![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ook ik ben erg vochtig, maar ik heb mijn (onbesneden) vriend er nog nooit over horen klagen!
Ik vind het trouwens voor mezelf heerlijk aanvoelen als ik lekker vochtig ben, als je namelijk droog bent.. of droger wordt.. dan schuurt het zo!
|
Verwijderd
|
Ik ben zoals de mevrouw hierboven, ook heel erg vochtig. En volgens mij vriend is dat geil ofzo
![]() haha, nee ik kan niet echt voorstellen dat een jongen er werkelijk problemen mee heb. Want ik vroeg dat wel eens aan mijn vriend; "voel je er nou niet te weinig van?" of "voel je er veel minder van dan als ik droger ben?".. En dan zegt hij dat het verschil heel klein is en dat ie nog genoeg voelt om het lekker te maken.. naja kan ook aan de jongen liggen, maar volgens mij valt het best mee dat jongens er problemen mee hebben hoor.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk bij te nat dat je niks meer voelt als jullie bezig zijn door jou vocht, ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, ik doe t met wc papier weghalen, doe ik t niet dan lijkt t soms net of je in t zwembad ligt te soppen.
als je t altijd hebt, kun je t misschien voorleggen bij de huisarts/gyneacoloog misschien is er dan wat mis met de bartholini klier(die maakt dat vocht aan) dat ie dat teveel vocht aanmaakt ofzo, of er wat aan te done is weet ik niet maar je kunt t dan altijd vragen he. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hmmm, met een natte doos (dit is pas echt plastisch ![]() ![]() Oplossingen heb ik eigenlijk niet bedacht, ja je kan natuurlijk altijd anaal ![]() *had even zin in plastischiteit ![]()
|
Wat mijn ervaring is, is dus dat me vriendin wel es zo nat was dat ze lekte, langs mij heen. Dit kan ook nog wel es gebeuren als je het wat vaker achter elkaar doet, maar oke. Ik heb haar nooit horen klagen over natheid, alleen dat ze zich af en toe schaamde dat ze een nat plekje achter liet op bed. Voor mij meer reden te denken dat ze het errug lekker vond
![]() Maar dat het last kan vormen of slecht gevoel geven.. neeh hoor.. cker niet. je kan er dan zelfs nog meer (leuke) dingen mee doen. denk aan een paar vingers die je een handje helpen ofzow.. ook handig voor het bevochtigen van andere gaatjes, mits en indien gewenst ofcorz ![]() |
![]() |
|
Misschien een tip: trek je benen hoog op als je als meisje op je rug ligt, dan kan een jongen veel dieper komen en dan kan ie, zeker als je erg nat bent, snelle diepe halen maken. Dan voel je er ook als jongen zeker wel wat van.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote bewaartopic Briseďs | 48 | 25-03-2012 18:02 | |
Psychologie |
Grote-lucht-je-hart-topic! #88 Verwijderd | 499 | 07-03-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Drugs & Alcohol |