Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 20:57
curious12
curious12 is offline
ik ben 19 en me vriendin is 15.. we doen al ongeveer alles, en dat vind ze ook helemaal niet erg. tot nu toe alles behalve "it". We zijn nu 3 maanden bij elkaar en zijn wel ongeveer toe aan echte sex.. veel van me "vrienden", dat doe ik tussen haakjes omdat ze meer kennissen zijn, lopen er wel over te zeiken (leeftijdsverschil) maar ik zie het probleem nie echt, als we allebij willen..
Oud 21-05-2003, 20:59
poesiefox
poesiefox is offline
Heb jij het al wel eens gedaan of ben je ook een onbeschreven blad?

En is ze net 15 of bijna 16?

Is het serieus aan?

Wil jij verder of wil zij verder?
Oud 21-05-2003, 21:00
sui
sui is offline
tklinkt allemaal vrij normaal, jullie zijn al drie maand samen en de rest is al gebeurd, praat dr goed over, ik zou geen enkel probleem zien...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:04
curious12
curious12 is offline
het is serieus aan, ze is in december pas 16, ik dan ook net 20, en voor mij word ut ook de eerste keer (oops laat, maar ik had er weinig behoefte aan tot 2 jaar geleden, en ik ben een verlegen mannetje)
Oud 21-05-2003, 21:05
poesiefox
poesiefox is offline
Wees voorzichtig met haar en heel lief voor haar. Veel plezier!
Oud 21-05-2003, 21:07
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 22:05:
Wees voorzichtig met haar en heel lief voor haar. Veel plezier!
prciez!

als jullie allebei willen.......doe je best!
Oud 21-05-2003, 21:30
Thomas
Thomas is offline
Strafbaar feit pleeg je dan wel, dus je moet er echt zeker van zijn dat alles serieus is ed. Doe zoiets niet te vroeg dus wacht er nog wat langer mee. Pas als je echte zekerheid hebt moet je een stapje verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:38
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
niet druk om maken, wat je 'vrienden' er van vinden boeit niet zo, en ze zijn nogal kortzichtig imo. Maar ik ken de situatie, niets van aantrekken, doe wat jezelf en je vriendin wil.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:43
Verwijderd
Gast don't fuckin' worry over 3 jaar is zei 18 ben jij 22 big deal ja toch. Btw mij hoor je er nooit over zeiken
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:55
Muizzz
Muizzz is offline
mijn ex was ook 18 en ik 15.
Ik had er geen problemen mee iig.
Oud 21-05-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Muizzz schreef op 21-05-2003 @ 22:55:
Hoe lang was je ex
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:02
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-05-2003 @ 22:56:
Hoe lang was je ex
klein

maar ook weer niet te klein natuurlijk.
Oud 21-05-2003, 22:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 21-05-2003 @ 22:55:
Hmm, mja, maar uit is het nou wel...
Oud 21-05-2003, 22:11
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 23:05:
Hmm, mja, maar uit is het nou wel...
ja, maar dat had daar niks mee te maken
Oud 21-05-2003, 22:16
poesiefox
poesiefox is offline
Bedoel ik ook niet. Ik vind het jammer dat je je maagdelijkheid hebt vergeven aan een kortstondige bevlieging.
Oud 21-05-2003, 22:18
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 23:16:
Bedoel ik ook niet. Ik vind het jammer dat je je maagdelijkheid hebt vergeven aan een kortstondige bevlieging.
dat was ook niet zo.
Oud 21-05-2003, 22:23
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 21:59:
Heb jij het al wel eens gedaan of ben je ook een onbeschreven blad?

En is ze net 15 of bijna 16?

Is het serieus aan?

Wil jij verder of wil zij verder?
zulke vragen idd altijd stellen. alleen die vraag van is ze net 15 of bijna 16 vinnik iets minder belangrijk. je kan net 15 zijn en intelligenter etc dan als je bijna 16 bent
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:24
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
ten eerste; hoe weet jij dat? ten tweede; wat is het verschil tussen een meisje dat haar maagdelijkheid verliest aan een jongen die ze nauwelijks kent, of een evaren vrouw die een one-night-stand heeft?

neuken is neuken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:25
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 21-05-2003 @ 23:24:
ten eerste; hoe weet jij dat? ten tweede; wat is het verschil tussen een meisje dat haar maagdelijkheid verliest aan een jongen die ze nauwelijks kent, of een evaren vrouw die een one-night-stand heeft?

neuken is neuken.

