit helemaal gezien hebt?
De laatste keer dat ie op kwam ging het tapen fout en ik heb een stukkie gezien... Geen zin om alleen voor het materiaal dat ik nog niet gezien had die film e gaan huren.
Reageren

Regels voor berichten