Here we go
op 7 Wolfenstein 3d
Dit spel was zo'n beetje de grondlegger van dit alwelbekende genre, en het r0x0rz naar al die jaren nog steeds!
op 6 Super Mario 3 [NES]
Samen met super mario world het beste mario spel eva! alleen ik vond deze tog leuker en boeiender en sfeervoller!
op 5 dune 2
weer een grondlegger van ene genre, en een verbetering als je kijkt naar dune 1, ik heb hier dagen aan gelkluisterd gezeten
op 4 advanced wars
dit tactische wondertje heeft er voor gezorgt dat ik mijn tentamen periode slecht heb gemaakkt

zo verslavend is het
op 3 FF6
what can I say, het is Final Fantasy en volgens sommige (including me) de beste uit de series, ik ben een echte RPG lover dus vandaar deze zo hoog
op 2 Golden Eye
Weer een spel die zorgde voor een revolutie in het genre, ik heb dit spel helemaal doorgespeeld totdat ik er helemaal knettergek van werd, nu steld het helaas niet zoveel meer voor, maar toen echt een technisch hoogstandje
en als laatste op 1 Zelda

OT
Eerste keer dat ik dit spel speelde: wow
2e keer dat ik dit spel speelde : wow
3 keer dat ik dit speelde : wow
De graphics van dit spel zijn heeeeeeel errug hoogstaands, de puzzles zijn op een bizar realistisch hoog niveau en de gameplay is zoooooo verslavend! Mede dankzij dit spel (en Zelda voor de NES die ik er ook in had gezet op 2 als ik meerdere spellen van de zelfde serie er in had gezet) ben ik van de Zelda series gaan houden!!
Owk dat was ut wel zo'n beetjuh