Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 18:49
Hans Berger
Hans Berger is offline
Hallo,

Zelf kan ik altijd enorm opgewonden raken van een goed geplaatste geparfumeerde brief. Je kijkt dan eerst in je postbus, ziet een brief, vaak al met mooi uiterlijk, bijvoorbeeld ivoorkleur. Daarna neem je hem mee, en rijt je het langzaam en voorzichtig open, de zoete geur komt je al tegemoet. Soms is het zoet, een andere keer bitter, soms komt er zelfs een lichte muskus geur door de brief naar boven. Mijn hormonen beginnen dan hun weg, mijn poriën gaan open staan, mijn hartslag versnelt. Mijn pupillen worden groter, en mijn gehoor lijkt opeens te verbeteren. Ook begin ik opeens te zweten, uit alle hoeken en gaten. Ik maak de brief open en begin te lezen, elke regel lijkt een streling over mijn lid. Wanneer ik de brief uit heb snuif ik de geur op die mijn hele hoofd vult, mijn hormonen schieten nog steeds als vuurvliegjes door mijn lichaam. Mijn hoofd begint te tollen, waarna een ontlading volgt.

Mijn vraag is nu, waaraan moet voor jullie een goede geparfumeerde brief voldoen?
Oud 04-06-2011, 18:52
Catch
Catch is offline
Ik wil niet dat er spelfouten in staan, dan is voor mij de lol er al snel af hoor.

Omg.
Oud 04-06-2011, 18:55
Hans Berger
Hans Berger is offline
Spelfouten zijn inderdaad niet leuk. Toch kunnen enkele goed geplaatste spelfouten best sexy zijn, op dezelfde manier waarop een licht loensende vrouw een bepaalde charme heeft.
Oud 04-06-2011, 23:08
AzN
AzN is offline
'n Liefdesbrief (geparfumeerd of niet) moet zo min mogelijk cliché-uitdrukkingen en -complimentjes bevatten. 't Aanhalen van bijzondere momenten en grappige quotes zou ik wel weer waarderen. Ik moet 't gevoel krijgen dat de schrijver z'n woorden meent en me niet probeert in te palmen met ('t gebaar van) 'n liefdesbrief. Hij moet dus nuchter blijven en geen zweverig zwetsverhaal ophangen .
Oud 05-06-2011, 15:18
Pluis
Pluis is offline
Er is al een topic op de voorpagina over waar men hier geil van wordt, namelijk hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817092
dus deze gaat dicht

Regels voor berichten