Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 14:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Merk jij dat naarmate je langer seksueel actief bent of langer in een relatie zit, dat je op seksueel gebied dan voor meer dingen open gaat staan en dus ook meer uit gaat proberen? Of ken jij heel duidelijk je grenzen en hou je het lekker bij het vertrouwde?

Ik merk de laatste weken bij mezelf dat ik heel open sta voor dingen die mij een tijd terug nog helemaal niks leken en waar ik ook helemaal niet nieuwsgierig naar was. Maar nu vind ik het heel leuk en spannend om nieuwe dingen uit te proberen, bijvoorbeeld anale seks, seks met meerdere personen en het uitproberen van verschillende speeltjes.
Denk dat dat komt doordat de seks met mijn vriend nu zo vertrouwd is, dat ik me meer open durf te stellen voor dingen waar ik me eerst nog niet zo prettig bij zou voelen.

Hoe zit dat bij jullie?
Oud 05-08-2005, 14:44
rebeccaw
rebeccaw is offline
het kan heel goed zijn dat je relatie met je vriend hiermee te maken heeft. Het kan ook zo zijn, dat je zelf gewoon meer zelfvertrouwen hebt opgebouwd, zowel voor je eigen persoon als je eigen seksualiteit.

En willen experimenteren is iets wat in heel veel relaties voorkomt, en volgens mij idd vaak voortkomt uit een stabiele en vertrouwde relatie met goede sex@ gefeli daarbij..

Oja, en ik heb het ook hoor doe het ook wel wat meer nu (dingen in de praktijk brengen dus)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 14:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik sta al voor heel veel open (ja echt heel veel ), dus daar veranderd weinig aan in een relatie. Het is natuurlijk wel zo dat je langzaam opbouwd en nooit grenzen gaat overschreiden waar 1 van de twee niet achter staat.

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:05
juno
juno is offline
Ik ben veel grensverleggender dan hij. Schiet dus niet op.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 16:05 :
Dat is ook nog weer een punt inderdaad, het is natuurlijk prettig als je partner ook meegaat in het verkennen van grenzen. Anders houdt het al snel op denk ik.

Gelukkig staat mijn vriend ook voor veel nieuwe dingen open (al zijn veel nieuwe dingen voor mij al enigszinds bekend voor hem) en vind hij het heerlijk om te experimenteren. En hij vindt het heel fijn dat ik seksueel steeds vrijer word.
Oud 05-08-2005, 15:13
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 16:05 :
maar kan je het ook niet met hem bespreken dan? of liggen jou wensen en zijn mogelijkheden zo ver uit elkaar?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:57
Big Boi
Big Boi is offline
Ja, ik geloof dat je, naarmate de relatie vordert, je automatisch meer open stelt voor experimenteren en nieuwe dingen.
Oud 05-08-2005, 16:08
Verwijderd
Wij zijn nog steeds niet klaar met alle 'gewone' spannende dingen ontdekken, geloof ik. En verder ben ik bang dat ik bij de helft van de experimenten niet meer bij zou komen van het lachen (speeltjes, rollenspellen, etcetera). Tja, probeer dan nog maar eens fatsoenlijk seks te hebben
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 16:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-08-2005 @ 17:08 :
Wij zijn nog steeds niet klaar met alle 'gewone' spannende dingen ontdekken, geloof ik. En verder ben ik bang dat ik bij de helft van de experimenten niet meer bij zou komen van het lachen (speeltjes, rollenspellen, etcetera). Tja, probeer dan nog maar eens fatsoenlijk seks te hebben
ben et hier wle mee eens
Oud 05-08-2005, 17:22
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb ze nu wel genoeg verkend en verlegd, dus ik denk niet dat m'n grenzen nog veel verder zullen gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:03
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik ben daar altijd vrij snel mee...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:37
Verwijderd
Ik hou het toch wel bij het oude vertrouwde. Natuurlijk durf en doe ik wel meer dan toen ik net seks met mijn vriend had. Maar geen wilde ''vreemde'' dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 03:49
Verwijderd
en daarom zouden meer boerinnen met een neger moeten neuken
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 06:51
mannetjhu19
mannetjhu19 is offline
gepost op 06-08-2005 @ 18:37

--------------------------------------------------------------------------------
Ik hou het toch wel bij het oude vertrouwde. Natuurlijk durf en doe ik wel meer dan toen ik net seks met mijn vriend had. Maar geen wilde ''vreemde'' dingen

wat vind je vreemd dan?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 10:59
Optima
Optima is offline
op de een of andere manier ben ik nog lang niet op dat 'vertrouwde' ( wat klinkt dat saai) uitgekeken

en je kan ook creatief zijn zonder dat je allerlei attributen uit de kast haalt
Oud 12-08-2005, 11:48
Nona
Nona is offline
Aan het begin van een relatie moet je elkaar nog helemaal ontdekken. En dat doe ik normaal gesproken rustig aan, dus ook na een tijdje is er nog zat uit te proberen dat in de categorie alledaagse seks valt. Maar als je dat allemaal gehad hebt is er wellicht ruimte om verder te kijken. Hoe veel verder ligt ook aan de ander, want het is wel iets dat je samen doet en waar je allebei voor open moet staan. Ik heb zelf niet aan alles behoefte, dus dat zal ik van een ander ook nooit verwachten.
Oud 12-08-2005, 15:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben toch wel een grensverlegger. Uitgekeken op het 'vertrouwde' ben ik heus niet, maar ik weet van mezelf dat ik experimenteren gewoon leuk vind om te doen. Ik stel me naarmate mijn relatie langer duurt ook steeds meer open voor nieuwe dingen... Wat het niet maakt dat ze ook daadwerkelijk uitgevoerd worden, is nog altijd erg afhankelijk van je partner natuurlijk. Maartoch, van veel dingen waarbij ik eerst nog hard gilde "No fucking way!" zeg ik nu: "Het valt opzich best eens te proberen".

Regels voor berichten