Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 08:58
Verwijderd
Wat me zaterdag opviel in Eindhoven [nou jah, m'n vriendin maakte me attent erop] is dat kleding bij winkels als Vero Moda en SPS en weet ik veel hoe ze verder heten..

Veel dingen afgeleid wordne van fantasie/gothic jurken..
En dan bedoel ik niet die achterlijke standaard zwart/paarse dingen, maar rokken en jurken mar allemaal friemel dingen enzo..

Is dit nou een hersenspinsel van ons of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 09:05
Roxy
Roxy is offline
nah ik heb het zelf niet gezien maar tis nou eenmaal zo dat punk en gothic in is.. tis mode.. of iig het wordt in mode verwerkt... want je ziet inderdaad niet de echte goth jurken of echte punk iets maar ze zetten op een leuk modetruitje een anarchie teken bijvoorbeeld... of aan een rok doen ze wat friemeldingen... dus ik denk wel dat je gelijk hebt..
Oud 16-10-2002, 09:16
punkyfish
punkyfish is offline
Klopt, maar die kreukelblousen die nou in zijn, als je die in het zwart doet en je maakt er bv een rok of tuniek van, dan lijkt het al gothic, terwijl die blousen alles behalve gothic zijn. Dus het verschilt maar net per kledingstuk. M.i.
Oud 16-10-2002, 09:31
Kismo
Kismo is offline
Jah ik las laatst ook ergens dat er veel gothic dingetjes terug komen in de mode. Achja tiz maar waar je van houdt .
Oud 16-10-2002, 09:53
Gwen.
Gwen. is offline
De trend voor deze herfst is "sophisticated sexy". Veel zwart, lage decolletes, netjes, mooi, romantisch. Gothic kleding is natuurlijk ook donker en sexy, en ook de goedkopere winkels willen met de trends meegaan dus proberen ook sexy maar fatsoenlijke dingen te laten zien.
Oud 16-10-2002, 10:18
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
De trend voor deze herfst is "sophisticated sexy". Veel zwart, lage decolletes, netjes, mooi, romantisch. Gothic kleding is natuurlijk ook donker en sexy, en ook de goedkopere winkels willen met de trends meegaan dus proberen ook sexy maar fatsoenlijke dingen te laten zien.
Heeft weer wat geleerd
Oud 16-10-2002, 11:00
Verwijderd
Hmzz jah is toch al heel lang in....
Ik vind sommige dingen wel leuk, sommige dingen ook nie....en dat bruin overal vind ik echt lelijk
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:19
Verwijderd
tis allemaal wel zo maar het is lijkt me nog nie egt gotic, alleen er een btje van afgeleid ofzo..k snap alleen niet dat alles altijd zo vreeselijk donker moet zijn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:48
a new noise
a new noise is offline
simpele zwarte huppeltrutjeskleding kunnen een mooiere goth maken dan een gigantische jurk af en toe....
Oud 16-10-2002, 13:05
Roger
Roger is offline
Scapa gaat ook gothic kijk maar in de nieuwe elegance...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:39
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Is waar, jah. Heel veel zwart zie je.. veel "corset-achtige" kleren.. die dingen met touwtjes enzo, wijd-uitlopende mouwen..

Als ik een nieuw simpel zwart knie-rokje nodig heb haal ik er wel es een in een willekeurige goedkope "huppeltrutjes"-winkel.. Pas nog een leuke met kant eraan gekocht
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:09
Vice
Vice is offline
Ik kom nooit bij zulke winkels en als ik er voorbij loop neem ik niet eens te moeite om naar binnen te kijken.
En je bent die kleding niet verplicht om te kopen.
Oud 16-10-2002, 19:01
SpiritX
SpiritX is offline
Als je nu eens een fatsoenlijke topictitel boven je topic had gezet.....

Het is mij nog nooit opgevallen......
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:04
mystic girl
mystic girl is offline
mij is dit ook al eerder opgevallen, je ziet ook in de etalages poppen met een punkerig uiterlijk, haren omhoog etc. de kleding erop aftemmend, wat je hier ziet is eigenlijk punk met een hoog mode gehalte, maar de echte punkkleding koop je niet in zo'n zaken, gothic ook niet.
Reageren

Regels voor berichten