Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 07:22
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Gister is er iets heel raars gebeurd, namelijk dit:

Ik was bij mijn vriend en hij was mij aan het masseren, eerst mijn rug en daarna ging hij verder bij mijn borsten. Op een gegeven moment vroeg hij of ik het over wilde nemen zodat hij zichzelf kon aftrekken. Dat gebeurde dus ook.

Toen we daar dus mee bezig waren zei mijn vriend opeens: "he, je geeft melk".
Dus ik dacht eerst dat ie een grapje maakte, maar toen ik naar mijn ene borst keek, zag ik daar inderdaad een wit druppeltje op mijn tepel. Dus ik veegde het weg in de veronderstelling dat hij het daar neergelegd had (vraag me niet hoe) en toen ik weer in mijn borst kneep kwam er weer een nieuw druppeltje. Mijn andere borst deed trouwens ook mee.

We hebben er wel heel hard om moeten lachen, maar ik wil toch ff weten of iemand anders dit ook wel eens heeft meegemaakt.
Oud 04-01-2002, 07:36
sofie3
sofie3 is offline
Volgens mij is het niet helemaal normaal. Je borsten geven pas melk bij stimulatie door het hormoon oxytocine. Maar ik hoorde ooit dat het mogelijk is je borsten te 'trainen' zodat je borstvoeding kan geven zonder ooit kinderen te hebben gehad. Met name adoptiemoeders zouden hier gebruik van kunnen maken. Klonk toen al echt vaag, ik weet niet of het daadwerkelijk mogelijk is. In ieder geval duidt vochtverlies uit de borsten vaak op iets dat niet helemaal ok is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 08:04
prikkeldraad19
Citaat:
sofie3 schreef:
Volgens mij is het niet helemaal normaal. Je borsten geven pas melk bij stimulatie door het hormoon oxytocine. Maar ik hoorde ooit dat het mogelijk is je borsten te 'trainen' zodat je borstvoeding kan geven zonder ooit kinderen te hebben gehad. Met name adoptiemoeders zouden hier gebruik van kunnen maken. Klonk toen al echt vaag, ik weet niet of het daadwerkelijk mogelijk is. In ieder geval duidt vochtverlies uit de borsten vaak op iets dat niet helemaal ok is.
We hebben er gister al een heel gesprek over gehad en we dachten wel dat het ook kon als ik niet zwanger zou zijn, maar we wilden toch ff weten of iemand daar meer vanaf zou weten. Ik ga trouwens straks ook nog wel ff een zwangerschapstest halen, want helemaal gerust ben ik er niet op.
Oud 04-01-2002, 08:45
punkyfish
punkyfish is offline
daz ook een bijwerking van de pil volgens mij...
Oud 04-01-2002, 08:59
prikkeldraad19
Citaat:
punkyfish schreef:
daz ook een bijwerking van de pil volgens mij...

Die gebruik ik niet (meer)
Oud 04-01-2002, 10:34
prikkeldraad19
is er niemand anders die hier iets van weet?
Oud 04-01-2002, 10:47
martijn1985
martijn1985 is offline
nou duh..in de daluren..dus zo rond een uur of 8 's avonds...
Oud 04-01-2002, 10:56
prikkeldraad19
Citaat:
martijn1985 schreef:
nou duh..in de daluren..dus zo rond een uur of 8 's avonds...

????
Oud 04-01-2002, 12:52
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Heb het ook voorgehad!! Ben toen naar de dokter geweest en die zei dat het waarschijnleijk een bijwerking van de pil was. (Ik had ze dan ook een maand doorgenomen) Toen heeft hij een beetje van het vocht laten onderzoeken. Doordat hij nu al maanden slecht is en zelf in het ziekenhuis ligt heb ik nog niets ontvangen van uitslagen ofzo. Het was opt moment best wel eng, en als ik er op duuwde was het meer dan 1 druppeltje Ikzelf dacht eerst aan een ontsteking van de melkklieren ofzo, maar dan moet het normaal geler zien. Bij mij was het wit-geel en het ging na een paar dagen over...
Oud 04-01-2002, 13:04
prikkeldraad19
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Heb het ook voorgehad!! Ben toen naar de dokter geweest en die zei dat het waarschijnleijk een bijwerking van de pil was. (Ik had ze dan ook een maand doorgenomen) Toen heeft hij een beetje van het vocht laten onderzoeken. Doordat hij nu al maanden slecht is en zelf in het ziekenhuis ligt heb ik nog niets ontvangen van uitslagen ofzo. Het was opt moment best wel eng, en als ik er op duuwde was het meer dan 1 druppeltje Ikzelf dacht eerst aan een ontsteking van de melkklieren ofzo, maar dan moet het normaal geler zien. Bij mij was het wit-geel en het ging na een paar dagen over...

