Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 00:06
Valheru
Valheru is offline
Mijn mening is dat CS zuigt en Quake rules! Beetje zitten campen in CS, lekker boeie... jullie mening?
Oud 21-03-2002, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Valheru schreef:
Mijn mening is dat CS zuigt en Quake rules! Beetje zitten campen in CS, lekker boeie... jullie mening?
'k denk dat je in Quake ook wel aardig kan campen, toen ik nog speelde gebeurde het best wel vaak
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:51
Verwijderd
Campen sux

Als je niet campt kan CS meer rulen dan Quake. Ik vind CS er beter uitzien dan Quake, veel realistischer. Wapens zijn ook schwaar relax

(Moet je natuurlijk geen ATI 32 mb kaart hebben )
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:56
NG
NG is offline
Ik voorzie een flamewar tussen CSers en Q3ers.. Leuk

Ik speel trouwens sinds dag en dauw UT. Moet van CS en Q3 niets weten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 08:34
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Cs is me hobby game, Q3 me prestatie game.
Om in Q3 goed te blijven moet je best regelmatig oefenen. Cs pak je naar mij mening veel makkelijker op. Maar het richten
is wel weer moeilijker met die guns van CS.
En CS kan je langer achter elkaar spelen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 10:39
Valheru
Valheru is offline
Quake heeft tenminste actie... maakt nie uit of de wapens onrealistisch zijn want dat is het hele spel, maar gewoon lekker jumpen schieten rennen... Je blijft lekker bezig en in QIII kun je nergens gaan zitten zonder van 1 kant beschoten te worden... en campers zijn er altijd in CS. Ga maar eens op Drome zitten en met je rondlopen wie er CS speelt en wie er allemaal campt... je zult schrikken...
Oud 21-03-2002, 10:45
The Iceman
The Iceman is offline
Hoe kan je nu in godsnaam CS met Quake vergelijken? Ok, het zijn allebei shooters, maar dan wel van een totaal verschillend type. Btw, je hebt wel een zalige mening moet ik zeggen: "Cs zuigt want der campen der veel" Nou, volgens mij moet je dan maar eens op wat leukere/betere server gaan spelen. Daar wordt praktisch nooit gecampt. Oh ja, ff secondje wachten in een hoekje op iemand die je hoort aankomen is dus nie campen he. Persoonlijk speel ik graag CS, en liever UT dan quake, maar daar gaat het hier nie over.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 10:51
Valheru
Valheru is offline
Blijkbaar schiet uw intellect tekort hoewel je dat probeert te verdoezelen door slim proberen te doen. Jij hebt het over vergelijken, ik heb dat woord nog nooit in de mond gehad... het ging er om welk spel leuker is. Daarnaast vind ik DROME (en als je dat niet weet wat dat is dan moet je helemaal je bek houwen) een hele goeie server en heel goed te bekijken of er campers zijn....
Oud 21-03-2002, 11:08
mad operator
mad operator is offline
Citaat:
henri schreef:
Campen sux

Als je niet campt kan CS meer rulen dan Quake. Ik vind CS er beter uitzien dan Quake, veel realistischer. Wapens zijn ook schwaar relax

(Moet je natuurlijk geen ATI 32 mb kaart hebben )

Er is een patch hoor voor ATI kaarten *FLIERP*

Oud 21-03-2002, 11:15
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Valheru schreef:
Blijkbaar schiet uw intellect tekort hoewel je dat probeert te verdoezelen door slim proberen te doen. Jij hebt het over vergelijken, ik heb dat woord nog nooit in de mond gehad... het ging er om welk spel leuker is. Daarnaast vind ik DROME (en als je dat niet weet wat dat is dan moet je helemaal je bek houwen) een hele goeie server en heel goed te bekijken of er campers zijn....

