Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk verhaal. Vlot geschreven en met een mooi, onverwacht einde. Het is lekker kort, maar je verteld genoeg om de lezer te boeien. Je bent mijn held.
Van 'zoendend' mag je overigens wel zoenen maken. Niemand zal boos worden. Over die opsomming; zodra het een opsomming van twee delen is, dan moet er een voegwoord tussen, 'en' dus. Zodra het een opsomming is van drie of meer delen, moet tussen elk deel een komma en bij het laatste de 'en'. Voorbeeld: Eenmaal thuisgekomen, werd ik kwispelend begroet door mijn huisdieren. De hond, de goudvis en de kat besprongen mij allemaal tegelijk. Trouwens, als je een opsomming besluit met 'enz.', dan hoeft er geen 'en' bij het laatste deel. Dan mag het zelfs niet. LUH-3417 |
![]() |
|
Leuk verhaal. Onderhoudend en spannend. Toen ik het begon te lezen, dacht ik dat je een inleiding vertelde voor het eigenlijke verhaal. Maar nee. Dit heeft een des te beter effect.
Je zegt veel in weinig woorden. Ik kon me alles perfect voorstellen, makkelijk in te leven dus. Is het echt gebeurd? Ik ben benieuwd. Je schrijft boeiend. En spannend, dat zeker. ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Verhalen & Gedichten |
lief dagboek xDifferent | 5 | 07-12-2006 19:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Als een Kat in de Nacht (verhaaltje) Roestbak | 1 | 23-11-2006 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleuters Zut Alors! | 25 | 19-04-2005 16:32 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Dick Lovebone Verwijderd | 4 | 05-03-2003 12:42 |