![]() |
||
Citaat:
bv. *ze moeten goed kijken of er geen ader loopt op de plek waar je wilt prikken *je kan allergisch zijn voor de piercing zodat alles gaat opzetten etc. Ik heb zelf niet zoveel zin in een afstervende tong ofzo, ik weet het , het komt zelden voor maar ik wil gewoon het risico niet kopen... |
![]() |
||
[quote]Darkcat schreef:
Citaat:
haha tuurlijk! hehe ik neem aan dat jij ook wel trots bent RatMan
|||
![]() |
Citaat:
IDD, strax ben ik net diegene waarbij het wel misgaat denk ik dan... dus lama hangen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Voor informatie over piercings kun je ook hier kijken. Ga naar 'artists' en dan naar beneden naar 'het zetten' en dan onderaan die bladzijde naar 'tongpiercing'. Daar zie je een fotoreportage van het zetten van een tongpiercing door Ray, die ook mij gepierced heeft. |
![]() |
|
![]() |
doe het niet!!!
risico's die bij piercings kunnen voorkomen zijn: -pijn -nabloeding -ontsteking -sepsis -Ludwigs angina -toxisch shocksyndroom - luchtwegobstructie ten gevolge van zwellig of aspiratie -traumata aan gebitselementen (je * bijt* stukken van je kiezen en tanden af ) - laesies van het slijmvlies - inadequaat kauwen en slikken - spraakproblemen (slissen etc.) - littekenvorming - metaalallergie (nikkel) - vreemdlichaamreacties - hypersalivatie Ik heb deze info uit het nederlands tijdschrift voor mondhygiene, dus het is betrouwbaar (vaktijdschrift) Doe het niet het ergste is dat nou eh stel je voor: je *speelt* een beetje met je piercing in je mond, bijt divcht, maar je piercing zit er nog tussen: --> stuk kies/tand er af. sorry, maar dat lijkt mij echt zwaar klote.. duss
||
Citaat:
Nou sorry hoor, maar dit vind ik wel ERG overdreven. als je naar school fietst, kun je ook platgereden worden. als je uitgaat, kun je ook flauwvallen door de hitte. als je achter de computer gaat zitten,kun je ook computerogen krijgen. als je huiswerk maakt, kun je ook kramp in je hand krijgen. als je eet, kun je je ook verslikken en doodgaan. en als je zwemt en je krijgt kramp verzuip je ook. ![]() p.s ik wil ook dolgraag een tongpiercing, maar mijn ouders willen dat niet ![]() op mijn 18e kan ik doen en laten wat ik zelf wil en dan komt ie ABSOLUUT ![]() succes! |
![]() |
||
Citaat:
bij een goede piercer moet je onder 18 toestemming hebben en anders gewoon zelf legitimeren suc6 ermee Rat
||
Citaat:
ik mag gaan zitten, hij prikt rustig en netjes, betalen en weer gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
vraagje over n tongpiercing meisje833 | 4 | 07-01-2005 16:32 | |
Seksualiteit |
Tongpiercing Mickey M. | 3 | 24-09-2004 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tongpiercing Misfit | 3 | 30-01-2004 17:42 | |