Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet toch. ![]() En ontopic: natuurlijk kom ik primair bij een winkel voor de collectie, maar ik stel het ook op prijs als de winkel en het personeel er verzorgd uitzien. Ik hoef niet meteen een kop koffie en een sprits aangeboden te krijgen van een vent in 3D, maar het personeel moet er wel netjes uitzien, ze moeten kundig zijn, de collectie moet keurig gerangschikt liggen/hangen en op maat/kleur e.d. |
![]() |
||
Citaat:
|
fok uitstraling... het gaat toch om wat je haalt daar, een mooie uitstraling maakt de winkel voor mij alleen maar duur
ik heb ook kleding gehaald in een kelder van een snackbar in marseille..gewoon goedkoop alternatief maar wel dope shit zeker weten dat je ook mag dokken voor de verpakking van die winkel Rat
|
als t er leuk uitziet of als ik iets leuks in de etalage zie loop ik wel naar binnen
naja en er zijn ook genoeg winkels waar ik gewoon heenga omdat ik denk er misschien iets te vinden terwijl de winkel me voor de rest nie aantrekt ![]() bijv coolcat/wonder woman... ik kan t nooit laten toch ff naar binnen te lopen voor t geval dat.., de kinderafdeling van de cc is nl wel kewl ![]() |
![]() |
|
onbewust doet de muziek en de sfeer enzo wel wat, maar meestal is de prijs daar ook naar
![]() Op zich maakt het voor mij niet veel uit, als de kleding maar leuk is en niet tè duur. Ik koop soms ook wel eens dingetjes bij de scapino, heel soms bij de zeeman, maar dat zijn meestal dingen zoals sokken of felgekleurd ondergoed ![]()
|
als ze er maar leuke kleren hebben toch?
![]() ![]()
|
![]() |
Het imago van de winkel maakt mij niet zoveel uit, als ze er maar leuke kleren hebben
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind de uitstraling van de winkel heel belangrijk. In een winkel die er slecht uitziet stap je niet snel binnen, net zoals je niet snel iemand die er slecht uitziet aanspreekt voor een gesprekje. Dat de winkel er leuk uitziet geeft geen garantie voor aankopen, bijvoorbeeld bij Funkie House en Left, ik stap er altijd binnen want ik vind het geweldige winkels maar Funkie House is gruwelijk duur en in Left koop ik eigenlijk alleen schoenen. Vroeger had je bijvoorbeeld Steps en Snuffel enzo, daar stapte ik eigenlijk nooit binnen omdat ik die winkels er gewoon niet uitnodigend uit vond zien. Muziek is ook heel belangrijk, ik kan niet gezellig winkelen in keiharde trance, maar ook niet in nu-metal of hardcore ofzo. Als ik later mijn eigen winkeltje heb (*droom*) dan zal ik echt goed letten op de inrichting en de uitstraling en de muziek en alles.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Enquete] Winkelen (verslag voor school) VanillaCream | 32 | 31-01-2006 16:28 | |
Lifestyle |
Je eigen Winkel!!! Apomes | 106 | 19-06-2005 00:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Is de winkel in de huidige vorm passé? sy'rai | 57 | 16-01-2005 22:29 | |
Lifestyle |
Londen - leuke winkels? x-spekkie-x | 60 | 14-01-2004 10:16 | |
ARTistiek |
[Graffiti] Wie kan betaald het interieur van een winkel bespuiten? D1984 | 7 | 11-01-2004 21:10 | |
Lifestyle |
last van geen-zin- om- te-winkelen? the Comebackkid | 31 | 20-05-2002 13:05 |