Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2002, 07:40
S
S is offline
HeeyZ,

ik wilde een GBA gaan aanschaffen omdat ik met de zomer weer naar Amerika ga zodat ik wat in het vliegtuig te doen heb. Nou ben ik (kan ik van mezelf wel zeggen) een die-hard fan van de Mortal Kombat-serie. Ik heb ze állemaal gedaan.

Ik dacht, yes, MK op de advanced! Dus ik ga wat reviews lezen, zie ik dat die game totaal blijkt te sucken! De blockfunctie reageert langzaam (hmm, die gebruik ik toch nooit) en de combo's zijn moeilijk te maken. Ook zou het zijn dat door het breedbeeldschermpje het lijkt of de poppetjes naar voren springen als je ze laat springen.

Nu was mijn vraag:
Heeft iemand hier MK Advanced en wat vind je er dan van?

Of welk spel moet ik anders halen als ik tóch nog een GBA haal?

mzzls,

Sander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2002, 09:47
Zig
Zig is offline
Vergeet Mortal Kombat, haal Golden Sun, je zult zien dat de reviews daarover lovend zijn...

't is een rpg btw.
Oud 20-03-2002, 10:20
BendeBen
BendeBen is offline
mka is gewoon mk3 (d8 ik) van de snes
maar dan nog lelijker en een stuk saaier
Oud 20-03-2002, 14:49
S
S is offline
Maar waarom dan? Warom vergeten? Waarom saai?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:43
abcdefghijklmnopqrst
abcdefghijklmnopqrst is offline
Ik heb stukjes gezien op gamesquest.
Nou, er naar kijken zegt al dat het gewoon zuigt.
Ik ben grotendeels vergeten wat er allemaal gezegt werd dus ik kan je dat ook niet meer vertellen ofsow.
Maar smaken verschillen.
Ik zeg alleen maar dat er een zeer grote kans bestaat dat je het geen reet aan zult vinden.

Maar speel het voordat je het in de winkel koopt ofsow
Dan merk je het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:47
-Octavius-
-Octavius- is offline
als je een vechtspel wilt dan had ik gew8 op tekken advance, maar anders vermaak ej jezelf prima met golden sun of advace war dat zijn echt top spellen
Oud 21-03-2002, 18:03
S
S is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
als je een vechtspel wilt dan had ik gew8 op tekken advance, maar anders vermaak ej jezelf prima met golden sun of advace war dat zijn echt top spellen

Tekken advance... Hmm... Lijkt mij ook wel strak. Wanneer komt die dan?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 20:42
-Octavius-
-Octavius- is offline
Hiero

daar staat ergens dat het in Juni uitkomt en er staan screens op Succes ermee..!
Oud 21-03-2002, 21:03
S
S is offline
Thnx...

Maar welke is nou het vetste... Mortal Kombat, Tekken Advance of Street Fighter...

Welke?

Uit al die reviews die ik heb gelezen kan ik het ook niet opmaken...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:07
S
S is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Hiero

daar staat ergens dat het in Juni uitkomt en er staan screens op Succes ermee..!

Juni... Daar kan ik dan nog wel opo wachten. Als ik er een koop, koop ik hem namelijk pas in Juni, net voor de zomervakantie zodat het 'leuke' er niet vanaf gaat. Ik gebruik em namelijk in het vliegtuig . Ik denk dat ik gelijk een stuk of 3 spellen erbij koop;

- MKA of Street Fighter
- Tekken
- Tony Hawk Advance

slechte keuze?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:07
Darvan
Darvan is offline
Weet t zelf niet precies maar bij streeghtfighter heb je volgens mij de meeste keus en het is misschien iets mooier omdat het niet van 3d moest worden overgezet, mortal kombat is volgens mij best moeilijk, ik was in iedergeval super snel dood op het makkelijste niveau
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:09
S
S is offline
Shit:

Citaat:
(...) Op de site van Namco staat namelijk dat het spel het eerste kwartaal van 2002 uit komt. Terwijl het spel eerst aan het einde van dit jaar uit zal komen. Ik vind dit erg jammer, want het spel ziet er echt heel goed uit en het lijkt me ook wel goed spelen. Oftewel het lijkt me een must-have! Waar ik nog iets langer op moet wachten.
Aldus een GBADome redacteur...

Nou, dat wordt dan

Street Fighter
Tony Hawk
enneh... Doom lijkt me ook wel kikke.
jeugdsentiment .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:11
S
S is offline
Citaat:
Darvan schreef:
Weet t zelf niet precies maar bij streeghtfighter heb je volgens mij de meeste keus en het is misschien iets mooier omdat het niet van 3d moest worden overgezet, mortal kombat is volgens mij best moeilijk, ik was in iedergeval super snel dood op het makkelijste niveau
En hoe zit het dan met de controlls?

Nou ja, ik lees net dat Wolfenstein ook nog uitkomt... WHoopIE . Dé klassieker op de GBA. Kikkend.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:14
-Octavius-
-Octavius- is offline
Ik zeg slechte keuze..

