Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 10:37
sofie3
sofie3 is offline
Ik heb al vroeger een poging gedaan om mijn probleem voor te leggen, maar ik kreeg vaak macho-reacties hier op dit forum in de aard van "hoe natter, hoe beter". Daarom nu een tweede poging, in de hoop wat meer serieuze reacties los te weken.

In ieder geval: het probleem is dus dat ik het idee heb dat ik TE vochtig ben als ik seksueel opgewonden ben. Afgelopen weekend kloeg mijn vriend er (opnieuw) over dat hij door het overmatig glijden gewoon niks meer voelde. Is het een excuus van m'n vriend omdat hij geen zin had? Of is er inderdaad iets abnormaals aan de hand?

En waar trek je de grens tussen normaal en abnormaal? "Te weinig" is makkelijk te definiëren: volgens mij heb je een minimum hoeveelheid vocht nodig om geen pijn te hebben bij het vrijen. Maar wat is "te veel"? Zijn er meiden hier die ook het idee hebben een onnatuurlijke hoeveelheid (opwindings)vocht aan te maken, en wat zijn truuks om het voor de man wat aangenamer te maken?

Ik geef toe, het is geen alledaags onderwerp, en zeker niet iets waar je onder vriendinnen een boompje over opzet... maar ik wil het wel eens in de groep gooien hier. Benieuwd wat de reacties gaan zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 10:47
Verwijderd
Hmz, ik heb er zelf geen last van eigenlijk.. Ik heb juist af en toe te weinig vocht enzow..

Ik weet wel dat het wel eens is voorgekomen dat mn vriend niet kon komen omdat het zoo vochtig was daarbinnen dat hij dus idd niets meer voelde..

Ik kan je denk ik niet echt tips geven ofzow, ik weet wel dat je daar spieren hebt waarmee je het strakker aan kan trekken wat ms helpt. Het kan op 2 manieren, of zeg maar alsof je hem er in wil houden, (je plas inhoudt) of alsof je hem eruit probeert te duwen (alsof je plast, maar daar ff moeite voor moet doen ofzow ), dat laatste vind mn vriend heel lekker. Dan span je spieren daar aan waardoor het gaatje als het ware wat kleiner wordt volgens mij, maar ik heb geen idee of dit voor jou werkt of niet.

Je zou ook bijv. hem met je vingers vast kunnen pakken, met dukm en wijsvinger zodat hij owk steeds daarlangs komt als hij op en neer beweegt, soort van aftrekken terwijl hij ook in jou gaat. Of een vinger dr bij stoppen, waardoor hij dus owk daarlangs gaat...

Ik heb geen idee of je dr wat aan hebt, prbeer ut maar es!

suc6 iig!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:33
Cerberus
Cerberus is offline
ik ben dan geen meisje, maar toch wil ik ook even reageren.

ik moet zeggen dat ik het maar een beetje raar vind....een vriend die zeurt dat zijn vriendin TE nat is zodat hij er nix meer van voelt. naar mijn mening kan een meisje niet echt TE vochtig zijn, je blijft er als jongen toch altijd wel wat van voelen. dat zijn mijn ervaringen tenminste. mijn vriendin is ook regelmatig erg vochtig...dat je van die sop geluiden krijgt, ik moet zeggen dat ik dat juist wel opwindend vind...

maar goed. volgens mij is het in ieder geval erger om niet vochtig genoeg te zijn dan dat je erg veel vocht 'aanmaakt'.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:40
Wasaap
Wasaap is offline
Ik ben ook geen vrouw maar het hier wel ervaring mee.

Als een vrouw te nat is dan klopt het dat een man niet veel meer voelt maar dan voor al als hij een condoom gebruikt. Dan glijd het condoom te makkelijk door de vagina heen en is er dus te wijnig wrijfing om echt veel te voelen als HET zonder gebeurt dan is het niet heel erg.

Ik weet niet of het helpt maar mischien kan een tampon wot vocht opzuigen?
Oud 14-05-2002, 15:19
youriw
youriw is offline
wil een jongen klaarkomen dan moet de huid van zijn lul over zijn lul heen en weer bewogen worden. bij het aftrekken gebeurt dat door de hand, bij het neuken door de vagina.
als jij te nat bent zal zijn de huid van zijn lul niet meer over zijn lul heen en weer gehaald worden, dus hij 'voelt' niks.

wat je kan proberen is zijn lul met je vagina 'beet te pakken', zoals Dusjcrib ook al zegt, span je spieren aan, probeer het anders eerst eens op je eigen vingers.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 15:42
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
youriw schreef:
wil een jongen klaarkomen dan moet de huid van zijn lul over zijn lul heen en weer bewogen worden. bij het aftrekken gebeurt dat door de hand, bij het neuken door de vagina.
als jij te nat bent zal zijn de huid van zijn lul niet meer over zijn lul heen en weer gehaald worden, dus hij 'voelt' niks.
Dat is echt onzin. Besneden jongens kunnen ook klaar komen, en bij hen gaat de voorhuid ook niet over z'n eikel heen (sorry voor het plastische taalgebruik).

Wat ik er verder over wou zeggen:
Wat misschien een oplossing is, is bepaalde standjes doen. Bijvoorbeeld standjes waarbij jij je benen zoveel mogelijk tegen elkaar kan houden. Door dat te doen, maak je je vagina automatisch wat strakker. En idd, de suggestie van je spieren aanspannen is natuurlijk een soortgelijke oplossing.

