Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - MKA of Street Fighter - Tekken - Tony Hawk Advance slechte keuze? |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, ik lees net dat Wolfenstein ook nog uitkomt... WHoopIE ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg slechte keuze..
Tony Hawk - je moet echt heel hard door de besturing heen bijten, het ziet er mooi uit, maar DARN!, te moeilijk en weinig parken MKA - Niet doen, In elk blad op elke site word dit spel gewoon de grond in geboord, ik heb 3,0 25% en 4,0 zien vallen, het enige + punt is aantal speelbare karakters is veel Super Streetfighter - Goed spel, als je er van houd, ik vind dit een goede keuze Tekken - Prima, als tie uit is dan koop ik hem ook gelijk.. ziet er goed uit, en aardig wat karakters.. (das mijn mening) je moet zelf maar ff kijken om GbaDome.nl ofzow..? succes ermee..
||
Citaat:
|
![]() |
|
mortal kombat krijg je zooooo een spijt van
t speelt slecht t oogt slecht t klinkt slecht zelfs de presentatie is slecht midway zoog altijd al op handhelds. zo te zien hou je van vechtertjes en dan is streetfighter echt een betere keuze maar als je ff geduld hebt of import (nog beter ..ja er zijn import kosten maar gezien de spellen in de us goedkoper zijn.) er komen de volgende vechtertjes : -guilty gear x (lelijke achtergronden verder fantastische gameplay en sprites) - streetfighter alpha 3 (de beste vechter voor de gba ...veeeel characters etc.) -King of fighters ... mooie achtergronden en grafix - soul calibur ..nog niks van bekend maar na tekken zal dit vast veelbelovend zijn.
||
![]() |
Citaat:
en dan Sonic of Spyro ..
||
Citaat:
Je kunt Sonic spelen, maar ook Tailes, Knuckles en z'n vriendin, Amy Rose. Er zijn veel muziekjes en geluiden toegevoegd, hoewel ik een aantal dingen nog van vroeger herkende (zoals de sterretjes als je even onsterfelijk bent). Net als vroeger kun je ook de Chaos-smaragden verzamelen, maar dan moet je niet op het einde in die ring springen, maar je moet op een speciale veer springen, die ik nog niet tegengekomen ben ![]() Hijs gewoon vet. Welke spellen heb jij trouwens allemaal? |
![]() |
|
![]() |
- Rayman Advance - THPS 2 (iemand kopen?/ruilen?) - Ecks V Sever - Mario Kart SS & - F-zero advance Mario kart en EvS zijn favoriet ! Rayman erug moeilijk maar wel fun.. F-zero Fun, vooral Multiplay, en THPS Funny maar een beetje kort..
|
![]() |
kweteniet of het al gezegd is (k ben te lui om alles door te lezen
![]() www.gamespot.com [Dit bericht is aangepast door Naz (26-03-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |