![]() |
|
Tja, nu kom ik als jongen hier op reageren... das jammer voor je
Ik had dat ook een tijdje, gewoon omdat ik in de puberteit zit en ik ook wat vrouwelijke hormonen produceer, niet zoveel, maar wel genoeg om zo'n "hard stukje" te maken. Ze zijn nou allang weg, maar goed... Ik vonnut wel gaar, maar me broers hadden het ook gehad, en eentje was ermee naar de dokter geweest, dus... Het is dus niets ernstigs, gewoon wat klieren zoals Darkcat al zei.
|
![]() |
idd,
ook jonges hebben dit bij iemand da'k ken zei den dokter da da de melklieren waren, zie nie in wa da wij jonges daarmee zouden doen, maar 't is allesinds normaal da ge daar nekeer in u leven last van hebt..Gaat wel snel over
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ok, dat even los van dit alles... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
een jongen heeft een gen (het SRY-gen), dat zich op het Y-chromosoom bevindt. het gen gaat misschien niet meteen werken, maar dat is niet pas na een paar maanden, omdat er vanbinnen behoorlijk wat moet verschillen. (ff voor de duidelijkheid: een vrouw heeft 2 X-chromosomen en een man 1 X-chromosoom en 1 Y-chromosoom).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Stukje van "Wordt vervolgt" Diary of Dreams | 5 | 17-10-2005 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Kinderlijk plezier [stukje] Anki | 12 | 06-09-2005 14:24 | |
Psychologie |
Huilen van boek; hard voor je verdriet. Verwijderd | 10 | 10-08-2005 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
2 korte stukjes. Millroy | 36 | 01-05-2005 14:42 | |
Psychologie |
stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet... Verwijderd | 22 | 03-04-2002 12:17 |