Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 20:15
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Ik zit nu in V6, en wil volgend jaar studeren. Ik weet wel ongeveer de richting maar mijn probleem is dat ik op elke website enzo van de universiteiten steeds te lezen krijg waarom die studie het beste is. Elsevier doet elk jaar zo'n test, maar is die ook op internet na te lezen? Kon het tenminste nog niet vinden. Maar er zijn vast ook nog wel andere bronnen op internet of in boeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2002, 21:07
Verwijderd
Typ bij een zoekmachine 'Elsevier' en 'Universiteit'
dan heb je ze al
Maar ik heb daar ook eens een keer na gekeken en telkens wordt er weer wat anders beweerd (of het van eerder is?tja..)
Een algemene site weet ik niet, maar zo kom je er ook wel
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:09
Kat
Kat is offline
Onze decanen hebben zo'n boekje waarin studies van universiteiten met elkaar worden vergeleken op verschillende punten, t zijn (bij ons) wel boekjes van 2001 geloof ik, maar t gaat om het idee.
je kan eens bij jou decaan vragen of die ook van dat soort boekjes heeft.
Oud 05-10-2002, 08:49
Verwijderd
http://new.else4.nl/nabestellen.htm
Hier staat ie tussen, kan je hem zo nabestellen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:03
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
http://new.else4.nl/nabestellen.htm
Hier staat ie tussen, kan je hem zo nabestellen
Dank je dat je die link ff had gegeven. Ik zag namelijk dat ie van 1 oktober 2001 was ofzo. Heb ik nog even verder gezocht en dan bleek dat vandaag (5-10) de nieuwe uitkomt. Die heb ik dan maar vanmorgen gekocht. Heb hem nu al even doorgebladert, maar ik vind daar lang niet alles wat ik wil weten. Over studies zoals. Technische aardwetenschappen, geodesie en civiele techniek wordt helemaal niets verteld
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef:
Dank je dat je die link ff had gegeven. Ik zag namelijk dat ie van 1 oktober 2001 was ofzo. Heb ik nog even verder gezocht en dan bleek dat vandaag (5-10) de nieuwe uitkomt. Die heb ik dan maar vanmorgen gekocht. Heb hem nu al even doorgebladert, maar ik vind daar lang niet alles wat ik wil weten. Over studies zoals. Technische aardwetenschappen, geodesie en civiele techniek wordt helemaal niets verteld
Volgens mij was hier een tijdje geleden iemand die geodesie studeert... probeer eens de zoekfunctie van het forum.
Linksbovenaan je scherm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten