Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 18:53
bambykill
bambykill is offline
Heeft er iemand hier wel eens gedacht aan een eigen tuin van ongeveer 12 hectare groot ofzo (minstens),en dat je gewoon lekker zelfvoorzienend wordt en niks meer met de maatschappij te maken hoeft te hebben. Je wietplantage erbij en je groente tuintje enzo.

Mijn buurman doet dit ook. Lijkt me echt te strak. In Duitsland of Frankrijk is het land vet goedkoop. Mischien moet je zoiets met een groepje gaan doen..
__________________
Life is beautifull, it really is, without it, you're dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2002, 19:36
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Weleens aan gedacht om een jaartje het klooster in te gaan (het liefst in een land waar ik de taal niet van begrijp) om te leren en te lezen. Maar zo'n stap zetten nee niet echt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
bambykill schreef:
Mijn buurman doet dit ook. Lijkt me echt te strak. In Duitsland of Frankrijk is het land vet goedkoop. Mischien moet je zoiets met een groepje gaan doen..
Moet je sommige delen van Belgie (Vlaanderen) zien. Alleen zijn daar de prijzen de afgelopen jaren extreem aan het stijgen omdat Nederlanders alles beginnen op te kopen.

En neen nog nooit aan gedacht om dergelijke grote grond te hebben, vermits ik daar ongeveer dagelijks in leef. Het is een gewoonte, ik kan me niet voorstellen dat we ongeveer geen "eigen tuin" zouden hebben, zoals de meeste mensen in NL.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:30
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
dat lijkt me heel koel, zou ik best wel willen.

Natuurlijk wel af en toe wat anders doen enzo, maar ik wil later graag een grote tuin, al moet ik ervoor naar het buitenland
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:18
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Off topic is het geen Vlindertuin????
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Vlindertuinen zijn echt Ik kom 1 keer per jaar in een vlindertuin en ik vind het echt cool
Ik denk niet dat ik zelf zo'n tuin wil,zo leuk vind ik het nou ook weer niet..maar om er gewoon doorheen te lopen en vlinders te kijken enzo dat vinnik wel koel
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:22
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline

precies...lekker grote tuin op een mooi lekker groot stuk land en daar zelf lekker zelfvoorzienend wonen. Dat lijkt me het leven.
__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.