Tja, jij bent dan ook een M he...
Oud 21-05-2003, 22:26
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 23:25:
Tja, jij bent dan ook een M he...
ja, wij mannen hechten nou eenmaal nergens waarde aan.

het is dat ik tegen rologen ben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:35
NecroDopey
NecroDopey is offline
Ik heb nu 7 maanden met m'n vriendin van 15 die begin juni 'pas' 16 wordt. Ik werd zelf op 21 april 21, dus wat betreft verschil in leeftijd kan het altijd erger ;p
Dit soort dingen lijken op papier altijd zo extreem (21 - 15..w00t? Pedo!) maar wat boeit het? Het klikt supergoed, vullen elkaar goed aan (Kben nogal wereldvreemd, zij tegenovergestelde) en zijn lief stelletje samen
Gewoon samen jullie hart volgen, rest accepteert het vanzelf wel
Oud 21-05-2003, 22:51
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
NecroDopey schreef op 21-05-2003 @ 23:35:
en zijn lief stelletje samen
daar kan een discussie over komen ^^ misschien vinden jullie mekaar lief maar om dan meteen te denken dat buitenwereld je lief stelletje vindt

*ilsje zegt dit niet als ex, maar kent gewoon lievere stelletjes*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 23:13
Jochem86
Jochem86 is offline
nou 15 en 19 vind ik echt wel kunnen man ik kon iemand die 14 was en met een gast van 22 ging..... zo ken ik er nog wel een paar maar het uiterste dat ik heb gekent of dat wijf ken ik nog steeds die is met een man van 33 geweest en zij was.... euhm 14 volgensmij!!!!! dat is pas SICK!!!!!!! ze zegt dat ze is aangerand ik geloof er alleen niks van want ze deed er wel trots over maar goed dat is weer een HEEL ander verhaal, maar gewoon om ffies duidelijk te maken dat jullie leeftijds verschil HELEMAAL niet erg is.....
Oud 21-05-2003, 23:25
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
curious12 schreef op 21-05-2003 @ 22:04:
het is serieus aan, ze is in december pas 16, ik dan ook net 20, en voor mij word ut ook de eerste keer (oops laat, maar ik had er weinig behoefte aan tot 2 jaar geleden, en ik ben een verlegen mannetje)
Goh, in die situatie zat ik ook maandje terug, maar is ondertussen uit hoop dat ut jou beter afgaat...
Oud 22-05-2003, 08:14
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 21-05-2003 @ 23:51:
daar kan een discussie over komen ^^ misschien vinden jullie mekaar lief maar om dan meteen te denken dat buitenwereld je lief stelletje vindt

Was ook meer gebaseerd op wat vrienden van ons zeggen en onze ouders, niet zozeer dat we elkaar een lief stelletje vinden
Oud 22-05-2003, 08:29
Verwijderd
necrodopey, ik ben ook op 21 april jarig

Neehoor, als zij zeker weet dat ze er geen spijt van krijgt, en jullie zijn er op voorbereid, dan vind ik dat 't best kan Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 09:06
curious12
curious12 is offline
bedankt voor de steun mensen.. ik had hier al op gehoopt.. nou alleen het goeie moment nog zoeken (als ze weer bij me blijft slapen.. helaas heeft zu nu probs met haar ouders)

maar komt goed, thx
Oud 22-05-2003, 10:07
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
curious12 schreef op 22-05-2003 @ 10:06:
bedankt voor de steun mensen.. ik had hier al op gehoopt.. nou alleen het goeie moment nog zoeken (als ze weer bij me blijft slapen.. helaas heeft zu nu probs met haar ouders)
Het feit dat ze al mag blijven slapen bij jou zegt ook al iets over de ouders vind ik. Ze staan er dus wel gewoon achter.
Als jullie het allebei willen, er aan toe zijn dan moet je het gewoon doen hoor.

Oud 23-05-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
NecroDopey schreef op 21-05-2003 @ 23:35:
Ik heb nu 7 maanden met m'n vriendin van 15 die begin juni 'pas' 16 wordt. Ik werd zelf op 21 april 21, dus wat betreft verschil in leeftijd kan het altijd erger ;p
Dit soort dingen lijken op papier altijd zo extreem (21 - 15..w00t? Pedo!) maar wat boeit het? Het klikt supergoed, vullen elkaar goed aan (Kben nogal wereldvreemd, zij tegenovergestelde) en zijn lief stelletje samen
Gewoon samen jullie hart volgen, rest accepteert het vanzelf wel
*bloos*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:54
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
NecroDopey schreef op 22-05-2003 @ 09:14:
Was ook meer gebaseerd op wat vrienden van ons zeggen en onze ouders, niet zozeer dat we elkaar een lief stelletje vinden
owjah kwas even vergeten dat jij nooit naar mij luisterd ^^ en fijn voor jou dat jij de dingen niet hoort die achter jouw rug om worden gezegt...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:31
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
curious12 schreef op 21-05-2003 @ 21:57:
ik ben 19 en me vriendin is 15.. we doen al ongeveer alles, en dat vind ze ook helemaal niet erg. tot nu toe alles behalve "it". We zijn nu 3 maanden bij elkaar en zijn wel ongeveer toe aan echte sex.. veel van me "vrienden", dat doe ik tussen haakjes omdat ze meer kennissen zijn, lopen er wel over te zeiken (leeftijdsverschil) maar ik zie het probleem nie echt, als we allebij willen..
Is ook geen probleem, waarom zou je geen seks hebben als je elkaar leuk vind.
Oud 23-05-2003, 17:10
Stuartje
Stuartje is offline
Citaat:
Jochem86 schreef op 22-05-2003 @ 00:13:
nou 15 en 19 vind ik echt wel kunnen man ik kon iemand die 14 was en met een gast van 22 ging..... zo ken ik er nog wel een paar maar het uiterste dat ik heb gekent of dat wijf ken ik nog steeds die is met een man van 33 geweest en zij was.... euhm 14 volgensmij!!!!! dat is pas SICK!!!!!!! ze zegt dat ze is aangerand ik geloof er alleen niks van want ze deed er wel trots over maar goed dat is weer een HEEL ander verhaal, maar gewoon om ffies duidelijk te maken dat jullie leeftijds verschil HELEMAAL niet erg is.....
Het kan nog extremer hoor. Ik "ken" 2 meisjes van 15 die op hetzelfde moment ongeveer ontmaagd zijn door ne gast van 40 op een fuif. Dat is pas ziek!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:54
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik herken de situatie heel erg:

ik was bijna 20 toen we 3 maanden hadden.
Zij was 16 (oke, enige verschil )
Ik liet haar toen ook voor 't eerst weten dat ik 'het' met haar wou doen. We hadden voor de rest ook alles al gedaan.
Het zou voor mij ook de eerste keer zijn. (voor haar ook trouwens) Ook laat, maar voor mijn 18 was ik er helemaal nog niet aan toe...
Maargoed: ik heb het haar verteld. Dat ik dat graag wou. Erbij gezegd dat ze zich niet gedwongen moest voelen het te doen omdat ik het wou. Er uitgebreid over gepraat. (Relaties=praten,praten,praten...en als je uitgepraat bent...nog meer praten... )
Ze wou het toen nog niet. Dus ik heb haar alle tijd gegeven totdat ze zij dat ze het wel wou. En toen hebben we daar samen heerlijk van genoten...

Dus: praat erover, geef haar de tijd, maak haar duidelijk dat ze die tijd van je krijgt...en dat leeftijdsverschil maakt geen drol uit, het gaat erom dat jullie het allebei graag willen.
Oud 23-05-2003, 18:01
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 23-05-2003 @ 16:54:
owjah kwas even vergeten dat jij nooit naar mij luisterd ^^ en fijn voor jou dat jij de dingen niet hoort die achter jouw rug om worden gezegt...
Je komt idd niet over als jaloerse ex
Oud 23-05-2003, 18:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als jullie gelukkig zijn, doe wat je wil. Zolang je maar eerlijk tegen haar bent.

Ik heb in het begin ook erg met het leeftijdsverschil tussen mijn vriend en mij gezeten, nu zie ik het helemaal niet meer!
En dan is wel en 'iets' groter verchil, het had mn vader kunnen zijn!
Oud 23-05-2003, 18:32
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
what the FUCK kan het jou schelen of jou vrienden het goed of niet vinden als je die chick van jou eens een harde beurt wilt geven.

ALS ZIJ HET VRIJWILLIG WIL DAN PAAL JE DIE HAP, HOPPA
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:34
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:

Hij zegt toch ook niet dat ze zelf als het "liefste" stelletje worden gezien? Gewoon als een lief stelletje...logisch dat je nog lievere kent...
Oud 25-05-2003, 13:37
Sven
Sven is offline
Citaat:

Ik vind ze wel een lief stelletje hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:56
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 21-05-2003 @ 23:18:
dat was ook niet zo.

doe ik ook altijd, glimlachen als iemand je beledigd.

wie is zij (poesiefox ofzo ) om over jou relatie
te oordelen als ze er nix van weet?
beetje jammer
Oud 25-05-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
curious12 schreef op 21-05-2003 @ 22:04:
Bij mijn vriend en mij was het ongeveer hetzelfde.. ook na 3 maanden. Hij is even oud als jij ongeveer en ik een jaar ouder dan je vriendin, maar ik denk niet dat dat jaar echt veel uitmaakt. Verder.. tja, als je zeker weet dat jullie er beide aan toe zijn -> ZIJ DUS OOK! dan.. veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Haha! Was ik ook bang voor, gelukkig hebben we nu meer dan 10 maanden, dus korstondig is het niet echt meer, vind ik. En de toekomst ziet er rooskleurig uit
Maar daar kan je natuurlijk niets van op aan..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:45
Gwinnie
Gwinnie is offline
15 en 19 kan iig
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:51
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Als jullie allebei willen en jullie zijn gelukkig met en bij elkaar...
Waarom niet?

Veel plezier zou ik zegge...
Oud 26-05-2003, 20:01
Verwijderd
Kan best.

Een van mijn beste 'dinnetjes had op haar veertiende iets met 'n jongen van 19. Nou is het onlangs wel uitgegaan, maar dat kwam door de sleur - het werkte gewoon niet meer - maar dat terzijde. Ze zijn wel mooi zo'n drie jaar bij elkaar gebleven, dus.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 22:09
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
NecroDopey schreef op 23-05-2003 @ 19:01:
Je komt idd niet over als jaloerse ex
neej he... kben ook nie jaloers maar BOOS op je. dat verklaard.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten