Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 10:38
PrackaH
PrackaH is offline
Ik heb het nu over de uitbreiding Loopy Landscapes (de 2e uitbreiding, in het nl: bochtige banen). Ik ben bezig met dat leven Arid Heights, dat geld geen rol speelt en je je populariteit constant boven de 700 moet houden en je 2000 (!) bezoekers moet zien te krijgen. Ik ben inmiddels in jaar 11 (ben een beetje verslaafd) en sinds jaar 9 ofzow krijg ik helemaal geen bezoekers geen en loopt mijn aantal heeeeell langzaam terug naar wat ik nu heb 900 (terwijl m'n top lag bij 1400)...weet iemand of dit een bug is ofzow, en hoe ik het op kan lossen, want het is zwaar kut...oja, de laatste 4 jaar staat m'n populariteit steeds rond de 850...
Oud 15-01-2002, 09:03
Niels Da RuLeR
Niels Da RuLeR is offline
weet je hoe dat komt omdat je een ........
HOER bent mzzl Mr. ABE (lincon)
Oud 15-01-2002, 09:05
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Niels Da RuLeR schreef:
weet je hoe dat komt omdat je een ........
HOER bent mzzl Mr. ABE (lincon)
Heel irri als mensen mij kennen...
Oud 15-01-2002, 09:11
Niels Da RuLeR
Lekker Puh Abbe Keultjes klas 5HF hij oont in Westervoort HIJ is 16(geestelijk 3)en hij zit op het candea college in duiven (locatie Saturnus)
Oud 15-01-2002, 09:13
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Niels Da RuLeR schreef:
Lekker Puh Abbe Keultjes klas 5HF hij oont in Westervoort HIJ is 16(geestelijk 3)en hij zit op het candea college in duiven (locatie Saturnus)
Ja, maar zo kan ik het ook slet: jij bent Niels van den Berg, ik d8 iets van 17 ofzow, maar komt over als -4 en ook in 5HF op het Candea College te Duiven...neeehneeehnuhneeehneeehhh ! Maarruh, is er niemand die mij kan helpen, want oftopic gaan is ook niet alles...
Oud 15-01-2002, 10:50
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik denk dat je je attracties moet verbeteren ( ik weet niet of je je research op max. hebt staan )
en natuurlijk uitbreiden
Hoe meer nieuwe dingen hoe aantrekkelijker het park wordt.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:02
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Ik denk dat je je attracties moet verbeteren ( ik weet niet of je je research op max. hebt staan )
hmmm zou dat na 10 jaar ofzo niet allemaal al uitgevonden zijn??
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:04
Buzzzfuzzz2005
Buzzzfuzzz2005 is offline
zoek op het internet iets op waar je vals mee kan spellen ik heb wat voor het spel zo dat ik me geld wel to 500.000.000 kan laate stijgen

hellaas ben de link vergeete

en het is een bug denk ik maar die kan je verhelpen om ook weer shit tedownlouden

[Dit bericht is aangepast door Buzzzfuzzz2005 (15-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 00:58
Kirk22
Kirk22 is offline
zwaar verkopen en bouwen, werkt altijd. 200 entertainers huren en schoonhouden.
Reclame.
Oud 20-01-2002, 17:43
marlies
marlies is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
zwaar verkopen en bouwen, werkt altijd. 200 entertainers huren en schoonhouden.
Reclame.

reclame zal moeilijk gaan wat dat is een senario zonder geld. Alles is gratis. De functie geld is overal weg. Bij het tabblad geld is de reclame in te stellen, maar aangezien dat weg is, gaat dat niet.

Als je in jaar 11 zit en je hebt nooit meer dan 1400 bezoeker gehad dan heb je echt wat fout gedaan. Ik heb daarnet dit senario nog gedaan en ik had na 3 jaar al aan de eisen voldaan.

Je moet gewoon overnieuw proberen en dan
lukt het vast.

Er is geen geld in dit level, dus je kan neerzetten wat je maar wilt en je kan enorm veel schoonmakers etc. inhuren.

Je moet je park heel goed schoonhouden. Ik denk dat je het wel weet, maar voor de zekerheid zeg ik het toch effe: Je kunt je schoonmakers etc. een bepaald gebied geven waar ze moeten schoonmaken. Dat is wat efficienter dan ze allemaal rond te laten hobbelen.
Als je verder logische paden aanlegt, leuke attracties bouwt en beetje bomen etc. neerzet dan moet het makkelijk lukken.

veel succes verder!

Oud 24-01-2002, 08:19
NightFall
NightFall is offline
uuuuuhm mensen we hebben 't hier over een spel dat al 100000000 jaar geleden uitgestorven zou moeten zijn. Ik zou zeggen ga eens UT of Red alert spelen. En voor de echte RPG spelers onder ons begin aan Black and White of EBFD (Emperor Battle for Dune).
En kappe met die 2D-pixel spellen. Is erg slecht voor je PC.

