Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen actie? Mag ik jou even vertellen dat het bekendste spelletje Tomb Raider een action/ADVENTURE game is, dat The Mummy een action/ADVENTURE movie is, in het spel Black Dahlia wa mensen worden vermoord en is gebassaseerd op een waar gebeurt verhaal (zoek effe met google naar Black Dahlia, kom je wel wat tegen) en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van action/ADVENTURE games.
|
![]() |
|
Ja ok.. Myst.. Maar als ge effe kijkt dan hebbe wij het dus over spellen waar nie van die moeilijke puzzels in zitten van draai de hendel 45 graden onee 43,789 graad trek aan de 4de hendel van boven helemaal aan de rechterkant en weet ik veel wat nog meer. Ik zeg btw nie da ik Tomb Raider cool vind
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Shame on you! ![]() ![]() O, het heet ook wel Quest For Glory (qfg) ![]() ![]() ------------------ Achter dood staat geen punt maar een komma | I'm happy, when you're happy | God Rulz | Life is a sucking challenge [Dit bericht is aangepast door Gerito_Di_Mare (25-03-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Urban Adventures fotoseries Brayda | 8 | 04-08-2009 13:01 | |
Games |
Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games? Isa | 30 | 28-08-2002 19:03 | |
Games |
Codes Verboden voor Adventures! GoodforNothing | 8 | 28-01-2002 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
My adventure? flurry | 9 | 14-01-2002 19:22 | |
Games |
Beste sport-, aktie, adventure, vecht, racespel diamondvoodoo | 5 | 15-11-2001 09:24 | |
Games |
online adventure diane | 1 | 19-09-2001 19:03 |