Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Thanx voor jullie reacties!! Ik moet zo weer werken en als het goed is is hij er ook, maar dat zie ik dan wel
![]() Normaal praat ik echt tegen iedereen, maar als ik iemand leuk vind dat lukt het op de een of andere manier gewoon niet ![]() Maar ik ga het proberen en ook om erachter te komen of hij een vriendin heeft, dom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.. Ik laat vanavond wel ff horen hoe het is gegaan. Liefs, Fliss |
![]() |
|
![]() |
okee ik zou even laten horen hoe het was gegaan..
Ik werkte vandaag op de klantenservice en hij hielp gewoon mensen in de winkel en was borden aant ophangen. Hij kwam ook een bord ophangen vlak bij mij dus ik begon een praatje met hem, over of hij nog iets leuks had gedaan ofzo nou hij had dus een nieuwe fiets.. en toen kwam dr een klant en later begon hij nog te praten over zn fiets en kwamen er weer mensen, dus eigenlijk geen tijd gehad ![]() Weet nu trouwens wel dat hij iig geen vriendin heeft!! Dus dat is wel beter. Toen de winkel ging sluiten en we naar huis gingen (logisch) heeft hij me nog wel wat kunstjes laten zien op zn fiets.. echt typisch iets voor jongens, maar goed. Volgende keer is het hopelijk minder druk ![]() ![]() Liefs, Fliss |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij moet wel een heel bijzonder iemand op het oog hebben ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij is wel bz ja, vind niet zomaar iemand leuk
![]() Vandaag moest ik weer met hem werken wel veel gepraat, was wel erg gezellig!! Maar goed, hoe laten jullie altijd iemand weten of je diegene leuk vind of niet?? Ik kijk wel vaak naar hem, hij ook naar mij, maar verder.. Ik weet gewoon niet hoe ik dat hem echt duidelijk moet laten merken! Iemand tips?????? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Denk gewoon dat het beste is om voor te stellen, iets te gaan drinken samen, als hij je leuk vind, fleurt hij helemaal op, dat merk je gauw.
Vaak als je iemand echt leuk vind, merk je dat wel aan zijn lichaamstaal en die van jou ook. Let bv is op zijn pupillen als die groot zijn dan heb je succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |