![]() |
||
Citaat:
neuken is neuken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja, jij bent dan ook een M he...
|
Ik heb nu 7 maanden met m'n vriendin van 15 die begin juni 'pas' 16 wordt. Ik werd zelf op 21 april 21, dus wat betreft verschil in leeftijd kan het altijd erger ;p
Dit soort dingen lijken op papier altijd zo extreem (21 - 15..w00t? Pedo!) maar wat boeit het? Het klikt supergoed, vullen elkaar goed aan (Kben nogal wereldvreemd, zij tegenovergestelde) en zijn lief stelletje samen ![]() Gewoon samen jullie hart volgen, rest accepteert het vanzelf wel
||
Citaat:
![]() *ilsje zegt dit niet als ex, maar kent gewoon lievere stelletjes* |
![]() |
|
![]() |
nou 15 en 19 vind ik echt wel kunnen man ik kon iemand die 14 was en met een gast van 22 ging..... zo ken ik er nog wel een paar maar het uiterste dat ik heb gekent of dat wijf ken ik nog steeds die is met een man van 33 geweest en zij was.... euhm 14 volgensmij!!!!! dat is pas SICK!!!!!!! ze zegt dat ze is aangerand ik geloof er alleen niks van want ze deed er wel trots over maar goed dat is weer een HEEL ander verhaal, maar gewoon om ffies duidelijk te maken dat jullie leeftijds verschil HELEMAAL niet erg is.....
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
bedankt voor de steun mensen.. ik had hier al op gehoopt.. nou alleen het goeie moment nog zoeken (als ze weer bij me blijft slapen.. helaas heeft zu nu probs met haar ouders)
maar komt goed, thx ![]()
||
Citaat:
Als jullie het allebei willen, er aan toe zijn dan moet je het gewoon doen hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik herken de situatie heel erg:
ik was bijna 20 toen we 3 maanden hadden. Zij was 16 (oke, enige verschil ![]() Ik liet haar toen ook voor 't eerst weten dat ik 'het' met haar wou doen. We hadden voor de rest ook alles al gedaan. Het zou voor mij ook de eerste keer zijn. (voor haar ook trouwens) Ook laat, maar voor mijn 18 was ik er helemaal nog niet aan toe... Maargoed: ik heb het haar verteld. Dat ik dat graag wou. Erbij gezegd dat ze zich niet gedwongen moest voelen het te doen omdat ik het wou. Er uitgebreid over gepraat. (Relaties=praten,praten,praten...en als je uitgepraat bent...nog meer praten... ![]() ![]() Ze wou het toen nog niet. Dus ik heb haar alle tijd gegeven totdat ze zij dat ze het wel wou. En toen hebben we daar samen heerlijk van genoten... ![]() Dus: praat erover, geef haar de tijd, maak haar duidelijk dat ze die tijd van je krijgt...en dat leeftijdsverschil maakt geen drol uit, het gaat erom dat jullie het allebei graag willen.
||
Citaat:
![]()
|
Als jullie gelukkig zijn, doe wat je wil. Zolang je maar eerlijk tegen haar bent.
Ik heb in het begin ook erg met het leeftijdsverschil tussen mijn vriend en mij gezeten, nu zie ik het helemaal niet meer! En dan is wel en 'iets' groter verchil, het had mn vader kunnen zijn!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar daar kan je natuurlijk niets van op aan.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #4 bloodyb | 500 | 10-05-2017 11:54 | |
Seksualiteit |
is dit normaal? another breath | 2 | 23-07-2012 21:33 | |
Psychologie |
wat is dit toch? disposition | 16 | 17-03-2004 10:48 | |
Algemene schoolzaken |
Is dit normaal?? Miess | 13 | 30-08-2002 18:33 | |
Liefde & Relatie |
Is dit vreemdgaan? The one who I am | 47 | 06-08-2002 08:34 | |
Liefde & Relatie |
is dit nou zo erg?? tiktoktak | 1 | 10-03-2002 19:03 |