Veel succes (plezier) ermee!
Oud 14-05-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef:

Dat is echt onzin. Besneden jongens kunnen ook klaar komen, en bij hen gaat de voorhuid ook niet over z'n eikel heen (sorry voor het plastische taalgebruik).

Ik denk dat ie ook meer bedoeld dat de eikel gestimuleerd moet worden, dat gebeurd dan doordat bij de beweging de vooruid eroverheen getrokken wordt.. Maar als een meisje dan heel nat is die voorhuid niet naar achter getrokken wordt waardoor de eikel niet gestimuleerd wordt. Bij besneden jongens zit die hele voorhuid dr niet dus wordt de eikel dan owk automatisch gestimuleerd..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:01
youriw
youriw is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
ik zeg ook nergens dat de huid over de eikel heen moet ... en ik kan het weten, ik ben zelf besneden. het gaat om de huid over je hele lul ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:17
C r Y p S
C r Y p S is offline
Sorry, dan heb ik je idd verkeerd begrepen
Oud 15-05-2002, 21:17
*InANna*
*InANna* is offline
ehh, ja ik ben ook errug nat jah, vroeg me ook wel af of het normaal was, je kunt het ook soms horen soppen. maja al is het niet normaal, ik kan der toch nix aan doen hoor! dan laat je hem gewoon op een andere manier iets voelen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:05
GeNeVa
GeNeVa is offline
Ook ik ben erg vochtig, maar ik heb mijn (onbesneden) vriend er nog nooit over horen klagen!
Ik vind het trouwens voor mezelf heerlijk aanvoelen als ik lekker vochtig ben, als je namelijk droog bent.. of droger wordt.. dan schuurt het zo!
Oud 16-05-2002, 01:04
Verwijderd
Ik ben zoals de mevrouw hierboven, ook heel erg vochtig. En volgens mij vriend is dat geil ofzo
haha, nee ik kan niet echt voorstellen dat een jongen er werkelijk problemen mee heb.
Want ik vroeg dat wel eens aan mijn vriend; "voel je er nou niet te weinig van?" of "voel je er veel minder van dan als ik droger ben?".. En dan zegt hij dat het verschil heel klein is en dat ie nog genoeg voelt om het lekker te maken..

naja kan ook aan de jongen liggen, maar volgens mij valt het best mee dat jongens er problemen mee hebben hoor..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 07:49
sofie3
sofie3 is offline
De vraag is natuurlijk WAT bij jullie "behoorlijk vochtig" is... dat het er zo uitloopt en plekken maak in de lakens?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 10:04
Verwijderd
ik denk bij te nat dat je niks meer voelt als jullie bezig zijn door jou vocht, ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, ik doe t met wc papier weghalen, doe ik t niet dan lijkt t soms net of je in t zwembad ligt te soppen.

als je t altijd hebt, kun je t misschien voorleggen bij de huisarts/gyneacoloog misschien is er dan wat mis met de bartholini klier(die maakt dat vocht aan) dat ie dat teveel vocht aanmaakt ofzo, of er wat aan te done is weet ik niet maar je kunt t dan altijd vragen he.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:22
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
De vraag is natuurlijk WAT bij jullie "behoorlijk vochtig" is... dat het er zo uitloopt en plekken maak in de lakens?
...hmmmm....., volgens m'n vader moet ik de lakens zeker 1 keer per dag wassen gezien de hoeveelheid die ik neuk

Hmmm, met een natte doos (dit is pas echt plastisch ), merk je niet zoveel verschil echter als het echt heel erg nat wordt is het idd zo dat je het een stuk minder merkt, en dat de snikkel regelmatig 'richting navel floept'

Oplossingen heb ik eigenlijk niet bedacht, ja je kan natuurlijk altijd anaal of met een handdoek om je snikkel.........

*had even zin in plastischiteit *
Oud 16-05-2002, 16:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k dacht altijd dat jongens dat inderdaad lekker vonden (net wat jij zegt: hoe natter hoe beter zeggen ze altijd) maar jouw vriend vind dat dus blijkbaar niet...
is dat altijd zo of alleen als je heeeel geil bent???en is het voor jou wel lekker dan???
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:32
youriw
youriw is offline
en wat is 'veel'? het is zo moeilijk uit te drukken ...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:45
BladE
BladE is offline
Wat mijn ervaring is, is dus dat me vriendin wel es zo nat was dat ze lekte, langs mij heen. Dit kan ook nog wel es gebeuren als je het wat vaker achter elkaar doet, maar oke. Ik heb haar nooit horen klagen over natheid, alleen dat ze zich af en toe schaamde dat ze een nat plekje achter liet op bed. Voor mij meer reden te denken dat ze het errug lekker vond

Maar dat het last kan vormen of slecht gevoel geven.. neeh hoor.. cker niet. je kan er dan zelfs nog meer (leuke) dingen mee doen. denk aan een paar vingers die je een handje helpen ofzow.. ook handig voor het bevochtigen van andere gaatjes, mits en indien gewenst ofcorz
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Misschien een tip: trek je benen hoog op als je als meisje op je rug ligt, dan kan een jongen veel dieper komen en dan kan ie, zeker als je erg nat bent, snelle diepe halen maken. Dan voel je er ook als jongen zeker wel wat van.
Oud 17-05-2002, 21:00
Verwijderd
het kan natuurlijk ook zijn dat je vriend je vantevoren gebeft heeft ern er nog speeksel zit ofzo, dan kan het natuurlijk ook flink nat van worden...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten