Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 15:27
Verwijderd
Ik zoek rooie adidasgympjes met zo'n plastic neusje en drie witte streepjes in maat 40/41 (adidasjes vallen erg klein, ik heb maat 39/40 maar ik geloof dat ze nogal uitlopen dus maat 40 moet goed zijn). tweedehands is ook best...

Verder zoek ik polo-tjes (wat een vaag woord) in leuke kleurtjes. Ik zoek altijd op waterlooplein en bij de episode enzo maar volgens mij bestaan er alleen maar dure poloos (dickey's ofzo)
Ik heb een witte, maar ik zag laatst iemand (jah.. olga) met een zwart met rood gestreepte en dat zijn precies mijn favoriete kleurtjes. Ook roze met rood is welkom en zelfs... eventueel rood, roze of zwart met wit. Gestreept is leuk (horizontaal) of als het kraagje en de randjes aan de mouwtjes een andere kleur hebben dan de rest van het shirt. Ik heb maat small trouwens (36 en heel soms, bij van die franse anorexiazaakjes maat 38)

Dit klinkt heel vaag om in een topic te zetten maar ik wil het heel graag hebben dus als iemand zoiets heeft of weet waar ik het kan 'verkrijgen' dan zou die me helemaal jippie de pippie blij maken

kusje
pix
Advertentie

Regels voor berichten