Heej mensuh..
ikke moet wat kwijt...:
Ik stoorde me er vaak aan dat 1 van mn 2 beste vrienden altijd door bleef zagen als er iets met me aan de hand is, dus had ik hem daarover gemaild. Ik heb me echt superveel moeite gedaan om het mailtje niet bot over te laten komen, maar nu is hij dus toch kwaad geworden.. ipv dat ie mij gewoon belt heeft ie mn vriend ermee lastig gevallen.. gelukkig wist mijn vriend er (via mij natuurlijk) al vanaf, en die vertelde me dat Leroy (die jongen dus) alles ontkende en bes kwaad was. Toen ik zondag uitging zag ik Leroy ook, ik zei vriendelijk hoi -wist niet echt wat er nou allemaal was enzo- en hij keek me aan met zo'n blijk van "val dood".. dit deed me best pijn, maar ik hoopte dat ik het misschien verkeerd gezien had ofzo.. Niet dus, even later ging ik bij mn vrienden staan en hij stond daar uiteraard ook bij, en hij keek me zo lelijk aan he... damn, wat voel(de) ik me klote op dat moment... Toen heb ik hem snachts helemaal overstuur nog maar eens een mailtje gestuurd, en gezegd dat dět niet de bedoeling was van mijn mailtje, dat ik het niet kwaad bedoelt had.. K heb hier geen reactie op gehad, maar gisteravond laat wassie wel online.. ik heb hem toen maar aangesproken.. Hij schoof toen voortdurend de schuld op anderen af... Eerst was ik het zelf, en vervolgens had mn beste vriendin het gedaan, en was hij niet boos op mij, maar op haar

.. t gesprek werd steeds gekker en warriger, en op een gegeven moment voelde ik me zó klote dat ik offline ben gegaan en op mijn kamer ben gaan zitten...... Toen ist ook weer n beetje fout gegaan met snijden ensow.....
Leroy was de eerste die me begreep, en om zoiets stoms als nu zou ik hem als vriend kwijt moeten raken... blijkbaar heb ik hem echt iets verkeerds gedaan ofzo.... en daar moet ik ook voor boeten vind ik zelf... of niet...

... kweet het niet.. voel me zo kut nu he... K voelde me al klote, maar sinds dat dat gedoe tussen mij en leroy is begonnen weet ik echt niet meer wat voor of achter is... t lijkt wel alsof ik weer een heel stuk teruggevallen ben.. k heb ineens ook weer stress met mn ouders, ben k ook zelf schuld, want ik zit niet lekker in mn vel, en tjah uhm, dan ben ik niet echt te genieten...En met mn oma en opa gaat het ook nog steeds slecht...
K voel me zo ongelofelijk ellendig.. eigenlijk is al dat ik wil, weggaan hier, en nooit meer trugkomen..................

Ik weet dat het laf is, en nergens op slaat wat ik nu zeg, maar zo voelt het wel, ik weet nu op het moment echt niet wat ik moet doen... K ben hartstikke in de war, over emotioneel, kwaad op mezelf, etc etc... k wordt zo ongelofelijk GEK ervan......... k kan echt nergens tegen nu, en k krijg toch alleen maar nieuwe dingen op mn nek gegooid.. Ik zou al bijna gaan denken dat ik erom gevraagd heb om ongelukkig te zijn ofzo....
*knuvviej*
Lau.