Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 19:14
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Een voorlopig hoesontwerp voor een death-metalband genaamd Devious. En nee, het is geen standaard gorehoes.

Oud 29-09-2002, 19:39
LSD
LSD is offline
Ziet er goed uit! alleen, een klein tipje, misschien is het moi om er wat meer rood in te verwerken, want datk leine beetje aan de linkerkant is nu een beetje vreemd. Je kan het er misschien beter uit laten, of wat meer erin doen....maar ik weet natuurlijk niet of het dan mooi wordt.....
Oud 29-09-2002, 20:02
GRRR
GRRR is offline
neh niet meer bloed. zo is het goed. anders is het zo cliche. devious is juist slinks en sluw, dus low profile killing. sneak and kill. hitman stijl

ik speel teveel spelletjes
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:09
disaster
disaster is offline
Citaat:
GRRR schreef:
neh niet meer bloed. zo is het goed. anders is het zo cliche. devious is juist slinks en sluw, dus low profile killing. sneak and kill. hitman stijl

ik speel teveel spelletjes
lol

kvind em btw wel mooi, maar op zig ook wel jammer dat je er niet egt iets kan zien, uiteindelijk zegt et niet egt iets en tlijkt me wel dat een cd-hoesje iets moet communiceren zeg maar
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:28
NecroDopey
NecroDopey is offline
Om een of andere reden doet het me erg denken aan hoesje van Dodheimsgard - 666 International, alleen daar valt nog beetje aan af te leiden wat je kunt verwachten als je die plaat opzet.

Als ik dit hoesje in handen zou krijgen zou het iig associeren met industrial/nu metal achtige taferelen

Vindt het wel stijl hebben though
Oud 29-09-2002, 21:45
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Om een of andere reden doet het me erg denken aan hoesje van Dodheimsgard - 666 International, alleen daar valt nog beetje aan af te leiden wat je kunt verwachten als je die plaat opzet.

Als ik dit hoesje in handen zou krijgen zou het iig associeren met industrial/nu metal achtige taferelen

haha, geen enkele hoes kan uitbeelden wat voor m'n muziek je op 666 International (komt dat door dat bloed btw?)voor je kiezen krijgt Da's te vreemd
Oud 30-09-2002, 18:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind hem iets te hectisch, en mischien is het mooi om d'r meer rood in te verwerken
Oud 30-09-2002, 18:12
David
David is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik vind hem iets te hectisch, en mischien is het mooi om d'r meer rood in te verwerken
deathmetal muziek is ook niet bepaald rustig te noemen ..

ik vind het plaatje cool !
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:26
Verwijderd
urm.. als tekening vind ik hem erg vet, ziet er cool uit.. MAAR.. hij mist gewoon iets.. normaal moet een hoesje wel een soort betekenis hebben toch? maar ik zie er gewoon niks in en het spreekt me ook niet echt aan.. erg jammer want 't is wel mooi gedaan..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:23
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
eXo schreef:
urm.. als tekening vind ik hem erg vet, ziet er cool uit.. MAAR.. hij mist gewoon iets.. normaal moet een hoesje wel een soort betekenis hebben toch? maar ik zie er gewoon niks in en het spreekt me ook niet echt aan.. erg jammer want 't is wel mooi gedaan..
Het album heeft ook nog geen titel, dus ik ben eigenlijk nergens van uit gegaan. Dus ik begrijp je kritiek wel.
Oud 01-10-2002, 18:21
p-chez
p-chez is offline
Typografie kan iets beter denk ik. Titel is wel erg klein, en lettertypje is misschien iets te voorzichtig, terwijl de verdere opdruk juist heel wild is.
Oud 01-10-2002, 18:26
Verwijderd
Sorry, maar als je serieus genomen wilt worden als doodmetaal-band, zal je toch echt iets met rotten, dood of verkachting in verband met Jezus er op moeten zetten, ben ik bang.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:55
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:

Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:57
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Sorry, maar als je serieus genomen wilt worden als doodmetaal-band, zal je toch echt iets met rotten, dood of verkachting in verband met Jezus er op moeten zetten, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:20
Verwijderd
Je bent niet zo heel erg vatbaar voor ironie, is het niet?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 15:31
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:

LUH-3417
als je niet weet wat metal is,moet je gewoon je bek houden.....

Design is best wel leuk. Maar ben bang dat het id iets mis met de titel enz.......
Oud 02-10-2002, 17:59
Verwijderd
Jullie zijn allemaal niet zo heel erg vatbaar voor ironie, is het niet?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:35
funest
funest is offline
kan je em ergens anders uploaden
ik kan em hier namelijk nie openen en ben wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef:

LUH-3417

Mooi hoes btw, en erg stijlvol. Al vind ik onderaan de hoes de overgang van die tekst 'Gratz Sprimont Geisberg'naar het witte wat lelijk...Je kan misschien beter die strook airbrushen zodat het wat de kleuren beter in elkaar overlopen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:19
konflict
konflict is offline
kzou er nix aan veranderen

je stijl is dope
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 22:17
Verwijderd
Ha, eindelijk.

LUH-3417
Met citaat reageren