Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 19:47
Starrie
Starrie is offline
ik wil graag jullie meningen

het is fout om een orgasme te faken. Maar als je nou heel moeilijk een orgasme kan krijgen, en daarom SOMS wel es doet alsof omdat je vriend zo zijn best doet, is dat dan ook verkeerd?

niet dat ik dit doe maar ik vroeg het me af en ik wil wel eens horen hoe jullie hierover denken.
Oud 08-01-2002, 19:49
Starrie
Starrie is offline
ik vind dit btw niet verkeerd. Maar dan wel alleen als je echt moeilijk een orgasme kan krijgen en als je vriend heel erg zijn best ervoor doet.
Oud 08-01-2002, 19:52
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Verkeerd is denk ik niet het juiste woord. Het is alleen denk ik niet leuk voor je vriend. Ikzelf zou liever horen dat ik iets verkeerd doe, iets minder lekker is, of dat het allemaal wat moeizamer gaat dan te weten dat mn vriend alsof doet dat hij iets lekker vindt. (heb het maar op deze manier vergeleken omdat een jongen zijn orgasme moeilijk kan faken)
Kan me voorstellen dat je er snel toe geneigd bent, vooral voor je vriend, maar als ik jou was zou ik het je vriend gewoon uitleggen. Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je lastig orgasmes krijgt, ook als je masturbeert.
Dat moet je vriend begrijpen en dat is eerlijker dan te liegen over een orgasme!!
Oud 08-01-2002, 20:00
Witch Lover
Witch Lover is offline
idd..ik zou het ook best willen weten als je het niet helemaal naar je zin hebt..dit zou ik helemaal niet erg vinden, alsof wij allemaal zo zeker van onszelf zijn in bed..

hetl ijtk misschien onschuldig maar het is geen goede basis voor een goed seksleven. als hij nooit leert hoe hij jou echt moet verwennen kan jij nooit helemaal tevreden worden. gewoon over hebbn dus..al klinkt dat ook weer makkelijker dan het is..

suc6!
Oud 08-01-2002, 20:15
Optima
Optima is offline
nee, want als ik hem zie klaarkomen, kom ik geestelijk klaar. dat hij het hoogtepunt bereikt, maakt meer meer opgewonden dan wat dan ook.best triest, is hij klaar, begin ik. maargoed we laten het dan ook niet bij één keer
Oud 08-01-2002, 20:38
Vinzz
Vinzz is offline
echt "verkeerd" is het niet, maar waarom zou je faken.. ik persoonlijk zou het liever eerlijk weten (en misschien iets anders verzinnen om...)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:55
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Ik vind het verkeerd, als ik een vriendin zou hebben die dat zou doen zou ik er van balen. Liever eerlijk wezen en op zoek gaan naar een manier om dat orgasme wel te krijgen dan voorgelogen worden. Want dat is het niet meer of minder.
En elk bij op zichzelf denkend mens weet dat het voor vrouwen een stuk moeilijker is een orgasme te krijgen dan voor mannen (meestal dan)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 09:25
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
Ik vind het verkeerd, als ik een vriendin zou hebben die dat zou doen zou ik er van balen. Liever eerlijk wezen en op zoek gaan naar een manier om dat orgasme wel te krijgen dan voorgelogen worden. Want dat is het niet meer of minder.
En elk bij op zichzelf denkend mens weet dat het voor vrouwen een stuk moeilijker is een orgasme te krijgen dan voor mannen (meestal dan)

Agreed Verkeerd als wat.
Aleen het laatste bennik het mee oneens er zijn ook wel mannen die er lang over doen of vrouwen die sneller komen, Maar als het de vrouw daar om gaat dan neemt ze toch mooi een Clit-piercing
Oud 09-01-2002, 10:21
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ja vind t eigenlijk wel verkeerd t kan *geen big deal* lijken of t voor zijn bestwil doen .. t blijft een leugen.

denk dat t in een relatie wel zo belangrijk is dat je in alles eerlijk en oprecht bent .. zoals ook al eerder gezegd hij heeft meer aan interactie dat je zegt wat je wil wat beter kan etc. want niemand kan geen orgasme krijgen... moet alleen op de juiste manier gaan
Oud 10-01-2002, 21:09
Starrie
Starrie is offline
hmmm als ik het zo bekijk als jullie het nu zien begin ik er ook wat anders over te denken. Aan de ene kant vind ik het niet verkeerd maar aan de andere kant weer wel.
Nog ff voor de duidelijkheid... dit is niet over mezelf maar over een vriendin die dit doet. Ik denk dat ik het er toch eens met haar over ga hebben... thx voor jullie reacties allemaal!
Oud 10-01-2002, 21:16
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Waarom zou je zoiets faken?!

Citaat:
Starrie schreef:
dit is niet over mezelf maar over een vriendin die dit doet. Ik denk dat ik het er toch eens met haar over ga hebben... thx voor jullie reacties allemaal!
jaja die kennen we niet
Oud 10-01-2002, 21:18
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
Waarom zou je zoiets faken?!

jaja die kennen we niet
ook goed... zolang ik maar weet dat ik het niet doe is het goed.

Oud 11-01-2002, 11:07
chanel
chanel is offline
het is niet 'slecht' maar je zit hem en ook jezelf ontzettend voor de gek te houden

Ik kon echt héél weinig klaar, maar dat weet hij ook.. als het dan bijvoorbeeld wel zo is, vind ik t heel erg leuk en ik kan m ook vragen dingen te doen, dan werken we er een beetje samen aan om t anders te krijgen
dat vind ik een betere oplossing

Chanel
Oud 11-01-2002, 17:57
Zorkman
Zorkman is offline
zou het toch enorm kut vinden moest mijn vriendin dat doen...
veel liever de waarheid dan

Regels voor berichten