Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 14:47
Queen of death
Queen of death is offline
alloooow allemaal, ben hier nieuw btw.

nou...ik heb een heleboel vragen dus ik hoop dat iemand er een antwoord op weet.

ten eerste: ik heb vroeger nooit rare dingen meegemaakt maar een half jaar geleden heb ik een jongen leren kennen via de tmf chat. hij is paranormaal begaafd en gaat met vampieren om. dus niet de allerdaagse jongen zou je kunnen zeggen. hij heeft mijn interesse in dingen die mensen niet kunnen verklaren erg aangesterkt, ik had het altijd al maar nou probeer ik er ook meer over te weten te komen. dus ik zou graag willen weten waar je informatie kan vinden over dingen als: wicca paranormale gaven, gebeurtenissen, demonen enzo...

en toen was er nog wat...
ik zat laatst in onze schoolaula en toen zag ik een kat. hij rende naar mijn stoel, eronderdoor en toen was ie weg. ik was daar nogal verbijsterd over en vroeg mijn vriendinnen of ze dat ook hadden gezien. geen van hen had het gezien. ik heb hier verder niet over nagedacht totdat ik vorige week naar dorp fietste. ik zag een man (denk ik) aan de kant van de weg staan. in een zwart kleed met een kap over zijn gezicht. hoewel ik zijn gezicht niet kon zien kon ik voelen dat hij naar me keek. en toen kwam er een vrouw langslopen met een hond. vlak langs die man. maar ze keken geen van beiden op of om. ik zit nou dus met een heleboel vragen: waarom zag ik die man, wat heeft hij te betekenen, zal ik nog vaker van die dingen zien.

ik heb het aan die jongen van tmf war ik nog regelmatig mee msn gevraagd of hij er antwoord op wist. zelf vond hij het ook vaag vooral omdat het gewoon overdag was. hij heeft het toen aan een hogepriester gevraagd en die heeft gezegd dat die 'man' waarschijnlijk mijn mentor in paranormale dingen is. dat zou dus betekenen dat ik nog vaker van die dingen mee zal maken omdat het enige rare is dat ik die man en die kat heb gezien.
ik weet niet echt of ik nou ongerust moet zijn of gewoon moet afwachten wat er gebeurd.

ook dacht die jongen dat wij elkaar eens ontmoet hebben. zo'n gevoel heeft hij, en ik eigenlijk ook want het lijkt dat ik hem beter ken dan dat ik verwacht had.
zijn ma wil nou tarot kaarten leggen, en hij denkt dat er waarschijnlijk ook een stukje van mijn weg word blootgelegd. maar hoe betrouwbaar zijn die kaarten?

nou, ik hoop dat jullie wat antwoorden weten want zou ik het ook niet meer weten.

thnx alvast

kuzzz

Queen of death
Oud 04-10-2002, 15:12
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ok als eerste kun je VEEL info in de bieb vinden, en op internet ook. En die andere dingen. ach.. afwachten lijkt me het beste. Wat kan er nou mis gaan? Je doet het niet expres, of je lokt het niet uit, je laat het over je heen komen, en dan lijkt het mij dat er niet veel slechts kan gebeuren..

maar ja dat is mijn mening maar...
Oud 06-10-2002, 19:02
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
bestaan vampieren?
Oud 06-10-2002, 19:22
mystic girl
mystic girl is offline
lijkt me een interessante jongen ,
maar het zou best kunnen zijn dat hij je begeleider is ja, dit kan in een menselijke vorm maar ook in een dierlijke, hiervoor kun je niet op zoek, die komen naar je toe.
wel raar dat dit allemaal kwam nadat je die jongen kende vind je ook niet
Oud 07-10-2002, 13:24
Queen of death
Queen of death is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
lijkt me een interessante jongen ,
maar het zou best kunnen zijn dat hij je begeleider is ja, dit kan in een menselijke vorm maar ook in een dierlijke, hiervoor kun je niet op zoek, die komen naar je toe.
wel raar dat dit allemaal kwam nadat je die jongen kende vind je ook niet
zeker interesante jongen

maareh..is best wel beetje vaag ja dat dat allemaal kwam nadat ik hem leerde kennen. Ik heb hem dat ook gezegd en hij denkt dat door een soort aantrekkingskracht mijn interesse is gestegen en mijn paranormale kant zich open stelde.

maareh gister zag ik een geest, of teminsten..dacht dat het een geest was. het had mijn spiegelbeeld in het raam moeten zijn maar dat was het niet. ik deed de deur op slot en omdat de maan achter me scheen zag ik me 'spiegelbeeld' in het raam...dat was het alleen nie

Regels voor berichten