![]() |
|
![]() |
ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn ex.
op het moment dat we 'het' wilden gaan doen, ging het op de een of andere manier fout ( terwijl hij wél opgewonden was ) z'n jongeheer liet 't zegmaar gewoon afweten ![]() zelfs na bijna een uur voorspel. hij voelde zich hier heel naar over, en dacht dat hij verschrikkelijk voor 'lul' stond ( ![]() opzich kon ik er zelf niet zo mee zitten, volgende keer beter.. en dat klopte ook, de keer daarop is 't wel gelukt. ik hoor dit wel vaker, jongens schijnen zenuwachtig te zijn, of weten zelf niet eens wat er aan de hand is. het kan inderdaad iedereen overkomen! dus maak je maar niet ongerust xxx
|
![]() |
ow voorspel lag het niet aan, dat was geweldig.. bedankt voor de echte tips mensjes
![]() *kom op jongen omhoog* * goed zo!* ![]() |
![]() |
|
het is inderdaad de spanning, ik heb het ook wel eens gehad met een jongen, ook na een onwijs lang voorspel. Ondanks dat hij echt allang geen maagd meer was, was hij toch te gespannen en liet zijn lichaam het afweten. De keer daarna hebben we gewoon alles op precies dezelfde manier gedaan en toen ging het wel 'goed'. Het is niet erg, kan dus iedereen overkomen. En ook zonder penetratie kun je het heel leuk hebben. Misschien dat wanneer het de volgende keer weer niet lukt, je gewoon door moet gaan met waar je mee bezig was en niet krampachtig blijven denken aan dat ie omhoog moet. Als je gewoon blijft genieten, lijkt het mij dat hij wel weer stijf wordt. Die opgebouwde spanning moet er toch uit lijkt me.
|
ik moet zeggen ook al heb ik het nog nooit gedaan(komt nog wel),ik denk dat ik liever toch eerder heb dat ik de vorspel geniet dan dat mijn Boris bij haar er in gaat.(al zou dat fijner)
ik zou zeggen geniet maar eerst van het voorspel,want dat is de tijd dat je elkaar aantast wat voor liefde en lust de teken geeft dat je om elkaar heeft ![]() wat dat je lul in eens slap hangt blijkt mij ook door de spanning. denk dat ik dat ook gelijk krijg ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 20:08. |
![]() |
|
![]() |
Als ik dan dat stukkie tekst lees uit de derde post
![]() ![]() Voelt zo'n ding btw echt alsof er een stuk elastiek omheen zit? Of is dat alleen alsie te klein is? En hoe weet je dan welke maat je moet hebben? En zo'n ding kopen is misschien minder erg dan een playboy kopen, maar doet er volgens mij niet veel voor onder ![]() Laat ik het nog maar ff uitstellen dan ![]()
|
![]() |
Nou weet je wat bij mij soms het probleem is?
Juist het voorspel!! Dat duurt dan zo lang dat ik of zo opgewonden ben dat ut echt voorbij is voordat je "abracadabra" kunt zeggen, en vaak is tie al weer heel wat slapper omdat ut zo lang duurt! En dat kan lastig zijn.. ![]() Dus misschine moet je ns proberen het voorspel juist korter te maken??
||
![]() |
Citaat:
En als het voor jullie allebei de 1e keer is, kunnen jullie dus ook geen SOA's hebben, en als ze dan aan de pil is kan ut toch ook zonder condoom??
|
Dat stukkie uit de 3e post is goed.
![]() Maar kut voor je dat ie niet meer omhoog stond. Maargoed, dan ga je toch weer even spelen en dan rol je hem er alsnog omheen. ![]() Snow ![]()
|
Verwijderd
|
nou, maar goed dat 't niet lukte dan
![]() Maar hoezo 'toen het moment daar was'? Toen mijn vriend en ik voor 't eerst met elkaar naar bed gingen verloor hij ook zijn erectie vlak voordat we wilden beginnen, maar toen zijn we maar gewoon weer verder gegaan met het voorspel, net zo lang tot 't wel lukte. 't Moet toch niet precies op 1 moment, je hoeft de rest van de nacht toch niet uit te sluiten? |
![]() |
|
![]() |
Ach boeient dat hebben hee lveel jongens inclusief ik wel een keer gehad
![]() ![]() ![]()
|
Een used to be beste vriend van mij vertelde me 2 jaar terug dat ie homo was. Met carnaval ontmoette die een leuk meisje en kreeg verkering met dr, ondanks zijn homo-zijn. Toen wou die met dr naar bed en kreeg ie m zelfs niet omhoog in eerste instantie. Later met behulp van zijn hand wel maar toen kreeg ie m er niet in...
Niet dat k wil zeggen dat jij homo bent hoor topicstarter, ik wou gewoon even laten zien da je niet de enige bent met dat probleem ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |