Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is gewoon onzeker zijn, en ik herken mezelf en niet een heel klein beetje, echt compleet chaos vanbinnen. Dat verandert denk ik wel als je wat beter in je schoenen staat, als je eigen beslissingen moet nemen, met andere woorden, als je meer volwassen wordt.
|
![]() |
Er is eigenlijk maar één ding waarvan ik zeker ben dat dat het niet is, en dat is onzekerheid. Ik ben onzeker, dat weet ik van mezelf, ik weet ook dat ik daardoor minder doe ed dan dat ik misschien zou kunnen. Ik weet wanneer ik onzeker ben, al geef ik dat irl nooit toe, en ik weet dat ik 99 van de 100 keer niet onzeker ben wanneer ik wel uit 2 delen lijk te bestaan. Ik denk (weet?) dus dat het geen onzekerheid is waardoor dat komt.
Ik zie het vaak als ‘zo ben ik gewoon’, maar waarom ben ik zo en een ander niet? Niet dat ik perse uit één deel zou willen bestaan, om het maar even zo te zeggen, het is gewoon iets dat ik me afvraag. Wat maakt dat ik wel uit twee delen besta en een ander niet? Soms lijkt het zo alsof ik twee verschillende mensen ben, soms heb ik het niet door, maar soms ook wel (dan hoor ik mezelf praten en denk ik ‘ben ik dat?!’). Wanneer ik twee namen (heb ik wel, maar dan in de vorm van ‘een tweede naam’ ![]() ('k vind bijna 21 ook al wel volwassen eigenlijk...plus dat ik m'n eigen beslissingen echt wel moet nemen...wanneer je op jezelf woont is er niemand die je handje vast houdt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Actie-reactie Krirby | 54 | 02-09-2004 00:15 | |