![]() |
|
![]() |
ja vind t eigenlijk wel verkeerd t kan *geen big deal* lijken of t voor zijn bestwil doen .. t blijft een leugen.
denk dat t in een relatie wel zo belangrijk is dat je in alles eerlijk en oprecht bent .. zoals ook al eerder gezegd hij heeft meer aan interactie dat je zegt wat je wil wat beter kan etc. want niemand kan geen orgasme krijgen... moet alleen op de juiste manier gaan
|
hmmm als ik het zo bekijk als jullie het nu zien begin ik er ook wat anders over te denken. Aan de ene kant vind ik het niet verkeerd maar aan de andere kant weer wel.
Nog ff voor de duidelijkheid... dit is niet over mezelf maar over een vriendin die dit doet. Ik denk dat ik het er toch eens met haar over ga hebben... thx voor jullie reacties allemaal!
||
Waarom zou je zoiets faken?!
Citaat:
![]()
|
![]() |
het is niet 'slecht' maar je zit hem en ook jezelf ontzettend voor de gek te houden
Ik kon echt héél weinig klaar, maar dat weet hij ook.. als het dan bijvoorbeeld wel zo is, vind ik t heel erg leuk ![]() dat vind ik een betere oplossing Chanel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is het verkeerd als imand uit groep 8 verkeering wilt met imand uit groep 5 nobody333 | 21 | 01-01-2013 20:39 | |
Lifestyle |
Waarom is het erg als iets ordinair is? XQseMe2 | 72 | 25-02-2006 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is? Optima | 184 | 03-01-2005 14:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wrom is het verkeerd als je een tegenstander bent van de democratie? Verwijderd | 97 | 04-05-2004 12:49 | |
Liefde & Relatie |
is het wederzijds? redbloodedwoman | 19 | 31-03-2004 18:43 |