als je hier alleen maar bijdehand komt doen kan je beter je mond houden
Oud 21-03-2002, 11:17
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Valheru schreef:
Quake heeft tenminste actie... maakt nie uit of de wapens onrealistisch zijn want dat is het hele spel, maar gewoon lekker jumpen schieten rennen... Je blijft lekker bezig en in QIII kun je nergens gaan zitten zonder van 1 kant beschoten te worden... en campers zijn er altijd in CS. Ga maar eens op Drome zitten en met je rondlopen wie er CS speelt en wie er allemaal campt... je zult schrikken...
Oud 21-03-2002, 11:54
Obi Wan
Obi Wan is offline
En ik vind DoD boven Quake EN CS heen roeleren
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:40
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
Valheru schreef:
Wow jeez man, en jij bent 18? Je gedraag je als een kind van 12. Nog nooit gehoord van een normale discussie ofzo? Je hebt het woord vergelijken misschien niet in de mond gehad maar : versus = tegenover = oa. vergeleken met. En nee ik ken DROME niet, wake up dude, er zijn nog landen buiten Nederland op deze planeet. Als het een hele goeie server is volgens jouw, waren zit je dan te klagen dat er zoveel campers zijn? Ik vind servers met veel campers geen goede servers, maar ja, ik met mijn tekortschietend intellect ook.

The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:02
woefke
woefke is offline
quake ! cs is te traag wacht wacht en zo stom en die campers en ge kunt ni degelijk schiete nah
Oud 21-03-2002, 15:21
tappy
tappy is offline
cs is vetter als kweek vind ik....kweek is alleen maar rondrennen en schieten wie je schieten kan......
Oud 21-03-2002, 16:21
Valheru
Valheru is offline
Dat jij drome niet kent, barbaar... gee, da's de grootste en beste lanparty van de benelux. dit jaar 1250 mensen op dat netwerk. nou, ga jij daar maar fijn competitie spelen, zul je nog eens zien hoeveel campers er zijn...
Oud 22-03-2002, 13:52
Verwijderd
Urmz... ik is een eenzame strijder in de wereld van Quake 2 (yeah that's right 2 !!)

CS en Q3:A boeien me niet (Q3)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:37
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Valheru schreef:
Dat jij drome niet kent, barbaar... gee, da's de grootste en beste lanparty van de benelux. dit jaar 1250 mensen op dat netwerk. nou, ga jij daar maar fijn competitie spelen, zul je nog eens zien hoeveel campers er zijn...
barbaar?
nee, we hebben een leven buiten counterstrike, als je het niet erg vind
dat jij nou leeft voor LANparty's....
Oud 22-03-2002, 14:42
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
Valheru schreef:
hmm, idd wij hebben nog een leven buiten cs en lanpartys. Alhoewel ik binnen 2 uur wel vertrek naar eentje En euhm, ken jij M²? Is met 1500 man, dus diene drone is zeker niet de grootste.

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:04
mister y
mister y is offline
Citaat:
woefke schreef:
quake ! cs is te traag wacht wacht en zo stom en die campers en ge kunt ni degelijk schiete nah
heb jij cs weleens gespeelt ofzo dat is toch zo'n heerlijk spel yeah sure je hebt campers maar ach als je die neerschiet dan doen die dat ook niet meer dus...

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:21
woefke
woefke is offline
Citaat:
mister y schreef:
Citaat:
woefke schreef:
heb jij cs weleens gespeelt ofzo dat is toch zo'n heerlijk spel yeah sure je hebt campers maar ach als je die neerschiet dan doen die dat ook niet meer dus...

ja toevallig wel !

[Dit bericht is aangepast door woefke (24-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 16:52
Naz
Naz is offline
bij elk spel hangt het af van de mensen met wie je speelt! Je kan niet zeggen in het spel wordt er teveel gecampt want dat doet het spel niet maar de spelers!

Ik vind CS leuker omdat het realistischer is en naar mijn mening meer geordend
Oud 26-03-2002, 19:14
Psychoot
Psychoot is offline
Ik speel ze allebei roeleren allebei
Reageren

Regels voor berichten