BTW wat kan er nou leuk zijn aan 't vermaken van nep figuurtjes in een nep pret park????? Ga ff nep ventje opblazen bij UT als je een slechte dag heb gehad op school.
Oud 24-01-2002, 08:29
Niels Da RuLeR
Sorry hoor, maar het is ik die weer op je post reageerd.
Kom op zeg dit spel is al Bijna gefossielleerd in mijn spellen collectie.
en op het moment dat je serieus een vraag gaat stellen over zo'n oud spel dan ben je echt een beetje triest. en tegen de mensen die serieus antwoord hebben gegeven zou ik willen zeggen zak niet tot dit niveau en echt waar Abbe (PraCKaH) helpen is onmogelijk dus verspilde moeite
mzzl Niels Da Ma$teR RuLeR
Oud 25-01-2002, 10:26
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
NightFall schreef:
uuuuuhm mensen we hebben 't hier over een spel dat al 100000000 jaar geleden uitgestorven zou moeten zijn. Ik zou zeggen ga eens UT of Red alert spelen. En voor de echte RPG spelers onder ons begin aan Black and White of EBFD (Emperor Battle for Dune).
En kappe met die 2D-pixel spellen. Is erg slecht voor je PC.

BTW wat kan er nou leuk zijn aan 't vermaken van nep figuurtjes in een nep pret park????? Ga ff nep ventje opblazen bij UT als je een slechte dag heb gehad op school.
Bart, wat leuk...heb jij je ook al aangemeld op scholieren.com ... en heb je ook al een mening over spellen? Zoooo Bart, loop niet te hard van stapel he? Weetjewat? Als jij je nou lekker bezig houdt met spellen waar je de intelligentie van een klapstoel voor nodig hebt spelen (zoals UT en red alert die overigens ook 2D is), dan ga ik lekker verder met spellen die eveneens dom zijn, maar in vergelijking met UT enzow toch eerder tot de categorie 'Spellen voor Masters' behoort...daaaag Bart !
Oud 25-01-2002, 10:28
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Niels Da RuLeR schreef:
Sorry hoor, maar het is ik die weer op je post reageerd.
Kom op zeg dit spel is al Bijna gefossielleerd in mijn spellen collectie.
en op het moment dat je serieus een vraag gaat stellen over zo'n oud spel dan ben je echt een beetje triest. en tegen de mensen die serieus antwoord hebben gegeven zou ik willen zeggen zak niet tot dit niveau en echt waar Abbe (PraCKaH) helpen is onmogelijk dus verspilde moeite
mzzl Niels Da Ma$teR RuLeR
Okee, het is een oud spel, geef ik toe. Maar het is wel leuk...dat blijkt maar uit de mensen die hierop hebben gereplyed (jullie niet meegerekend ofcourse), het is gewoon een kwestie van smaak laten we maar zeggen...en het blijkt maar weer: Ik heb smaak !
Oud 25-01-2002, 20:23
marlies
marlies is offline
Mensen zeik toch niet zo onder elkaar over, of het spel oud of nieuw is...als het je niet meer boeit reageer dan ook niet...

mijn vraag aan prackah heb je het scenario al uitgespeeld?
Oud 29-01-2002, 09:11
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
marlies schreef:
Mensen zeik toch niet zo onder elkaar over, of het spel oud of nieuw is...als het je niet meer boeit reageer dan ook niet...

mijn vraag aan prackah heb je het scenario al uitgespeeld?

Vergeef die gasten het, ze zitten bij me in de klas en doen gewoon graag moeilijk...zo zijn sommige mensen nu eenmaal.
Nee, 'k heb het scenario nog niet uitgespeeld. Eerlijk gezegd heb ik er de laatste tijd niet zoveel tijd voor gehad, maar ik denk dat als ik overnieuw begin, ik het zo uitspeel...want het is m'n kleine neefje van 10 ook gelukt...
Oud 31-01-2002, 16:26
Gwenniej
Gwenniej is offline
red alert is ook nie nieuw meer *gaap*

maar spelletjes als rollercoaster zijn gewoon altijd leuk!
Oud 01-02-2002, 21:44
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
red alert is ook nie nieuw meer *gaap*

maar spelletjes als rollercoaster zijn gewoon altijd leuk!
true

Oud 02-02-2002, 13:53
AZSXC
AZSXC is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
true

ja zegt dat wel ja!!!
Oud 07-02-2002, 12:02
Verwijderd
je moet niet te lange wacht rijen maken want dan wordt je park al snel saai
en natuurlijk schoonhouden!!
ik ben namenlijk al 2 levels verder met tycoon
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 13:16
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Heb je dan al genoeg entertainers? Gewoon lekker veel inhuren, toegangsprijs verlagen? Prijzen van attraties verlagen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:43
DP17
DP17 is offline
He begin gewoon over nieuw. En als mensen weg gaan een bord geen toegang neer zetten.

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:33
Niels Da RuLeR
ah found you
Zo jij verneukt mijn (normale) post nu is het mijn beurt dus POSTMASTER SLUITEN MAAR
want ik ga echt alleen weg als abbe ook (btw PrackaH=abbe Keultjes) gesloten word dus kom maar en sluit deze post
Oud 21-03-2002, 08:56
PrackaH
PrackaH is offline
Oew, ik sidder en beef...alsof ik dat spel nog speel...ik was de topic al weer bijna helemaal vergeten...sluit 'm maar wat mij betreft...who cares?
Reageren

Regels voor berichten