Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zoek op het internet iets op waar je vals mee kan spellen ik heb wat voor het spel zo dat ik me geld wel to 500.000.000 kan laate stijgen
hellaas ben de link vergeete en het is een bug denk ik maar die kan je verhelpen om ook weer shit tedownlouden [Dit bericht is aangepast door Buzzzfuzzz2005 (15-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Als je in jaar 11 zit en je hebt nooit meer dan 1400 bezoeker gehad dan heb je echt wat fout gedaan. Ik heb daarnet dit senario nog gedaan en ik had na 3 jaar al aan de eisen voldaan. Je moet gewoon overnieuw proberen en dan lukt het vast. Er is geen geld in dit level, dus je kan neerzetten wat je maar wilt en je kan enorm veel schoonmakers etc. inhuren. Je moet je park heel goed schoonhouden. Ik denk dat je het wel weet, maar voor de zekerheid zeg ik het toch effe: Je kunt je schoonmakers etc. een bepaald gebied geven waar ze moeten schoonmaken. Dat is wat efficienter dan ze allemaal rond te laten hobbelen. Als je verder logische paden aanlegt, leuke attracties bouwt en beetje bomen etc. neerzet dan moet het makkelijk lukken. veel succes verder!
|
![]() |
uuuuuhm mensen we hebben 't hier over een spel dat al 100000000 jaar geleden uitgestorven zou moeten zijn. Ik zou zeggen ga eens UT of Red alert spelen. En voor de echte RPG spelers onder ons begin aan Black and White of EBFD (Emperor Battle for Dune).
En kappe met die 2D-pixel spellen. Is erg slecht voor je PC. BTW wat kan er nou leuk zijn aan 't vermaken van nep figuurtjes in een nep pret park????? Ga ff nep ventje opblazen bij UT als je een slechte dag heb gehad op school.
|
![]() |
Sorry hoor, maar het is ik die weer op je post reageerd.
Kom op zeg dit spel is al Bijna gefossielleerd in mijn spellen collectie. en op het moment dat je serieus een vraag gaat stellen over zo'n oud spel dan ben je echt een beetje triest. en tegen de mensen die serieus antwoord hebben gegeven zou ik willen zeggen zak niet tot dit niveau en echt waar Abbe (PraCKaH) helpen is onmogelijk dus verspilde moeite mzzl Niels Da Ma$teR RuLeR
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Mensen zeik toch niet zo onder elkaar over, of het spel oud of nieuw is...als het je niet meer boeit reageer dan ook niet...
mijn vraag aan prackah heb je het scenario al uitgespeeld?
||
![]() |
Citaat:
Nee, 'k heb het scenario nog niet uitgespeeld. Eerlijk gezegd heb ik er de laatste tijd niet zoveel tijd voor gehad, maar ik denk dat als ik overnieuw begin, ik het zo uitspeel...want het is m'n kleine neefje van 10 ook gelukt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 |