Maar het kan bij mij niet van de pil zijn, want daar ben ik al bijna een half jaar mee gestopt.
Oud 04-01-2002, 13:08
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
Maar het kan bij mij niet van de pil zijn, want daar ben ik al bijna een half jaar mee gestopt.
Jah, had ik al gelezen. Dan weet ik het ook niet... Meebie het vocht ook eens laten onderzoeken door de dokter om te zien of het van een ontsteking komt ofzow..?

Oud 04-01-2002, 13:10
prikkeldraad19
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Jah, had ik al gelezen. Dan weet ik het ook niet... Meebie het vocht ook eens laten onderzoeken door de dokter om te zien of het van een ontsteking komt ofzow..?

Nou het is bij mij gewoon wit en vrij waterig, dus ik geloof niet dat het een ontsteking is. Ik ga vanavond ook maar eerst ff een zwangerschapstest doen, maar ik wilde ff weten of iemand wist of het ook iets anders kon zijn.
Oud 05-01-2002, 12:29
Debske
Debske is offline
Ben wel benieuwd wat daar uit komt, (die test)
Oud 05-01-2002, 12:54
Witch Lover
Witch Lover is offline
waarschijnlijk gewoon een van de grillen van de pubertijd waarbij veel hormonen vrijkomen. geen zorgen over maken.
Oud 05-01-2002, 15:09
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Als je een half jaar terug bent gestopt met de pil zou het toch heel goed kunnen dat je nu zwanger bent? Tenzij jullie een ander voorbehoedsmiddel gebruiken... Maar dan ben je waarschijnlijk nog niet zo lang zwanger (anders had je het eerder wel gemerkt lijkt me) maar klopt het dan wel dat de melkklieren nu al actief worden?? (in dit vroege stadium van de zwangerschap?)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:14
Witch Lover
Witch Lover is offline
hmm weetik ook niet..
Oud 05-01-2002, 15:44
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Dacht dat de melkklieren vanaf de laatste twee maanden ofzo maar actief werden hoor. Denk dat je zwangerschap zowieso mag uitlsluiten. Zal gewoon de hormonenwerking zijn ofzow...
Oud 07-01-2002, 10:45
prikkeldraad19
Ff voor alle duidelijkheid:

- Ik blijk niet zwanger te zijn.
- Natuurlijk gebruiken mijn vriend en ik wel een ander voorbehoedsmiddel dan de pil.

Ik denk dus dat mijn vriend en ik ongemerkt mijn melkklieren hebben getraind. Raar, maar waar
Oud 12-01-2002, 23:45
Edo Himself
Edo Himself is offline
normaal geven borsten pas melk na een maand of 5 zwangerschap totdat de prikkel aan de tepels verdwijnt
ff laten weten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 10:28
!poisonmind~
!poisonmind~ is offline
Is je vriend niet toevallig klaargekomen op jouw dat er een paar witte druppeltjes op jou zijn gekomen? Misschien een dom antwoord maar het zou best zo kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 10:41
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
!poisonmind~ schreef:
Is je vriend niet toevallig klaargekomen op jouw dat er een paar witte druppeltjes op jou zijn gekomen? Misschien een dom antwoord maar het zou best zo kunnen zijn...
Als je nou even goed had gelezen dan had je gezien dat ze al uitlegde dat het dat niet kon zijn.
Oud 13-01-2002, 13:17
DarkCat
DarkCat is offline
Heb je er nu nog last van..? Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken erover, maar je kan natuurlijk altijd nog ff naar de dokter gaan

Ik heb er zelf nog nooit iets over gehoord op deze manier, dus kweet t verder ook niet..

Cat

Regels voor berichten