Tony Hawk - je moet echt heel hard door de besturing heen bijten, het ziet er mooi uit, maar DARN!, te moeilijk en weinig parken

MKA - Niet doen, In elk blad op elke site word dit spel gewoon de grond in geboord, ik heb 3,0 25% en 4,0 zien vallen, het enige + punt is aantal speelbare karakters is veel

Super Streetfighter - Goed spel, als je er van houd, ik vind dit een goede keuze

Tekken - Prima, als tie uit is dan koop ik hem ook gelijk.. ziet er goed uit, en aardig wat karakters..

(das mijn mening) je moet zelf maar ff kijken om GbaDome.nl ofzow..?

succes ermee..
Oud 22-03-2002, 07:00
S
S is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Ik zeg slechte keuze..

Tony Hawk - je moet echt heel hard door de besturing heen bijten, het ziet er mooi uit, maar DARN!, te moeilijk en weinig parken

MKA - Niet doen, In elk blad op elke site word dit spel gewoon de grond in geboord, ik heb 3,0 25% en 4,0 zien vallen, het enige + punt is aantal speelbare karakters is veel

Super Streetfighter - Goed spel, als je er van houd, ik vind dit een goede keuze

Tekken - Prima, als tie uit is dan koop ik hem ook gelijk.. ziet er goed uit, en aardig wat karakters..

(das mijn mening) je moet zelf maar ff kijken om GbaDome.nl ofzow..?

succes ermee..

Hmm. Thnx. Ik zal ff kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 01:15
drama
drama is offline
mortal kombat krijg je zooooo een spijt van
t speelt slecht t oogt slecht t klinkt slecht zelfs de presentatie is slecht midway zoog altijd al op handhelds.
zo te zien hou je van vechtertjes en dan is streetfighter echt een betere keuze maar als je ff geduld hebt of import (nog beter ..ja er zijn import kosten maar gezien de spellen in de us goedkoper zijn.) er komen de volgende vechtertjes :
-guilty gear x (lelijke achtergronden verder fantastische gameplay en sprites)
- streetfighter alpha 3 (de beste vechter voor de gba ...veeeel characters etc.)
-King of fighters ... mooie achtergronden en grafix
- soul calibur ..nog niks van bekend maar na tekken zal dit vast veelbelovend zijn.
Oud 23-03-2002, 01:16
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
oops die laatste post was van mij
Oud 23-03-2002, 20:55
S
S is offline
IK heb nu m'n GBA, ik heb Sonic erbij genomen omdat ik weet dat sonic gewoon kikkend is. Ik ga volgende week kijken of Tekken Advance er al is... Die lijkt me ook cewl.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 14:09
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
S schreef:
IK heb nu m'n GBA, ik heb Sonic erbij genomen omdat ik weet dat sonic gewoon kikkend is. Ik ga volgende week kijken of Tekken Advance er al is... Die lijkt me ook cewl.
Is sonic leuk..? Ik zit er zwaar over te denken om een nieuw spel te kopen (en sonic was een optie), Ik moet alleen ff tony hawk verkopen/ruilen, (als niemand die meer wilt dan koop ik zowieso een spel maar goed..)
en dan Sonic of Spyro ..
Oud 24-03-2002, 16:38
S
S is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Is sonic leuk..? Ik zit er zwaar over te denken om een nieuw spel te kopen (en sonic was een optie), Ik moet alleen ff tony hawk verkopen/ruilen, (als niemand die meer wilt dan koop ik zowieso een spel maar goed..)
en dan Sonic of Spyro ..

Ken je Sonic nog van de Sega? Dit is het, maar dan wat mooier, hij kent meer moves (rollen, duiken vanuit een salto, sliding, salto achteruit, enz.) en je hebt meer levels.

Je kunt Sonic spelen, maar ook Tailes, Knuckles en z'n vriendin, Amy Rose. Er zijn veel muziekjes en geluiden toegevoegd, hoewel ik een aantal dingen nog van vroeger herkende (zoals de sterretjes als je even onsterfelijk bent).

Net als vroeger kun je ook de Chaos-smaragden verzamelen, maar dan moet je niet op het einde in die ring springen, maar je moet op een speciale veer springen, die ik nog niet tegengekomen ben .

Hijs gewoon vet.

Welke spellen heb jij trouwens allemaal?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:30
-Octavius-
-Octavius- is offline

- Rayman Advance
- THPS 2 (iemand kopen?/ruilen?)
- Ecks V Sever
- Mario Kart SS
& - F-zero advance

Mario kart en EvS zijn favoriet ! Rayman erug moeilijk maar wel fun.. F-zero Fun, vooral Multiplay, en THPS Funny maar een beetje kort..
Oud 26-03-2002, 16:35
Naz
Naz is offline
kweteniet of het al gezegd is (k ben te lui om alles door te lezen ) maar MK advanced schijnt heeeeeeeeeel slecht te zijn! Street Fighter is wel een goede suggestie als je een vechtspel wilt. Voordat ik een spel koop check ik altijd eerst een review op
www.gamespot.com

[Dit bericht is aangepast door Naz (26-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 22:54
MaakUt
MaakUt is offline
ja wel triest dat je sinds een maand ofzo moet betalen voor de filmpjes daar.
Oud 27-03-2002, 14:19
me kip
me kip is offline
hoeft helemaal niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten