Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar er is al 2 topic van mafia je kon daar ook mee verder gaan http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=mafia & http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=mafia ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ben ver
![]() speel het nu best vaak, ben al heel respectvol daar en heb 10000 auto's tot mijn beschikking in die garage bij die stottermongool. Mijn laatste missie is dat ik alcohol moest vervoeren, en dat Sam bijna killed was, die je snel naar dokter moest brengen. Ik denk dat dit missie 7/8 is ofzo
|
![]() |
Ik vind het sucken net als Grand Theft Auto3
![]() ![]() ![]() maaaaaarrr dat komt doordat ze geen multiplayer hebben het spel zelf valt redelijk tegen vind ik maar ik vind online games leuker zoals Battlefield 1942 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Minimaal: · OS: Win 95 / 98 · PC: PIII-450 · RAM: 64 Mb · Video: 3D-kaart Gewenst: · Video: 16 MB GTA3 Minimaal: · OS: Win 9x/Me/XP · PC: PIII-450 · RAM: 96 Mb · HD: 700 Mb · Video: 3D (16 MB) · CD-ROM: 4x speed Gewenst: · PC: PIII-733 · RAM: 128 Mb · Video: 3D (32 MB) GTA3 heeft meer nodig |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor het spel mafia een betere systeem?? BAH flauwekul ![]() hoe weet jij dat nou?? GTA3 is zo zwaar dat zelfs geforce 2 ultra heel mischien bijna geforce 3 problemen mee hebben ![]() GTA zit ( zeg ik nog maals ) vol met BUGS en dat maakt het zwaarder ![]() Mafia niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het verpest het oude gevoel van 'haat' tegen je spel. Dát is nou juist het mooie eraan. Het ene moment haat je het spel en flikker je je monitor door het raam, het andere moment flikker je je huiswerk door het (openstaande) raam en speel je Mafia weer... ![]() |
![]() |
|
Ik vind het schitterend, hoe verder je komt, hoe mooier het word!
Ik moet nu de broer van Marello vermoorden (lucky bastard! heet de missie geloof ik). Dat racen heb ik idd ook wel een uurtje over gedaan... Je moet gewoon precies weten hoe je de bochten moet nemen (tip: weinig remmen, hard sturen), dan kan je idd met zeer grote voorsprong winnen. De AI van vijandjes is af en toe wel heel erg laag.... zitten ze op 1 meter afstand zonder iets tussen mij en hun met een shotgun in hun handen, terwijl ik mn pistooltje aan het herladen ben, en dan hebben ze niet door dat het misschien verstandig zou zijn me neer te schieten.....
||
Citaat:
zo ja, ik ben naar de achterkant van het huis gelopen, heb die bewaker vermoord, schotgun gepakt, en de rest van de bewakers vermoord ![]() ![]() als je het op de stealth manier wil doen kan k dus ff niet helpen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
De nieuwe mafia 2 is zeker tommiegun | 15 | 14-05-2005 15:33 | |
Games |
Mafia 2 dan toch in productie tommiegun | 13 | 26-12-2004 18:57 | |
Games |
Mafia 2 Wie Weet Meer? USPalermo | 7 | 23-01-2004 01:23 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 | |
Games |
[cheats] Mafia Verwijderd | 9 | 03-11-2002 16:42 | |
Games |
mafia de | 2 | 13-02-2002 18:28 |