Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2001, 19:32
Gatara
Gatara is offline
Nu er toch behoorlijk intieme onderwerpen onder de loep genomen worden, waag ik het er toch maar op:
ik word altijd echt extreem nat Zeker bij 1 bepaald standje (komt er op neer dat ik ergens op zit en hij staat)...
Tja, hij vindt het niet erg, maar geil maar ik word r alleen maar verlegen van... Lijkt net of ik urineer, maar dat is dus niet zo.....(dat is proefondervindelijk uitgezocht.... lol )

Heeft iemand van jullie dat ook?

Gatara
Oud 18-12-2001, 19:36
Passoa
Passoa is offline
Nee, maar ik heb eigenlijk ook nog nooit andere standjes uitgeprobeert..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 20:35
oddball55
oddball55 is offline
Ik zou het ook opwindend vinden en het allemaal op willen drinken

SLURP
Oud 18-12-2001, 20:43
toos de doos
toos de doos is offline
ik ben ook altijd heel nat ja, ik heb weleens gehoord dat je als je de gspot aanraakt je dan veel vocht verliest. maar goed ik vind het ook heel vervelend maar zou niet weten wat je eraan kan doen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 20:48
BlackLion
BlackLion is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Nu er toch behoorlijk intieme onderwerpen onder de loep genomen worden, waag ik het er toch maar op:
ik word altijd echt extreem nat Zeker bij 1 bepaald standje (komt er op neer dat ik ergens op zit en hij staat)...
Tja, hij vindt het niet erg, maar geil maar ik word r alleen maar verlegen van... Lijkt net of ik urineer, maar dat is dus niet zo.....(dat is proefondervindelijk uitgezocht.... lol )

Heeft iemand van jullie dat ook?

Gatara
Ik denk niet dat je vriend het erg vind. Ik persoonlijk vind het altijd erg fijn als mijn vriendin het naar haar zin heeft.
Oud 18-12-2001, 21:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
oddball55 schreef:
Ik zou het ook opwindend vinden en het allemaal op willen drinken

SLURP
De volgende keer zal ik het voor je opvangen en bewaren in een flesje en het je dan opsturen (wel beperkt houdbaar! )

Gatara

Oud 18-12-2001, 21:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
wendela_85 schreef:
Ik heb het soms ook, dan is het bed gewoon nat, als ik boven op ga.
Ik weet niet wat je eraan kunt doen, het is inderdaad vervelend, misschien een ander standje, gewoon liggend(jij onder) ofzo?
Maar dat wordt ook zo saai
Alleen maar ik onder...

Gatara
Oud 19-12-2001, 14:53
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Hmm, dit in tegenstelling tot mij Hoeveel zin ik ook heb, het wordt er nauwelijks nat... => De reden dat het soms niet lukt
Oud 19-12-2001, 14:55
BloodGod
BloodGod is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Hmm, dit in tegenstelling tot mij Hoeveel zin ik ook heb, het wordt er nauwelijks nat... => De reden dat het soms niet lukt

meschien andere vriend zoeke

of betere voorspel

mijn vriendin word als ze op mij zit....
erug nat...

nie leuk meer gewoon...

kan alles weer verschone enzo
Oud 19-12-2001, 15:01
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
BloodGod schreef:

meschien andere vriend zoeke

of betere voorspel

mijn vriendin word als ze op mij zit....
erug nat...

nie leuk meer gewoon...

kan alles weer verschone enzo
Neenee, vriend kàn gewoon niet meer rekening houden! Hij geeft gewoon het maximum. Maar de reden dat ik me niet 100% kan relaxen ligt gewoon aan men allereerste keer. Ik zeg niet dat ik misbruikt ben geweest, zeker niet.. Maar veel had het er toch nit van weg Ben dan gewoon ook heel zeker op 'dat' vlak en het duurt wel n tijd eer ik me goed voel bij iemand. (Heb nu meer dan 8 maanden en het gaat prima, ben gewoon ongelooflijk onzeker ) En ons voorspel kan soms wel n uur duren. Mazie, eens we bezigzijn met 'het' wordt het wel natter hoor, maar tis gewoon het moment dat we eraan gaan beginnen, snappie?

Oud 19-12-2001, 15:07
BloodGod
BloodGod is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Neenee, vriend kàn gewoon niet meer rekening houden! Hij geeft gewoon het maximum. Maar de reden dat ik me niet 100% kan relaxen ligt gewoon aan men allereerste keer. Ik zeg niet dat ik misbruikt ben geweest, zeker niet.. Maar veel had het er toch nit van weg Ben dan gewoon ook heel zeker op 'dat' vlak en het duurt wel n tijd eer ik me goed voel bij iemand. (Heb nu meer dan 8 maanden en het gaat prima, ben gewoon ongelooflijk onzeker ) En ons voorspel kan soms wel n uur duren. Mazie, eens we bezigzijn met 'het' wordt het wel natter hoor, maar tis gewoon het moment dat we eraan gaan beginnen, snappie?

i geth it

nerveus hehehe

Oud 19-12-2001, 15:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zou het alleen maar leuk vinden.
Oud 19-12-2001, 15:45
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
BloodGod schreef:
i geth it

nerveus hehehe

meebie Gewoon nog ff oefenen om alles los te laten en te genieten (en zeker niet terugdenken aan die eerste keer, krijg ik alleen maar koude rillingen van )

...

Oud 19-12-2001, 18:04
flygirl
flygirl is offline
ja ik heb er ook last van precies wat jij zegt. welke standjes je doet maakt niet uit echt niet probeer maar.
de een heeft het gewoon erger dan de ander.
ikzelf zat er ook heel erg mee maar mijn (ex)vriend zei altijd tegen mij dat het lekker geil was dus zit er maar niet mee.
je bent niet de enige.
gr. flygirl
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:35
framboos
framboos is offline
ik voel me er altijd een beetje onzeker over..oke als je kurkdroog bent is het ook niet alles..maar af en toe...neh..
Oud 19-12-2001, 19:37
MariaMagdalena
MariaMagdalena is offline
Ik heb er ook een tijd last van gehad maar mn vriend en ik hebben er een oplossing voor gevonden want ik voelde me ook een beetje onzeker: gewoon een flinke rol wcpapier naast je bed. En dan ff wegvegen en dn kun je weer een tijdje voort. Werkt goed hopelijk heb je er wat aan.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 21:00
oddball55
oddball55 is offline
Citaat:
Gatara schreef:
De volgende keer zal ik het voor je opvangen en bewaren in een flesje en het je dan opsturen (wel beperkt houdbaar! )

Gatara

Ik weet niet of mijn vriendin dat leukt vind.
BTW hoe lang is dat vocht eigenlijk houdbaar

Oud 19-12-2001, 23:09
Soullar
Soullar is offline
Tja ik heb er niet zoveel last van of ze droog is of niet ik heb zelf meer dan genoeg voorvocht ik kom der wel in, onlangs nog meegemaakt dat ik ineens langs der slip naarbinne schoot en ik duwde nieteens das wel fijn

maar als een meid heerlijk nat wordt vinnik dat erg geil alleen als het TE net wordt mist er voor mijn gevoel iets aan wrijving, gewoon lekker doorgaan
Oud 20-12-2001, 13:28
moedergans
moedergans is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:

Dit heb ik ook wel eens, toevallig afgelopen weekend nog!Echt vervelend soms is het daardoor gewoon niet lekker meer!
Maar gelukkig is dit niet altijd soms hoef je hem niet eens te helpen om erin te komen
Oud 21-01-2002, 03:14
ARENA_KILLER
ARENA_KILLER is offline
Hmz...
Ik als jongen vind een ehhh, hoe kan ik dat netjes zeggen...
''Natte'' vet geil, dus ik zou zeggen, hoe natter hoe beter? Tis toch ook voor de jongen een teken dat ie iets goed doet..

Greetz...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 13:24
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
volgens mij iz dat wel normaal hoor...
Oud 21-01-2002, 17:43
Verwijderd
Ik word dus echt niet zo nat als dat hoor, tjsoe... In vergelijking ben ik eigelijk kurkdroog...

Zijn er misschien manieren om de irigatie (hehe) te bevorderen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:01
femmefatal
femmefatal is offline
is ook vervelend als je al 'nat'word voor dat je al je kleren uit hebt en je ondergoed nat word :-S
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 08:39
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
femmefatal schreef:
is ook vervelend als je al 'nat'word voor dat je al je kleren uit hebt en je ondergoed nat word :-S
Yep, I know what you mean
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:27
casey
casey is offline
Nie mee inzitten denk ik.. hij zal't wel geil vinden ofzo..
ik heb er zelfs soms ook een beetje last van ja
Oud 25-01-2002, 14:39
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
femmefatal schreef:
ja heb ik ook en dan ben ik altijd bang dat hij gaat denken dat het iets anders is

Regels voor berichten